Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraavalla keralla minä taklaan surutta kumoon kaupassa...

Vierailija
03.07.2011 |

ne kiilaamista ja etuilua yrittävät mummelit ja vaarit!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostu, sehän on selvää että eläkeläisillä on se pahin kiire ja heidän on päästävä edelle kun ovat vanhempia....

Mä teen ystävälkisesti mutta tiukasti selväksi esim. kassajonoon etuilua yrittäville, että olin siinä ennen häntä, joskus olen kyynärpäätaktiikalla mennyt eteen, kun on tarpeeksi ottanut päähän....yhdesti oli joku venakko kyseessä joka pokkana yritti kiilata eteeni...

Vierailija
2/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä varmasti enemmän aikaa odotella kuin minulla siinä pienten lasten kanssa...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tainut olla huono päivä sinullakin kuten tuolla toisellakin via oletko kenties sama henkilö? ;-D

Pariisissa saavat raskaana olevat ja rattaiden kanssa kulkevat ihan luvalla kiilata jonossa. Siellä on oikein laput kassojen yllä. ;-D Oli nolottavaa kun ei sellaiseen ole tottunut.

Vierailija
4/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai niillä on koko ajan kiire että ehtivät loppuelämänsä aikana tehdä mahdollisimman paljon.

Vierailija
5/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehtivät ostaa ennen kuin kupsahtavat :D

tottakai niillä on koko ajan kiire että ehtivät loppuelämänsä aikana tehdä mahdollisimman paljon.

Vierailija
6/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiilaan takaisin jonoon ja taklaan ne pahasti mulkoillen takavasemmalle, jos yrittävätkin.

Tollaisia tyhmyrivanhuksia on yllättävän paljon.

Ja sitten märistään muka nuorten huonoista tavoista! Nuoret eivät käyttäydy noin, vaan yleensä ottaen hyvinkin asiallisesti ja odottavat kiltisti vuoroaan.

Vierailija
7/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä anna!

Vierailija
8/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuillaan, marmatetaan joka asiasta, huijataan, ja puhutaan ilkeästi toisista ihmisistä. Olen päässyt todistamaan lukemattomia kertoja miten joku mummukööri bussissa ilkkuu toisten ihmisten vaatetukselle, ulkönäölle jne. Kerran näin miten joku mummeli varasti pultsarilta rahaa kun tämä oli sammunut bussiin. Oli mummo ihan nolona kun käskin laittaa sen rahan takas.Se itsekkyyden ja ilkeilyn määrä on jotain ihan uskomatonta. Kerran lapseni eskaritäti kertoi että joku mummolauma oli alkanut valittaa bussikuskille kun tämä otti 10kpl eskari-ikäisiä lapsia bussiin. Heidät olis kuulemma pitäny jättää odottamaan seuraavaa bussia ettei torille menossa oleva mummokööri häiriinny...ovat kyllä aika uskomatonta sakkia!

Vierailija
9/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot versus muksut! Ei kun joukkotappelu...

Kuka kiilaa ja ketä, ja Keskon pallo tai Prisman bonus kilahtaa koppaan voittajalle.

Vierailija
10/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäs siellä etuilivatkaan; vanhukset! Ihan pokkana kävelivät pitkän jonon ohi raihnaisen oloisina linkuttaen ... ja hups vaan kassalta sisään jonon ohi! Kyllä kiukutti, itse oltiin kiltisti seisty jonossa puoli tuntia neljän pienen lapsen kanssa.

Vierailija
11/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina todellinen kiire käydä siellä heti kun se aukeaa, koska työt alkaa kasilta ja työmatka on puoli tuntia. Labrassa on nettisivuilla ja aulassa isot kyltit, että ennen kasia näytteenotto on tarkoitettu työssäkäyville. No ketkäs siellä labran ovella jonottavat jo seiskan jälkeen, ne harmaahapsiset eläkeläiset! Niin tutisevia ja rollan kanssa, ettei todellakaan mene läpi, että olisivat vielä työelämässä. Ottaa päähän, kun myöhästyn yleensä aina labrapäivinä töistä heidän takiaan. Onhan se eläkeläisten niin kiva saada kaikki asiat hoidettua ennen aamukasia, niin sitten voi loppupäivän lepäillä.

Vierailija
12/12 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ette avaa suutanne ja sano asiasta? 'Rouva, minä olin tässä ennen teitä' ja 'Olkaa hyvä älkääkä etuilko' on ihan päteviä fraaseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan