Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUISET 2012

Kommentit (233)

Vierailija
101/233 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovulaatiolaskuriin ja oletetun ovulaation tuntemuksiin on uskominen, se olisi kohta menkkojen aika. Kuinkakohan kauan kuukautisten oletetusta alkamisajankohdasta pitäisi odottaa, jotta testin tulosta voisi pitää tarpeeksi luotettavana...? Vieläköhän pitäisi odotella viikko... Nyt jos huomenna testaisin ja saisin negatiivisen tuloksen, uskoisinko testiä vai en...?

Tuo, odottaako enemmän sitä kääröä vai masua, on yllättävän vaikea kysymys. Ensimmäistä yrittämässä olevana tietysti olisi kiva saada raskaus edes alkuun. Toisaalta se tunne, kun lapsen saa ensimmäistä kertaa syliinsä voi olla jotain uskomatonta. Raskauteen liittyy enemmän pelkoja kuin lapsen hoitoon ja kasvatukseen... hmmm...

Löysin netistä uutisen, jossa kerrotaan, että yhä useampi yritys tarjoaa lapsivapaita palveluja. Mitä te tuumitte, ovatko lapsirajoitukset itsekkäiden lapsettomien tapa valikoida seuransa vai olisiko vanhemmille joskus hyväksi mennä ja lomailla ilman jälkikasvua täysin täysi-ikäisten keskuudessa?

Omasta mielestäni tämä on tavallaan syrjintää, mutta toisaalta vain täysi-ikäisten seura on joskus varsin tervetullutta. Tuolloin voi ladata akkujaan lapsiperheen arjen pyörittämistä varten ja sitten sitä jaksaa taas olla entistä parempi äiti/isä.

Juttu on luettavissa seuraavasta linkistä:

http://www.marmai.fi/uutiset/yha+useampi+yritys+tarjoaa+lapsivapaita+pa…

CatNip kp 20/21 yk2

102/233 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa: Mitäs se gyne sanoi sinulle sanoi? Kommentoiko kierron lyhenemistä mitenkään? Nuo hymynaamatestit on varmasti sikäli parhaita, että ei tarvitse arpoa sitä viivan vahvuutta. Minähän tikutin tässä kierrossa ensimmäisen kerran ikinä ihan noilla mammaksin ovistesteillä. Halusin varmistaa sitä oviksen ajankohtaa, että osaan aloittaa Terolutit vasta oviksen jälkeen. Minulle ei ainakaan vielä tullut siitä tikuttelusta stressiä, mutta tosin olin lomallakin silloin. Ei silloin oteta stressiä mistään. :)

Höpöttäjälle pahoittelut! Ikävältä se tuntuu aina, mutta nyt katse kohti uutta kiertoa. Ehkä se on teillä juuri se maaginen onnenkierto, josta tärppää. :)

sopaka: Kiitos tuesta, toivoisin kyllä itsekin vähitellen oikeasti sitä plussaa... Pidetään peukkuja, että nuo oireet on sinulla raskausoireita. :)

CatNip: Onko sinulla aina ollut noin lyhyt kierto? Onko sinulla ovulaatiota joka kierrossa, oletko testannut tai tietoinen muuten?

Testinhän pitäisi olla luotettava silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta aina on yksilökohtaisia eroja. Muistan joskus lukeneeni, että Dpo 12-13 suurin osa naisista saa jo oikean tuloksen, mutta toisaalta on myös niitä jotka plussaa vasta muutaman päivän menkkojen oletetusta alkamispäivästä.

