Pääsiäinen pilalla :-(
Olin niin odottanut, nyt on ihan kurja olo. Mulle juhlapyhät tärkeitä, miestä ei vois vähempää kiinnostaa. Haluaisin et voitais yhdessä valmistella, se tuo mulle juhlamieltä.
No kauppaan päästiin vihdoin illansuusta, sapuskat on, mutta koristelut ym jäi puolitiehen. Ei oo askarreltu muksujen kans eikä oo rairuohoa ja narsissitki oli loppu kaupasta ku mentiin vast illalla. Koristeltiin vähän tusseilla kanamunia. Ottaa pannuun. Nyt on lapsiki kuumeessa.
Miehen puolesta vois syödä kylmää makaroonia ja katella videoita koko pääsiäisen. Mulle se ei tuo juhlamieltä. Haluan siirtää perinteitä lapsille ja halun itse vaihtelua arkeen.
Onks ketään muuta jolla on vähemmän täydellinen pääsiäinen?? Voiks tästä viel jotenki piristyä ja nauttia?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Voitteko viettää vuorovuosin miehen ja sinun mielen mukaan?
Joo. Lapsiperheessä varmaan mahtavaa, kun joku toinen vuosi on kiva pääsiäinen koristeineen, askarteluineen ja pääsiäisherkkuineen, ja joka toinen vuosi ollaan ettei voisi vähempää kiinnostaa joku pääsiäinen.
Itseäni ei joulu voisi vähempää kiinnostaa, mutten silti laita lastani elämään ilman joulunviettoa, vaan joka vuosi koristellaan ja aatoksi teen hyvät ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei itse voinut mennä ajoissa sinne kauppaan? Ihme uhriutumista
Tämä.
Arvostan juhlapyhiä mutta nykyään asun yksin kun lapset ovat aikuisia. Vietän arkisesti. Tiistaina jo kävin kaupassa niin ei tarvi tungoksessa olla. Hyvää pääsiäistä kaikille.
Kaapista koristeet esille. Askarrellaan kortteja isovanhemmille. Rairuohot lasten kanssa ja haetaan pajunkissoja. Sitte trullailemaan!
Meilläkään oo ruohot edes itäneet. Tiput on tänä vuonna multamaalla ;)
Onkohan aloittaja päässyt kriisistä yli vai joko tuli ero? Aloitus vuodelta 2010.
14v vanha aloitus. Kuka näitä nostaa?!
Ei laitella mitään erikoisia juttuja kun lapset on jo maailmalla. Paitsi pari karitsanpaistia ostettiin ja jouluna ostetaan kinkkuja kun halvalla saa. Pääsiäinen on aivan tarkoitukseton muuten nykyään. Eli aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Ei laitella mitään erikoisia juttuja kun lapset on jo maailmalla. Paitsi pari karitsanpaistia ostettiin ja jouluna ostetaan kinkkuja kun halvalla saa. Pääsiäinen on aivan tarkoitukseton muuten nykyään. Eli aivan sama.
Oliko tämä vastaus ap:lle?
Tulkaa uskoon. Pääsiäinen on kristittyjen juhla.
AP MIKÄ ON ANOPIN TILANNE VASTAA!!!
Tämän takia en enää itse halua parisuhteeseen. Koska asiat, jotka itselleen on tärkeitä, ei ole mitenkään oletettavissa että parisuhteessa niitä puolin ja toisin kunnioitettaisiin. Riittää kun sanoo "evvk" ja se siitä.