Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

imetin 2 1/2 vuotiaaksi lasta. Hän halusi itse lopettaa.

Vierailija
01.07.2011 |

Imetin niin kauan, kun lapsi tahtoi.2 1/2 vuotiaana hän itse lopetti maidon juomisen.Sen tilalle on alkanut halaamaan minua (äitiään).

Kannustan muitakin äitejä imettämään taaperoa.Kyllä lapsi lopettaa kun on siihen valmis.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin imettänyt vaikka kuinka kauan, mutta lapsi vierotti itsensä vähän alle 10 kk ikäisenä. Vähän kirpaisi lähteä korvikeostoksille, kun siihen asti oli selvitty ilman :( Mutta helpolla varmaan itse pääsin, ei tarvitse eskarin eteisessä imettää :D

Vierailija
22/24 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poika just kirjoitti ylioppilaaksi ja on menossa talvella inttiin. Mietitään nyt yhdessä, miten selvitään nuo viikot kun on intissä. Ehtyykö maito?

Mutta fiksu poika tosiaan on. Kirjotti yhden L:n, kolme eximiaa ja kaksi cumua. Äidinmaitoa kirjoituksissa eväänä - tietenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meilläkin on nyt se ongelma, kun 20v. poikani sai juuri lapsen aviopuolisonsa kanssa, että siirtyyköhän nyt aviovaimonsa rintamaitoon, vai jatkaako minun rintamaidollani. Mitä mieltä olette? Itse olen kovasti oman maitoni kannalla, että vaimo saisi välillä myös lepoa imetyksestä.

Vierailija
24/24 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei imetetty juuri ollenkaan, ja poika on aikamoinen halailija.