Minun mielestä noissa lapsivapaissa palveluissa ei ole mitään vikaa. On ihan oikeutettua suoda vanhemmille viikonloppu ilman lapsia, jolloin voi keskittyä vain toisiinsa. Vaikka oman muksun silloin jättäisi kotiin, mutta vieressä huutaa jonkun muun muksu, niin tilanne saattaa olla plusmiinusnolla. Jokainen varmasti kokee asian eri tavalla ja itse on sinänsä hankala kommentoida, kun omia lapsia ei ole, mutta ymmärrän kyllä niitä, jotka haluavat välillä viettää aikaansa lapsivapaassa kohteessa. Eihän se keneltäkään pois ole. :)

Oma napa: Terolut-liuskassa olisi yksi tabletti jäljellä huomisaamuksi vielä. Sen jälkeen voi tosissaan ruveta jännäämään miten tässä kierrossa käy. Ässäiltiin ainakin pirun ahkerasti ovista ennen, sen aikaan ja sen jälkeen, joten siitä ei pitäisi kiinni olla. Lomalla kun oli sitä aikaa ja energiaa ;) Rinnat ovat hieman turvoksissa, mutta itseasiassa kiertopäiviin nähden harvinaisen vähän kipeät.. Alavatsaa kyllä eilen juili useaankin otteeseen. Ja millään en malttaisi odottaa viikonloppuun asti. Ajattelin lauantaiaamuna kyllä testailla jo (viimeistään, mikäli maltan sinne astikaan), vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta sunnuntaina.

Huh, on suorastaan ikävän toiveikas olo. Sitä tippuu tooosi korkealta taas, jos ne menkat alkaakin.

Pitää vaan yrittää jo valmiiksi keksiä paljon tekemistä, ettei sitten jää sohvan nurkkaan murehtimaan.

Marjana kp 27/31(-33) Dpo 10 yk 16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/233 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli eilen kävin gynellä, ja kyllä kaikki näytti toimivan hyvin, puoliväliä eleltiin ja johtofollikkeli oli jo irtoamaisillaan, kerroin vauvahaaveistamme, ja gynekologi ymmärsi todella hyvin ja kuunteli mielellänsä, kerroin myös pelosta että jos en enää tule raskaaksi.. Hän sanoi että kiertoni saattaa vieläkin heitellä ja joillakin elimistö tarvitsee totuttelua kauemmin kun toisilla raskauden jälkee, ja imetyskin saattaa vaikuttaa vielä, eli kierto saattaa vielä palautua normaaliksi. :) Ovulaatio tapahtuu aika aikaisin ainakin näin hän sanoi.. Eilen sitten peitot heilui, mutta luulen että ajoitus meni ainakin nyt pieleen, ja tehtiin taas liian myöhään.. No nähtäväksi jää ehtiikö siittiöt hedelmöittämään munasolua. Kohdunlimakalvo oli myös todella hyvä :) Ihanaa kun kroppa toimii, kun vaan vielä tulisin raskaaksi. Gynekologi piti kuitenkin hyvin mahdollisena että voisimme taas onnistua luonnollisesti :)

Mutta vikahan ei ole ollutkaan alunperin mussa vaan valitettavasti miehessä, mutta täytyy TOIVOA nyt vaan jos yksi sitkeä sissi löytäisi perille!!!

Piti vielä sanoa, että gyne sanoi vielä että heitä ovistestit "roskiin", niistä tulee kuulema vain liian kova stressi, ja tämä taas saatttaa

vaikeuttaa raskaaksi tulemista!! Joten enpä tikuttele hymynaamaa!!

Pieniä ovisnippailuja on myös havaittavissa varmasti näinä päivinä irtoaa jos ei ole sitä jo tehnytkin.

Aika jännää oli nähdä kuinka se elimistö toimii, kun ultralla katsottiin!!

Marjana: PLUSSA onnea sulle, nyt täytyy jo olla sun vuoro :) Toivoa pitääkin olla!!

Sopaka: Plussa onnea sinnekin!

Tänään vielä peitot heilumaan varmisteluksi!! harmi vaan kun on tää iltavuoro, mutta kai sitä jossain välissä ehtii!!

t. Enisa kp 10/25

Kolmatta HAAVEILLESSA:

Vierailija
104/233 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

CatNip: Onko sinulla aina ollut noin lyhyt kierto? Onko sinulla ovulaatiota joka kierrossa, oletko testannut tai tietoinen muuten?

Testinhän pitäisi olla luotettava silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta aina on yksilökohtaisia eroja. Muistan joskus lukeneeni, että Dpo 12-13 suurin osa naisista saa jo oikean tuloksen, mutta toisaalta on myös niitä jotka plussaa vasta muutaman päivän menkkojen oletetusta alkamispäivästä.

Marjana: Koko pienen ikäni kuukautiset ovat ilmestyneet 21-23 päivän kuluttua edellisten alkamisesta (silloin kun pillerit eivät ole olleet sekoittamassa sitä). En tiedä onko tämä onni vai ahdistus, kun välillä tuntuu, että menkat on aina :D. En osaa sanoa, onko aina tullut ovista. En ole testannut millonkaan, mutta toisinaan puolen välin aikoihin on ollut nipistystä ja arkuutta tuolla alhaalla. Ei aina. Luulen, että se on ollut se ovis silloin.

CatNip kp 21/21 yk 2

Vierailija
105/233 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeilijat: 28.7.2011

Elmu kp 29/28-29, yk3

Marjana kp 28/31-35, yk16

Äiti1983 kp 25/28, yk1

sopaka kp 24/30-35, yk2

NoaNeelia kp 24/29-35, yk1

CatNip kp 22/21, yk2

Catti76 kp 21/25-28, yk7

wattuwarwas kp 21/29

CelesteSebastian kp 19/28

tintti-tyy kp 17/28, yk12

rakel kp 17/26-28, yk2

merder 16/26, yk1

Tiiuli kp 15/29, yk2

kesäkeiju86 kp 12/30-55, yk4

amour kp 12/~28, yk2

Enisa84 kp 11/25, yk4

sassu90 kp 11/28-32, yk6

Asteri1 kp 11/25, yk2

pikkukoivu kp 9/27-28, yk2

mina kp 5/33-38 yk 2

Wilhelmiina kp 4/?, yk 2

höpöttäjä kp 3/29 yk 4

Minttunen-79

wind yk1

PÄIVITETTY 28.8.

Vierailija
106/233 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ja päivitin listan, kun se raahaa niin paljon perässä. Kaunisikäväkin siirtyi toukokuisiin kuumeilemaan, niin tuskin täällä enää päivittelee listaa.

Ilmoitelkaa, jos jotain meni pieleen,

Tintti-tyy kp 16/28

107/233 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sellaisen käsityksen että kaunis ikävä on reissussa ja palailee loppu viikolla ja kyllä hän sitten taas päivittelee tätäkin listaa :) Mutta oikein hyvä kun päivitit tiedot ja oikeilta näyttävät ainakin mun silmään :)

Vierailija
108/233 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa84: Mää stressaan kans niistä tikuista ihan hirveesti ja niihin menee rahaa, nyt meinaat yrittää ilman testejä? Tarvisko kans kokeilla, tuntuu et aikaa menee tikuttamiseen, mutta itselläni on niin pitkä kierto ja mies reissuhommissa, että sen takia olen tikutellut.Mutta enää viisi tikkua jäljellä, et jos tän kierron pärjäis ja sit yrittäis ilman tikuttamista.

Marjana: Yhdyn muihin, olisi kohtuullista, että olisi sinun aikasi saada plussa, tsemppiä, toivotaan, että plussa tulee sinulle.

Eilen käytiin linnanmäellä ja hauskaa oli, nyt ollaan miehen siskolla kyläilemässä ja huomenna lähdetään kohti kotio. Loma menee aina liian nopeasti. Mutta kohta pääsee jo odottamaan ovista.

Plussatuulia kaikille.

Kesäkeiju 11/30-55, Yk 4

Vierailija
109/233 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu ihan nettipimennossa, mutta nyt taas pääsin tänne! Jännät paikat jo muutamalla...Marjana: peukut ja varpaat on kaikki täällä pystyssä etenkin sulle!!!

