imetin 2 1/2 vuotiaaksi lasta. Hän halusi itse lopettaa.
Imetin niin kauan, kun lapsi tahtoi.2 1/2 vuotiaana hän itse lopetti maidon juomisen.Sen tilalle on alkanut halaamaan minua (äitiään).
Kannustan muitakin äitejä imettämään taaperoa.Kyllä lapsi lopettaa kun on siihen valmis.
Kommentit (24)
että poika just kirjoitti ylioppilaaksi ja on menossa talvella inttiin. Mietitään nyt yhdessä, miten selvitään nuo viikot kun on intissä. Ehtyykö maito?
Mutta fiksu poika tosiaan on. Kirjotti yhden L:n, kolme eximiaa ja kaksi cumua. Äidinmaitoa kirjoituksissa eväänä - tietenkin!
Juu meilläkin on nyt se ongelma, kun 20v. poikani sai juuri lapsen aviopuolisonsa kanssa, että siirtyyköhän nyt aviovaimonsa rintamaitoon, vai jatkaako minun rintamaidollani. Mitä mieltä olette? Itse olen kovasti oman maitoni kannalla, että vaimo saisi välillä myös lepoa imetyksestä.
Meillä ei imetetty juuri ollenkaan, ja poika on aikamoinen halailija.
olisin imettänyt vaikka kuinka kauan, mutta lapsi vierotti itsensä vähän alle 10 kk ikäisenä. Vähän kirpaisi lähteä korvikeostoksille, kun siihen asti oli selvitty ilman :( Mutta helpolla varmaan itse pääsin, ei tarvitse eskarin eteisessä imettää :D