Ambulanssi haki just mieheni
En ees tajunnu itse miten huonossa kunnossa se on, kunnes ambulanssimiehet kysyi viikonpäivää ja kuukautta eikä osannut vastata. :( Järkyttävää.
Kommentit (86)
iltapäivällä viety sairaalaan, nyt jo ollut varjoainekuvauksissa ja vaimo leiponut kakun.
meikkuun vietiin ja parin tunnin kuluttua oli jo nuppi kuvattu, selkäydinpunktio tehty ja labroja tietty monta putke otettu
eli mahdollista on ja pitääkin noin toimia, jotta saadaan selville onko kyseessä tulppa, jotta liotushoito päästään aloittamaan heti jos on, tai jos aivoverenvuoto, nii kiire on siinäkin kyseessä, tai aivokuume, jolloin lääkitys aloiteettava viipymättä jne
eli kiire on ja toimitava on !!!!!
se et vaimo tekee kakkua kotona, on hätäreaktio.
Oli sittenkin ollut aivohalvaus, mutta ilmeisesti melko lievä. Vointi on pysynyt samana koko ajan, ei ole huonontunut eikä parantunut. Puheen kanssa on vaikeuksia ja siksi mies on ollut turhautunut. Kuntoutusta on siis edessä mutta muuten säikähdyksellä selvittiin... olen aika positiivisella mielellä nyt kun olen jutellut perheeni ja hoitajan kanssa. Vasta päivällä saa mennä osastolle katsomaan ja pääsen lääkärin juttusille, odottelen sitä ja valkkaan kasan valokuvia minusta ja lapsesta hänelle vietäväksi.
Kiitos kaikille tukea antaneille.
Lievä aivohalvaus ei vaan selitä 2kk ripulia, toivottavasti miehesi tutkitaan nyt päästä varpaisiin..
Tsemppiä toipumiseen koko perheelle!
kyse.Eli kuivumisen alkuperäinen syy pitäisi selvittää.
miehelläsi, ap, korkea verenpaine? Veljelleni tuli aivoinfarkti ollessaan vähän päälle 30 v. Syyksi paljastui hoitamaton lievä verenpainetauti. Oireina veljelläni silloin oli kova päänsärky, puheen sekavuus, näön hämärtyminen ja lopulta jalatkin menivät alta, ehti konttaamalla juuri ja juuri ovelle ambulanssimiehille ovea avaamaan ennen kuin meni taju. Veljeni toipui siitä taysin!!
Tsemppiä ap tilanteessasi!
Tutkitaanhan mieheltäsi myös ne vatsaongelmat? Nehän eivät selitä tätä aivoista löytynyttä vikaa.
aivokasvain?
aivokalvontulehdus/aivokuume??
kuulostaa ap vakavalta, vadi pään kuvaus