Muille myös plussatuulia toivottelen!

ON: viimeisen viikon ollut erinäisiä "oireita"...nippailuja, viiltäviä kipuja, jotku maut tullu oudosti esiin tutuista ruoista, rinnat "painavat", huono olo aamupäivisin jne jne jne jne...olin aivan satavarma että plussaan heti, mutta näin sitä tiputtiin korkealta ja kovaa! elämäni ensimmäisen kerran täti tuli kylään 5 päivää liian aikaisin!!! siis tänään! ja vain kp 24/28. Mä jo tilasin testejäkin valmiiksi maanantaita odottamaan, mutta turhaan sitten...tosiaan kierto ollut lähes kellontarkasti aina tuo 28 pv...no, ei muuta ku uutta yritystä kehiin...

Täytyy lueskella teidän kirjoituksia ja kommentoida ku pääsee illalla taas oman koneen viereen...nyt täyty vaan tulla avautumaan tänne..

Äiti1983 kp 1/28(?) yk 2

Vierailija
110/233 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja kuulla yllättäviä tätivierailuja.

Itse en oikein osaa ajatella rasismina sitä, että järjestetään lapsivapaata toimintaa. Kuitenkin eiköhän jokaisella ole oikeus viettää aikaa ilman pieniä lapsia. Ja varsinkin tuo pointti, että jos itse ottaa hengähdyshetken lapsista puolison kanssa ja sitten viereisessä pöydässä ravintolassa huutaa pienet lapset, niin ei se mukavaa ole. Jokaisella on kuitenkin oikeus valita olla menemättä ko. lapsivapaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin.

ON: Tässä tänään olen yrittänyt opiskella ahkerasti. Olen opettaja ja jossakin tilapäishäiriössä päätin opiskella avoimessa lisää :D Nyt täällä ollaan esseetä kirjoiteltu paniikissa, onneksi aikaa heinäkuun loppuun. Koiran kanssa tein pitkän lenkin nautiskellen lämmöstä. Kuitenkin lenkillä iski jotenkin kumma olo, että ei taida tästä kierrosta olla tullu tärppiä. Pelkään ja luulen, että nuo nännikivut olivatkin vain myöhäisen ovulaation oireita. Jos näin oli, emme päässeet käyttämään hyödyksi ovulaatiota työkiireiden ja aikataulujen ristiinmenon vuoksi. Täytyy nyt seurailla. Mutta hieman olen jo luovuttanut huhtikuun suhteen.

Vierailija
111/233 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun mä jännäilen täällä teitä muita!

Höpöttäjä: Pahoittelut =(. Nyt tsemppiä uuteen yritykseen =)!!

Tuohon lapsivapaa- galluppiin sanottakoon että onhan se kiva et on myös paikkoja joissa ei ole lapsia. Nimen omaan silloin kun haluaa rentoutua. Mutta toisaalta, osaa ne aikuisetkin häslinkiä järjestää, väliin pahemmin kuin lapset!!

Naurattaa itseä kun menkat alkoi, oli ihan kuin jostain pilvestä olisi herännyt. Vauvaa, vauvaa ja raskautta vaan koko edellinen viikko ja sit PUF!* ei kumpaakaan. Hetken sitä aprikoi et kulluko mä olen kun moista edes vielä toivon, työurakin olis nyt hyvin edessä, 2 tervettä isoa lasta, velkaa niin maan prkleesti =). Mut hei, viikon päästä ne hormonit vie naista taas!

Lisätkäähän mut vielä' listaan..

