Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M-kokoinen nainen: kuvaile vartaloasi? Oletko tyytyväinen siihen?

Vierailija
02.07.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 170cm ja 65kg. Olin tyytyväinen, tosin asiaa auttoi se, että harrastin liikuntaa 3-4krt/vko +kuljin pyörällä ja kävellen kaikki matkat. Nyt +10kg enkä ole harrastanut liikuntaa aikoihin, joten vaikka pudottaisin 10 kg olisin varmaan ihan eri näköinen kuin ennen 65 kiloisena. Mutta tuo entinen kroppa on nyt tavoitteena: sali/jumppakortti ostettu ja 3kg (vasta) lähtenyt.

Vierailija
2/13 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä ok ja ihmiset pitävät hoikkana. Iso maharöllykkä pilaa oman olon :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät boobsit kun on kunnon rintsikat ;) Tosin minun makuun ehkä hieman liian isot (75D), vyötärö sopusuhtainen ja suht litteä. Peppu hyvä, lantio ehkä vähän turhan leveä.

Se mihin en ole tyytyväinen on maha, raskausarpinen ja löllö. Ja se, että väliin tuntuu, että ylä- ja alakroppa on eriparia, yläkroppa lähentelee jo S-kokoa, mutta alakroppa pysyy sitkaasti M:ssä.

Yhteenvetona: haluaisin olla kokonaisuudessa timmimpi. N30 163/60

Vierailija
4/13 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

155cm pitkä ja painan jotain 62-63kg. Mulla on hyvin muotoja, isot rinnat (70F) ja muhkea perse. Mutta niin on mahamakkaraakin ja muuta löllöä. Selluliittia ihan hulluna.

Jostain kumman syystä kaikki tuntuu silti pitävän mua hoikkana. Toki vaatteet päällä näytän itsestänikin hyvältä, saatan ihailla peilistä vartaloani, mutta ilman vaatteita olen aika karseassa kunnossa. Viisi vuotta sitten olin vielä reilusti hoikempi, joten en mitenkään voi olla tyytyväinen vartalooni.

Miehet tuntuvat tykkäävän, johtuneeko sit näistä rinnoista ja kivoista kasvoistani ja iloisesta luonteestani. Ja jos jollekin tutulle valittelen että pitäisi ryhtyä dieetille tms. niin tuhahtelevat, että eihän sun tartte, että mitä sä nyt oikeen, sähän oot ihan hoikka. Kai se on tää pituus mikä hämää, en suinkaan näytä isolta, vaan sellaiselta pieneltä sirolta edelleen. Mutta 5-10kg lisää tähän kroppaan niin johan olis tilanne eri.

Vierailija
5/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut hyvä vartalo, sellainen solakka mutta kuitenkin pyöreä. En ole mitään eriyistä vartalotyyppiä, vaan todellakin normaalivartaloinen. Parasta on, että lähes kaikki vaatteet istuvat hyvin suoraan kaupan tangolta.

Vierailija
6/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä ok ja ihmiset pitävät hoikkana. Iso maharöllykkä pilaa oman olon :(

Vierailija
7/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen niin pitkä, S-vaatteet on joistain kohti liian pienet, esim. rinnoista, vaikka yleensä sopii vyötäröltä :S

Olen tyytyväinen vartalooni, olen sopusuhtainen ja lihaksia ja läskiä löytyy sopivassa suhteessa. En treenaa, löytyy luonnostaan :) Mutta pitäisi kyllä urheilla. Silloin kun olen jaksanut juosta ja käydä salilla on ollut "kiinteämpi" olo vaikka kroppa ei ole paljoa muuttunut.

Vierailija
8/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liian pienet tissit ja liian iso perse, reidet on pahinta. Mutta mittasuhteet on hyvät, pitkät jalat jne. Vyötärö on hoikka ja maha litteä. Oon treenannut tosi paljon, ja vuoden alusta pudottanut 10 kg painoa. Olen huipussa kunnossa, ja kokonaisuuteen tyytyväinen. Rusketuskin on tasainen :D

Vierailija
9/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. isoluinen, en siis siro, mutta hoikka kylläkin, ns. tiimalasivartaloinen. Rintaliivit kokoa 75D ja kengät kokoa 40. Olen tyytyväinen, vaikka monen mielestä minulla on varmasti liian pienet/roikkuvat rinnat, liikaa selluliittia reisissä, liian paksut nilkat, liian leveä lantio jne. Mutta itse olen ihan tyytyväinen, enkä lähtisi muuttamaan.

Vierailija
10/13 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tyytyväinen. Jos muutama kilo lähtee niin ei haittaa, mutta näinkin on erittäin hyvä :)

Kaikki vaatteet istuu ja vielä kun on hyvä rusketuskin niin mikäs tässä ollessa!

Vierailija
11/13 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm/62kg
Olen suunnilleen M-kokoinen, mut oikeastaan mun on tosi vaikee määritellä mun vaatekoko :/ mitat on suunnilleen 89-64-98 jonka vuoksi vaatekoko onkin vaikee määritellä. Alaosat lantiosta ja pepusta menee usein L kokokin, rinnoista M useimmiten(75D/70E) mutta vyötärö puolestaan n.XS

Vierailija
12/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm pitkä ja painan 49 kiloa, housut ovat kokoa M koska reidet ovat lihavat. Paidat ovat onneksi XS-kokoa.

Vierailija
13/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 168 cm pitkä ja painan 49 kiloa, housut ovat kokoa M koska reidet ovat lihavat. Paidat ovat onneksi XS-kokoa.

Jaa sinun painosi on pelkästään reisissä, erikoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi