Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäinen pilalla :-(

Vierailija
04.04.2010 |

Olin niin odottanut, nyt on ihan kurja olo. Mulle juhlapyhät tärkeitä, miestä ei vois vähempää kiinnostaa. Haluaisin et voitais yhdessä valmistella, se tuo mulle juhlamieltä.

No kauppaan päästiin vihdoin illansuusta, sapuskat on, mutta koristelut ym jäi puolitiehen. Ei oo askarreltu muksujen kans eikä oo rairuohoa ja narsissitki oli loppu kaupasta ku mentiin vast illalla. Koristeltiin vähän tusseilla kanamunia. Ottaa pannuun. Nyt on lapsiki kuumeessa.

Miehen puolesta vois syödä kylmää makaroonia ja katella videoita koko pääsiäisen. Mulle se ei tuo juhlamieltä. Haluan siirtää perinteitä lapsille ja halun itse vaihtelua arkeen.

Onks ketään muuta jolla on vähemmän täydellinen pääsiäinen?? Voiks tästä viel jotenki piristyä ja nauttia?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestäsi, joka ei ota juhlapyhiä yhtä vakavasti kuin sinä?

Et kai sä oikeesti voi vaatia miestäsi askartelemaanpaskartelemaan jotain pääsiäistipuja, jos sitä ei kiinnosta? Jos sulle on noin tärkeää juhlaperinteet, niin sun on ne hoidettava.

Yhdessähän voi keskustella esimerkiksi juhlapyhien ruokalistan ja siinä samalla sopia mitä on ohjelmassa.

Tämän takia en enää itse halua parisuhteeseen. Koska asiat, jotka itselleen on tärkeitä, ei ole mitenkään oletettavissa että parisuhteessa niitä puolin ja toisin kunnioitettaisiin. Riittää kun sanoo "evvk" ja se siitä. 

Vierailija
42/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko viettää vuorovuosin miehen ja sinun mielen mukaan?

Joo. Lapsiperheessä varmaan mahtavaa, kun joku toinen vuosi on kiva pääsiäinen koristeineen, askarteluineen ja pääsiäisherkkuineen, ja joka toinen vuosi ollaan ettei voisi vähempää kiinnostaa joku pääsiäinen.

Itseäni ei joulu voisi vähempää kiinnostaa, mutten silti laita lastani elämään ilman joulunviettoa, vaan joka vuosi koristellaan ja aatoksi teen hyvät ruoat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei itse voinut mennä ajoissa sinne kauppaan?  Ihme uhriutumista

Tämä.

Vierailija
44/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan juhlapyhiä mutta nykyään asun yksin kun lapset ovat aikuisia. Vietän arkisesti. Tiistaina jo kävin kaupassa niin ei tarvi tungoksessa olla. Hyvää pääsiäistä kaikille.

Vierailija
45/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapista koristeet esille. Askarrellaan kortteja isovanhemmille.  Rairuohot lasten kanssa ja haetaan pajunkissoja. Sitte trullailemaan! 

Vierailija
46/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään oo ruohot edes itäneet. Tiput on tänä vuonna multamaalla ;)

Vierailija
47/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aloittaja päässyt kriisistä yli vai joko tuli ero? Aloitus vuodelta 2010.

Vierailija
48/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v vanha aloitus. Kuka näitä nostaa?!

Vierailija
49/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laitella mitään erikoisia juttuja kun lapset on jo maailmalla. Paitsi pari karitsanpaistia ostettiin ja jouluna ostetaan kinkkuja kun halvalla saa. Pääsiäinen on aivan tarkoitukseton muuten nykyään. Eli aivan sama.

Vierailija
50/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laitella mitään erikoisia juttuja kun lapset on jo maailmalla. Paitsi pari karitsanpaistia ostettiin ja jouluna ostetaan kinkkuja kun halvalla saa. Pääsiäinen on aivan tarkoitukseton muuten nykyään. Eli aivan sama.

Oliko tämä vastaus ap:lle?

Vierailija
51/59 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta.

Vierailija
52/59 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makaa sohvalla.

Vierailija
53/59 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa uskoon. Pääsiäinen on kristittyjen juhla.

Vierailija
54/59 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet?

Vierailija
55/59 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prou vou

Vierailija