Miten hitossa tämä voi mennä näin? Asunto-asiaa...
Olimme kiinnostuneita yhdestä vuokrarivitalo-asunnosta. Olisimme päässeet muuttamaan heinäkuun alussa, mutta sinne, tietysti, haluttiin asukas jo kesäkuuksi, jotta ei ole tyhjillään. No, tämän ymmärrän yleisen ahneuden nimissä. MUTTA: Mitä sitten tapahtuikaan? Asunto oli tyhjillään koko kesäkuun, eipä sinne kukaan muuttanut. Vasta eilen näkyi asukkaita ilmaantuvan. Remonttia ei tehty eikä mitään, mikä selittäisi kuukauden tyhjillään "makuuttamisen". Selitys?
Kommentit (35)
ettei tarvis hätäpäissään muuttaa sitten yhden viikonlopun aikana vaan tavaroiden siirtelyä, siivousta jne. voi tehdä monta viikkoa.
Itsekin tekisin samoin, jos muuttaisin ja jos olisi vähänkin varaa.
joka törmäsi uusiin asukkaisiin roskisreissulla. Asia selvisi ihan vahingossa, haluaako joku arvata, miten juttu on mennyt....?
joka törmäsi uusiin asukkaisiin roskisreissulla. Asia selvisi ihan vahingossa, haluaako joku arvata, miten juttu on mennyt....?
Edelliset asukkaat maksoivat kesäkuun?
kesäkuun vuokra on maksettu ihan täysimääräisenä, mutta asukkaat eivät ole sitä itse maksaneet, vaan sosiaalitoimisto! Tsädää, mutta olihan se maksettu. Asia selvisi, no bad feelings. Mitä arvottaisiin oikein vastanneiden kesken? :D
ei tarvitse valittaa tuollaisista asioista
asunnossa vai maksetaanko vain vuokraa tuolta ko kuukaudelta!
Ehkä nämä vuokralaiset todella halusivat sen, ehkä heillä oli vanhassa irtisanomisaikaa tms. tai sitten tekivät asunnosta ensin näköisensä eli maalasivat jne.
kesäkuun vuokra on maksettu ihan täysimääräisenä, mutta asukkaat eivät ole sitä itse maksaneet, vaan sosiaalitoimisto! Tsädää, mutta olihan se maksettu. Asia selvisi, no bad feelings. Mitä arvottaisiin oikein vastanneiden kesken? :D
toistensa asuntoja. :=DDDD
asunnossa vai maksetaanko vain vuokraa tuolta ko kuukaudelta!
Ehkä nämä vuokralaiset todella halusivat sen, ehkä heillä oli vanhassa irtisanomisaikaa tms. tai sitten tekivät asunnosta ensin näköisensä eli maalasivat jne.
ap
ja vuokranantajalta ei välttämättä pelkkää ahneutta vaan hänellä on todennäköisesti asunnosta kuluja jotka mielellään maksattaa muilla. Esim. lainanlyhennys, vastikkeet jne.
ap ei ole sossun asiakas. mutta ilmeisesti pitäisi olla! Mutta näin nättinä päivänä en jaksa moista surra, kiva kun asia selvisi. ap
mutta sossu ei todellakaan maksa kahden asunnon vuokraa samalta kuukaudelta. Luultavasti ovat siis muuttaneet vuokraltaan kalliimpaan asuntoon, jonka vuokran sossu on maksanut, ja maksaneet vanhan asunnon vuokransa ihan itse.
mitään vuokransa järjestelyistä? Taitaa olla Porvoossa tämä asunto...
Osta ap oma asunto niin sun ei tarvitse roskisreissulla heittäytyä etsiväksi ja kyylätä muiden ihmisten asioita!
Vuokra-asuminen nyt vaan on tyhmää, makselee muiden seiniä.
mitään vuokransa järjestelyistä? Taitaa olla Porvoossa tämä asunto...
ehkä ei vanhemmat olisikaan, mutta tämän kertoi perheen tytär, joskin arviolta noin 17-18v. ap
Näin olen aina itsekin tehnyt tai muuta vaihtoehtoa ei ole edes annettu. Ainakin isohkoissa kaupungeissa (minun tapauksessa Tampereella) vuokra-asunnon vaihto on vain hyvällä tuurilla onnistunut niin, ettei tarvitse maksaa yhtä kuukautta tuplavuokraa.