Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäinen pilalla :-(

Vierailija
04.04.2010 |

Olin niin odottanut, nyt on ihan kurja olo. Mulle juhlapyhät tärkeitä, miestä ei vois vähempää kiinnostaa. Haluaisin et voitais yhdessä valmistella, se tuo mulle juhlamieltä.

No kauppaan päästiin vihdoin illansuusta, sapuskat on, mutta koristelut ym jäi puolitiehen. Ei oo askarreltu muksujen kans eikä oo rairuohoa ja narsissitki oli loppu kaupasta ku mentiin vast illalla. Koristeltiin vähän tusseilla kanamunia. Ottaa pannuun. Nyt on lapsiki kuumeessa.

Miehen puolesta vois syödä kylmää makaroonia ja katella videoita koko pääsiäisen. Mulle se ei tuo juhlamieltä. Haluan siirtää perinteitä lapsille ja halun itse vaihtelua arkeen.

Onks ketään muuta jolla on vähemmän täydellinen pääsiäinen?? Voiks tästä viel jotenki piristyä ja nauttia?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin perjantaina huippuahkera ja into loppui kesken. Eilen pojat lähti uimaan ja mä sillä aikaa siivosin loppuun, laitoin pääsiäiskoristeet. Nyt on kiva, kun on koti siisti ja pääsiäistäkin.

Mäkin kylvin, herneenversoja, meni vuoron perään homeeseen tai kuivui, eli ei niitä meilläkään ole. Mies katsoo telkkaria ja poika leikkii autoilla, nautitaan yhdessä tästä että saadaan olla.

Ruokanakin oli mustamakkarapastaa, kun makkarassa oli tänään vika päiväys.

Lampaasta ei mies välitä, siksi se jätettiin väliin.

Ei kannata jäädä maahan makaamaan vaan omilla voimavaroilla toimia.

Vierailija
22/59 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä mullakaan oikein juhlafilistä ole. Vuoron perään käyn auttamassa rajussa vatsataudissa olevaa veljeäni ja samasta viruksesta kärsivää 78v isääni, äitini otettiinkin jo sairaalaan sisään. Odottelen tässä että milloin mulla tai lapsilla alkaa yrjö lentää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta juhlien järkkäily ja itse jotenkin siitä lamaannun ja jää aina puolet tekemättä... Ennen lapsia kun sain rauhassa tehdä, oli meillä aina ajoissa koristeet, ruohot yms. mutta nyt pitää osata organisoida ja siksi jää jotain tekemättä. Tänä vuonna sain kuitenkin esikoisen kanssa istutettua ruohot ja perjantaiaamuna koristeltiin ne tipuilla ja laitettiin olohuoneen pöydälle pääsiäisliina ja pajunoksia, joihin ripustettiin pieniä munia. Iso olohuoneen ruokailupöytä kaaoksen vallassa miehen tavaroista ja koko alakerta siivoamatta, kun ristiäiset tulossa ja juuri muutettu ja osa tavaroista purkamatta yms. Ja ruokana ihan tavisruokaa, eilen kanapihvejä ja tänään kanakeittoa eli jostain tingitään. Tänään pääsiäiskukko ja pääsiäispupu olivat tuoneet kasan munia rairuohon sekaan ja isoihin pahvimuniin ja esikoinen oli niin onnessaan. Pienillä jutuilla aloitat, niin kyllä se perinne siitä siirtyy...

Vierailija
24/59 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle juhlapyhät tärkeitä, miestä ei vois vähempää kiinnostaa. --- Ei oo askarreltu muksujen kans eikä oo rairuohoa ja narsissitki oli loppu kaupasta ku mentiin vast illalla. Koristeltiin vähän tusseilla kanamunia. Ottaa pannuun. --- Haluan siirtää perinteitä lapsille ja halun itse vaihtelua arkeen.

Pakko sanoa, että hörähdin nauruun. En ihan ymmärtänyt mikä tässä oli ongelma. Jos pääsiäinen on tärkeä, ja haluat siirtää perinteitä lapsille, niin tottakai otat ja askartelet ja kylvät rairuohot ja käyt kaupassa ajoissa. Mä en ainakaan tunne yhtään miestä, joka todella haluaa koristella kotia pääsiäiseksi tai askarrella, eli sitä on turha odotella :-D Ruitutus seis ja tekemään niitä juttuja joista tykkäät!

Vierailija
25/59 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et itse ryhtynyt hommaan aiemmin? Koristeluun, ruohon kylvämiseen jne - tarvitseko niihin todella miestäsi? Miksi menitte kauppaan noin myöhään, olisi kenties kannattanut suunnitella aiemmin?

Juhlapyhät ovat toisille tärkeämpiä kuin toisille, tämä pitää ottaa parisuhteessa huomioon. Miehesi tuskin on kieltänyt koristelua ym eli koristelemattomuus on ihan sinun vikasi.

Riisupa nyt se marttyyrin kruunu ja ryhdy hommiin - ilmeisesti teillä on niin että jso mies ei toimi haluamallasi tavalla niin sinäkään et tee mitään? Siitä kärsivät kyllä vain lapset.

Vierailija
26/59 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menny kaikki suunnitelmat ihan piloille... Mieheni ja kaksi lasta lähtivät loman viettoon, mihin piti lähteä koko porukan voimin... Kaksi nuorinta tuli kipeeksi ja mä jäin heidän kanssaan kotiin... Ei meillä ollut mitään koristeita tehtynä eikä ruohoa laitettuna... Onneksi tulevat huomenna kotiin!

Vierailija
27/59 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh

Vierailija
28/59 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohdd

Vierailija
29/59 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keejee

Vierailija
30/59 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista tuputtamista.

Vierailija
31/59 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään valmisteluja tartte muutakuin muutama laatikko olutta ja pari kirkasta

Vierailija
32/59 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä en ymmärrä, että miksi sä nostelet kaikkia antiikkisia paskaketjuja 💩💩💩

Vierailija
33/59 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi on tosiaan vain 14 vuotta myöhässä.

Vierailija
34/59 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi et kunnioita miehen mielipiteitä?

Vierailija
35/59 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lapset ovat jo kai aikuisia.

Vierailija
36/59 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan naiset ymmärtävät että miehiä ei kiinnosta naisia kiinnostavat asiat? Eihän naisetkaan suostu/halua kiinnostua miehiä kiinnostavista asioista.

Onhan tämä nyt ihan sama asia kun miehet valittaisi että päivä on pilalla kun nainen ei tule autotalliin tekemään autolle jotain vaikka mies sitä kovasti haluaisi

Vierailija
37/59 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan naiset ymmärtävät että miehiä ei kiinnosta naisia kiinnostavat asiat? Eihän naisetkaan suostu/halua kiinnostua miehiä kiinnostavista asioista.

Onhan tämä nyt ihan sama asia kun miehet valittaisi että päivä on pilalla kun nainen ei tule autotalliin tekemään autolle jotain vaikka mies sitä kovasti haluaisi

Ei kyse ole sukupuolesta, vaan eri mielenkiinnon kohteista.

Vierailija
38/59 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaikkia "juhlapyhiä"

Vierailija
39/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko viettää vuorovuosin miehen ja sinun mielen mukaan?

Vierailija
40/59 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei itse voinut mennä ajoissa sinne kauppaan?  Ihme uhriutumista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä