Mikä siinä on että inhoan hoitoalalla olevia naisia?
Kommentit (31)
Kaveripiiristä pahimmat juopot olivat sairaanhoitajia (siis ei lähihoitajia). Viideltä kaupungilta nukkumaan ja seitsemältä töihin laittamaan potilaille tiputuksia. Huh.
Yksikin oli sytostaattivastaava, muttei osannut trivial pursuitin tiimellyksessä sanoa, että montako prosenttia on viidesosa. Apuva.
Tuskinpa suuremmalla paikkakunnalla olisivat kouluun päässeetkään.
100% omien korviesi välistä. Tutkaile siihen suuntaan:D Fakta on se että joka ainoa kerta kun joku laukaisee sun ärtymyksen- kysymyksessä on joku sun oma vajaavuutesi käsitellä tai kohdata asioita tai et ymmärrä itseäsi- vika ei ole siinä vastapuolessa. Tätä on vaan niin vaikea nielaista, helpompi peilata omat ongelmansa toisen ärsyttävyydeksi.
Tämänkin topicin perusteella on ihan sama millainen hoitaja on kyseessä, aina on joku joka inhoaa. Taidan siis olla edelleenkin juuri sellainen kuin olen, eihän mun kanssani onneksi naimisiin tarvitse mennä, hitto vieköön. Töissähän sitä vaan siellä ollaan eikä maailmaa pelastamassa. Anteeksi ettei voi kaikkia miellyttää.
Tämänkin topicin perusteella on ihan sama millainen hoitaja on kyseessä, aina on joku joka inhoaa. Taidan siis olla edelleenkin juuri sellainen kuin olen, eihän mun kanssani onneksi naimisiin tarvitse mennä, hitto vieköön. Töissähän sitä vaan siellä ollaan eikä maailmaa pelastamassa. Anteeksi ettei voi kaikkia miellyttää.
valittajien turpavärkki hiljenee siinä vaiheessa kun se oma lapsi tai isä tai sisko makaa siellä letkuissa ja on ihan hoitajat sitä varten että häntä yritetään saada terveeksi tai ylipäätään elävänä pysymään. Kun elämä yllättää, kontrolli pettää ja tajuaa ettei kaikki olekaan omissa käsissä. Silloin on kiiiiitollinen siitä että joku on rakentanut, järjestänyt, ajatellut, opiskellut, on siellä paikalla; ambulanssi, palokunta, ensihoitaja- päivystävä lääkäri, teho-osasto- ja ne hoitsut. Ilman organisoitua toimintaa ja näitä ihmisiä olisin minäkin jo monta kertaa menettänyt läheiseni. Vaan täällä ovat. Jonkun toisen- ei minun-ansiosta.
Inhoat siksi välittäviä ja aidosti välittäviä, koska on sulle niin vieras asia eli olet kateellinen!
Äitisi ei ollut välittävä, etkä ole itsekään! Välittäminen nyt sattuu olemaan aitoa rakkautta!
Jos sitä inhoaa, niin on jotain pahasti pielessä, sorry ap!
olen anestesiasairaanhoitaja. Tuskin kovin megaempaattinen hoitaja, mutta pätevä kylläkin. Asiallinen, en kovaääninen, ammatillinen ja osaan hommani, kun sinä tai omaisesi olette leikkauksessa tai mahdollisesti joudut vauvasi kanssa hätäsektioon.
Kunnioitan itseäni ja ammatitaitoani, enkä mieti muiden mielipidettä itsestäni, koska tiedän tekeväni tärkeää, erittäin vaativaa, kovahermoista ja hyvää työtä.
valittajien turpavärkki hiljenee siinä vaiheessa kun se oma lapsi tai isä tai sisko makaa siellä letkuissa ja on ihan hoitajat sitä varten että häntä yritetään saada terveeksi tai ylipäätään elävänä pysymään. Kun elämä yllättää, kontrolli pettää ja tajuaa ettei kaikki olekaan omissa käsissä. Silloin on kiiiiitollinen siitä että joku on rakentanut, järjestänyt, ajatellut, opiskellut, on siellä paikalla; ambulanssi, palokunta, ensihoitaja- päivystävä lääkäri, teho-osasto- ja ne hoitsut. Ilman organisoitua toimintaa ja näitä ihmisiä olisin minäkin jo monta kertaa menettänyt läheiseni. Vaan täällä ovat. Jonkun toisen- ei minun-ansiosta.
Kyllä mullekin tärkeintä on se, että olen miellyttävyyden sijaan ammatillinen ja osaan hommani. Ihan sama, tykkääkö minusta vaiko ei, en saa palkkaani pärstäkertoimen mukaan
että omassa hiljaisessa mielessä muodostettu tunnelataus on jotenkin sen kohteen syytä. Koulukiusaajilla on sama mielenmalli. Jatka tätä rataa.
Sen olen huomannut jo lapsena sairaalassa, jossa jouduin makaamaan viikkokausia!
Rempseä hoitaja sai minut pelkäämään ja tahtomaan kotiin, kun pakotti syömään ruokaa, josta en pitänyt. Lempeä hoitaja sen sijaan toi muut syötävää ja sanoi, että sille rempseällä hoitajalla oli vaan paha mieli, ei tarkoittanut!
Ja varmaan tarkoitti! Sille ei ollut vaan tunteita!
Nykyään olen itse hoitaja, en sairaalassa kuitenkaan, mutta saan niin paljon takaisin kaikilta asukkailtani, joista aidosti välitän! Ne rempseät hoitajat ovat v-maisia ja aina sairaslomilla!!!
että omassa hiljaisessa mielessä muodostettu tunnelataus on jotenkin sen kohteen syytä. Koulukiusaajilla on sama mielenmalli. Jatka tätä rataa.
Luulen, että se johtuu hoitsuyhteisön juoruamistarpeesta. Ehkä yksittäinen hoitsu ei olisi paha, vaan laumahenki tekee hyvästäkin hoitajasta vastenmielisen. Eihän ne ees tee töitä, vaan juoruaa kaiket päivät ja kiusaa työkavereitaan.