Nelilapsinen perhe seuraavat 3 viikkoa mökillä savossa.. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (10)
Ihanaa seutua. Olen mökkeillyt siellä kesäisin vuosia saaressa. Kerran viikossa autolla Kuopioon, muuten saaressa (ei juoksevaa vettä, ei sähköjä). Mukavaa mökkireissua!
ollaan yleensä vaan tässä omalla kylällä ja tehdään pikkureissuja naapurikuntiin..=)
t. ap
minulle riittää yhden viikonlopun mökkeily koko kesäksi. Hyvässä seurassa kelpaa toinenkin, mutta oman perheen kesken en viikkokausia viihtyisi mökillä.
Mäkäräisiä täällä ei ole mutta itikoita sitäkin enemmän, tosin tänään ollut koleata ja tuullut niin, ettei itikoitakaan ole ollut oikeestaan nimeksikään.
t. ap
päin savoa seikkailette... tämä kun on suhteellisen laaja alue... t: kuopiolainen
Ollaan talvet kaupunkilaisia mutta jotenkin sitä vain veri ja sydän vetää kotiin päin, maalle savoon.
t. ap
Ollaan talvet kaupunkilaisia mutta jotenkin sitä vain veri ja sydän vetää kotiin päin, maalle savoon. t. ap
Ollaan talvet kaupunkilaisia mutta jotenkin sitä vain veri ja sydän vetää kotiin päin, maalle savoon.
t. ap
Mutta sitä tuli kai lapsena mökkeiltyä riittävästi ja tutustuttua kotipaikkakunnan "tarjontaan", koska lapsuuden mökki ja paikkakunta ei enää houkuttele. Tosin omakotitalossa asustaan täällä kaupungissakin, joten saadaan kotonakin "nauttia" pihatöistä ja hyttysistä ihan riittävästi. Tosin eipä mökillä tullut käytyä sen enempää silloinkaan kun asuttiin kerrostalossa betonilähiössä. Olen kai vahingossa maalle syntynyt kaupunkilainen :-)
nro 4
Saunomisen ja syömisen lisäksi? esim. ulkona, mitä teette?
Mun pitäisi lähteä siskoni kanssa viikoksi mökille (sekä lapsieni) ja nyt jo vähän kauhistuttaa kuinka saadaan aika kulumaan. Vaikka lapsena mökillä olosta nautinkin.
Ihanaa seutua. Olen mökkeillyt siellä kesäisin vuosia saaressa. Kerran viikossa autolla Kuopioon, muuten saaressa (ei juoksevaa vettä, ei sähköjä). Mukavaa mökkireissua!