Mitä nimeä et ikinä antaisi omalle lapsellesi?
Janina, Janika, Janette, Janneke tms.
tai
Joel, Joe, Jimi, Jim, Jami, Joa etc.
Kommentit (9)
Mutta 90-luvulla ne olivat suosikkinimiä. Itse en antaisi ikinä mitään vanhusten nimiä, mitä nykyään annetaan.
Mutta muutaman nimen voin sanoa, joista en pidä: Pontus ja Rasmus pojilla
Kaapo, Leevi, Luukas, Ilmari, Aapo, Tuukka, Nuutti, Väinö, Urpo, Yrjö, Jorma, Pontus, Pietu, Veetu
Martta, Hertta, Kerttu, Lyyli, Tyyne, Amalia, Olivia, Leena, Laura, Ottilia, Oona, Neela, Seela
yrjö
kalle
jussi
mikko
jani
jari
esko
heikki
niina
terttu
hilma
..Pipsa. Sen verran pervo nimi, että ei tuota kehtais omalle lapselle antaa :D
Kukkka - Lotta
tuollaisen nimen olen kuullut yhdellä lapsella,mutta minusta tämä on hirveä nimi yhdistelmä.
Urpo
Mustafa
Muhammed kaikissa kirjoitus muodoissaan
Gaylord
Aisha
Rihanna
Hussein
Ysuf ok,en yhtäkään arabi nimeä.
Sisko
Veli
Ukko
Herkko
Kerkko
Jorma
Pirkko
Aadof
Jeesus
Juudas
Elvis
Madonna
Marilyn
jne.
Tässä muutama ehdoton EI minun listalta: Miro, Milma, Omelia, Kerkko, Turo, Sylvesteri, Impi, Pirkka ja Pälvi (tästä tulee niin aina kalju mieleen)
Rosalia, Ukko, Yrjö, Impi.