***Plussatuulia***

Wilhelmiina kp 3/?, yk 2

112/233 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten malttanut olla eilen testaamatta hymynaamalla, kun koko päivän nipisteli alamasua ja oli kaikennäköisiä tuntemuksia, olin 100 varma että tikku mulle alkaakin hymyilemään, mutta näytti vaan TYHJÄÄ ympyrää.. ei niinkun ovista lähimaillakaan :( Täh En ymmärrä.. Gynekologi taas oli toista mieltä ja sanoi että irtoaa minä hetkenä hyvänsä..Nyt alkaakin mietityttämään, että näyttääkö nuo ovistestit vasta sitten plussaa kun ovis on jo mennyt, tai voisiko mun kohdalla olla niin.. oon ihan sekaisin!! Kertokaa joku viisaampi, mä oon jo ihan neuvoton

ENÄÄ EN TESTAA, mä jo vihaan noita koko testejä, oon ihan suutuksissa nyt, anteeksi tälläinen oma napainen selitys, mutta oli pakko avautua!!

Lapset menee tänään mummilaan yöksi ja ollaan miehen kanssa kahdestaan kotona, eivät ole pitkään aikaan olleet yökylässä ja esikoinen odottaa kovasti, poika taas on niin pieni ettei taida vielä ymmärtää :)

Tarkoitus olisi tänäänkin heilutella peittoja, jos se ovis vasta sittenkin on tuloillaan!!

Pahoittelut negasta äiti1983, ja onnea uuteen yritykseen, teillä vasta eka yk meneillään, meillä jo neljäs.. :(

Marjana: maltoitko olla testaamatta? oireesi ovat todella lupaavia, ja toivon sulle NIIN sitä PLUSSAA!!

Wilhelmiina: niin se vauvakuume vaan yllättää :) Naista kun ohjaa hormonit, niin minkäs teet.

Sopaka: Sullakin alkaa lähenemään jo testaus, yritä vielä jaksaa piinistellä toivottavasti se palkitaan :)

Elmu: joko testasit?

Kesäkeiju: en sitten malttanut olla testaamatta, mutta en hymyä saanut :( mutta se pakonomainen tarve testata oli tässä kierrossa pois.. ja kyllä mä taidan laittaa nuo loput testit myyntiin, eli yhden testin käytin, ja sekin TURHAAN

Mutta onnea kaikille muillekin vielä piinistelijöille, mä jatkan vielä muutaman tunnin töitä.. ja yritän nostaa taas pään pystyyn pettymyksestä!!

Yrittäkää jaksaa!!

t. kiukustunut ja surullinen Enisa kp 11/25

Kolmas joissakin kaukaisissa haaveissa :(

113/233 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykästä käsin naputtelen...

Enisa: ei oo omakohtaista kokemusta noista ovistesteistä mutta mitä muiden kertoman perusteella muistelin niin saattavat hyvinkin näyttää mitä sattuu. Ainakin alexandra maaliskuisissa luuli ettei testien mukaan ovuloinut ollenkaan ja silti plussa pärähti. Eli elä vielä lannistu!

äiti1983: pahoittelut täti-mokomasta ja rutkasti uutta puhtia!

on: en ole vielä testannut, ollaan edelleen reissussa ja tällä hetkellä isommalla porukalla niin apteekkiin lähtö voisi herättää ihmetystä + lähimpään on matkaakin reilusti. Huomenna suunnataan auton nokka kotia kohti eli matkalla voisi poiketa testin ostoon jossei tätiä siis näy.. Kummempia oireita ei ole. Rinnat raskaan oloiset, nälkä vaivaa useammin ja alavatsassa ehkä vähän tuntemuksia. Jännittää...

Elmu 29/28-29 yk3

114/233 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykästä käsin naputtelen...

Enisa: ei oo omakohtaista kokemusta noista ovistesteistä mutta mitä muiden kertoman perusteella muistelin niin saattavat hyvinkin näyttää mitä sattuu. Ainakin alexandra maaliskuisissa luuli ettei testien mukaan ovuloinut ollenkaan ja silti plussa pärähti. Eli elä vielä lannistu!

äiti1983: pahoittelut täti-mokomasta ja rutkasti uutta puhtia!

on: en ole vielä testannut, ollaan edelleen reissussa ja tällä hetkellä isommalla porukalla niin apteekkiin lähtö voisi herättää ihmetystä + lähimpään on matkaakin reilusti. Huomenna suunnataan auton nokka kotia kohti eli matkalla voisi poiketa testin ostoon jossei tätiä siis näy.. Kummempia oireita ei ole. Rinnat raskaan oloiset, nälkä vaivaa useammin ja alavatsassa ehkä vähän tuntemuksia. Jännittää...

Elmu 29/28-29 yk3

115/233 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa: Sinullahan on ovulaatio voinut ehtiä tapahtua jo ennen kuin testasit hymynaamalla. Uskon, että se gyne on ollut oikeassa, että follikkeli on ollut juuri irtoamaisillaan. Se LH-piikkihän kestää melko lyhyen aikaa. Älä stressaa turhaan. :)

Minä en vielä testaillut... Saa nähdä maltanko la-aamuun, vai joutuuko huomisaamuna testaamaan. =P

Äiti1983: Niin se elimistö vaan saattaa yllättää. Pahoittelut tädistä! :(

sopaka: Niin kauan kun täti pysyy poissa, on toivoa! Eipäs heitetä kirvestä kaivoon siellä!

Wilhelmiina: Huvitti tuo tekstisi siitä, kun koko vauvakupla puhkeaa, kun menkat sitten alkaakin. :D Kuulostaa niin tutulta fiilikseltä!

Elmu: Huijui, sinulla on kyllä jännät paikat! Milloin pääset testaamaan?

Oma napa: Tänään rupesi rinnoissa lopultakin tuntumaan pientä arkuutta. Olen suorastaan ihmetellyt, miksi rinnat ei oireile, kun yleensä ovat viimeisen viikon ennen menkkojen alkua aivan järkyttävän kipeät. Alavatsalla jokunen satunnainen nippailu ollut, mutta en varmaan olisi niitä edes huomannut, jollen hysteerisesti kyttäisi kaikkia oireita. ;)

Jotain positiivista kyllä on: Mitään verivuotoa ei ole esiintynyt vieläkään. Tosin yleensähän seksi on sen laukaissut ja nyt ei olla sunnuntain jälkeen ässäilty ollenkaan, kun mies lähti reissuun. Terolut-kuuri loppui tänä aamuna, joten ehkä se on auttanut. :) Ken tietää.

Kiitos vielä kaikille taas tsemppaamisesta. :)

Marjana kp 28/31-33 Dpo 11 yk 16

Vierailija
116/233 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn nyt virallisesti joukkoonne! Olen jo satunnaisesti lueskellut aikaisemminkin juttujanne ja jotkin nimimerkitkin jääneet mieleen, mutta siirryn tämän esittelyviestin jälkeen "tutustumaan" vaiheisiinne paremmin :O)!

Täällä kuumeillaan siis toista lasta perheeseemme, jossa jo ennestään 6/09 syntynyt poika, minä 30v. ja mies 35v. takana yksi keskenmeno ennen poikaa, jonka muisto pitikin pelokkaana koko pojan odotuksen ajan. uskon, että mahdollisesti-toivottavasti tulevaisuudessa raskautuessa, kiskaisen lakin kouraan ja puntit tutisten jään odottelemaan 12 vkon täyttymistä, saattaa noi viikot sisältää muutaman vainoharhaisen ultrakäynninkin... Mutta siis jäämme nyt ensin odottelemaan mahdollista raskautumista :O)!

Lyhyestä visrsi kaunis, palaamme!

Nilson, yk 2, kp 11/28-30

117/233 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilsonille tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Uskon, että keskenmeno saa varmasti hysterisoimaan sitten seuraavaakin raskautta ja vielä sitä seuraavaakin, mutta tärpin jälkeen yrität vaan ottaa rauhallisin mielin. :)

Minä sitten aamulla en malttanut olla tekemättä raskaustestiä. Tein Mammaksin David herkän testin ja kyllä se aika negatiiviselta näyttää :(

Vaikka tiedänkin, että plussa on edelleen aivan hyvin mahdollinen, kun näin ajoissa testasin, niin silti tuo vähän latisti toiveikkuutta. Ehkä suurimmaksi osaksi siksi, kun näitä negakiertoja on tässä ollut jo sen 16 kappaletta. Milloin olisi minun vuoro saada ne kaksi viivaa tikkuun?

Marjana kp 29/31-33 Dpo 12 yk 16

118/233 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille pitkästä aikaa!!

Oon lueskellut teidän viestejä ja pari kertaa kirjoitellut, mutta jostain syystä viestit eivät ole tulleet näkyviin.. Yritetäänpäs taas.

Testasin eilen negan niin kuin tarkoitus olikin. Vielä siis plussa ei näkyisi jos tästä kierrosta tärppäisi. Esikoisesta kun haaveillaan, en ole koskaan tehnyt raskaustestiä aiemmin. Ajattelin, että voisi olla inan helpompi hyväksyä nega sitten kun tosissaan mittaa, kun on jo kerran kokenut sen. Tiedättekö mitä tarkoitan? Vielä kun mies sanoi, että sitten kun testataan niin haluaisi että yhdessä jännätään tulosta. En haluaisi silloin ruveta hysteerisesti parkumaan jos nega tulee, ettei se vaan käske malttaa tai hillitä tätä kuumeilua. Koska se ei onnistu! TAHTOO VAUVAN. PISTE.

Elmu^^: Iiks ku jännään sun puolesta. Mä tilasin testit netistä, ku tässä pikkukaupungin apteekissa varmasti törmää naapuriin tai kaverin mummoon ja sitten ollaankin jo muitten puheissa raskaana..

Marjana: En edes pysty kuvittelemaan miltä tuntuu kun on joutunut noin kauan odottamaan. Viestisi eivät kuitenkaan kuulosta epätoivoisilta, olet vahva ihminen!

sopaka: Meillä menee kierto suunnilleen samaan tahtiin. Viikon päästä ajattelin testata. Jos maltan odottaa. Ehkä jo keskiviikkona.

Nyt plussia roppakaupalla!!

Vierailija
119/233 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhtikuisiin! Menkat alkoi 24.päivä, nyt ollaan sitten kartalla taas kiertopäivistäkin. Vielä juuri ja juuri laskettuaika sattuisi huhtikuun viimeiselle päivälle.

Nyt siis kp 6/28 ja yk 2

Minttunen :)

120/233 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttunen: pahoittelut menkkojen alkamisesta ja onnea uusiin koitoksiin!!

Marjana: No voi ei, sun se toinen viiva olisi pitänyt saada, mutta ehkä on vielä toivoa ja voihan se vielä muuttua plussaksi, koska testasithan ennenkun menkat pitäisi edes alkaa. Peukutusta täältä, että menkat pysyisivät pois.

Kyllä mä sitä gyneä mieluummin uskon, hänellä kuitenkin monen vuoden kokemus, mutta harmittaa tuo ajoitus kun ehkä sinä iltana oli jo liian myöhään..

Meillä oli miehen kanssa ihana ilta ja viime yö, tuli harrastettua myös UPEAA seksiä, enkä miettinyt kertaakaan ovisjuttuja tai vauvan yritystä, nautin vain yhteisestä ajasta. Me kyllä tarvitsimme tätä niin. Lapsia tosin oli illalla kova ikävä, mutta hyvin olivat mummin kanssa pärjänneet ja tänään haetaan kotiin :)

Toiveet eivät ole korkealla, ja yritän olla miettimättä koko asiaa, ja asennoidun pitkään yrittämiseen.. näin ei menkkojen alkaminen tunnu niin pahalta.

Mutta täytyy taas palailla töiden pariin..

Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille.. Palailen taas maanantaina kertoilemaan kuulumisia!!

Tehkääpä Elmu ja muut testailijat PLUSSARYNNÄKKÖ!!

t. Enisa kp 12/25