kolonoskopia ke, mitä syödä huomenna ja tiistaina?
Ohjeissa luki että ei vihanneksia, hedelmiä, marjoja ym kahteen päivään ennen tutkimusta.
Mutta mitä ihmettä sitten voin syödä huomenna? Eikös perunakin ole vihannes, eli voinko huomenna syödä edes muusia?
Voinko södä kaurapuuroa?
Entä liemiruoka jota saisi syödä vain tiistaina? Mitä se käytännössä tarkoittaa? Joku sanoi että lihalientä, mutta tä? Mitä ihmettä sitä kannattaa syödä?
Olisiko järkeä syödä apteekin niitä nutra-juttuja?
Apua!!
Kommentit (9)
ja kysy tarkennuksia ohjeisiin. Jos nälkä pari päivää vähän nipistääkin, niin kyllä sen kestää. Pääasia että tutkimus saadaan tehtyä menestyksekkäästi.
MInä söisin tuossa tilanteessa sosekeittoja, aamupalaksi jugurttia.
ja vaikka smoothieta(ei saa sisältää siemeniä!) jne
hyvin sulavia asioita ja teet sen suolentyhjennyksen ohjeiden mukaan.
älä syö punaista lihaa, siemeniä eikä leseitä eikä kuituja. haittaavat sitten näkemistä siellä suolistossa kameralla. voit syödä kuitenkin normaalisti muuten. juuri jogurtti, leipä ja keitot hyviä. juo paljon vettä.
älä syö punaista lihaa, siemeniä eikä leseitä eikä kuituja. haittaavat sitten näkemistä siellä suolistossa kameralla.siemeniä ei saa syödä koska ne voivat rikkoa tähystimen
jos ei kerran saa syödä vihanneksia....
Mulle keitto on jauhelihaeittoa, kalakeittoa ja nakikeittoa tmv.. ja kaikissa on perunaa ;)
AP
esim porkkanasosekeittoa? Eli voiko vihanneksia syödä sosemuodossa?
Esim. kasvissosekeitto,tomaattikeitto,peruna-purjososekeitto jne jne
mä en ole syönyt paljon mitään, vain nestemäisiä, niin ei ole tarvinnut juoda koko viittä litraa tyhjennysainetta
voit syödä ihan vapaasti.Saitko ohjeet kuitenkin?