Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUISET 2012

Kommentit (233)

141/233 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mermaid, tekstisi sai minut melkein taas itkemään. Kamalaa tämä vauvakuume on toisinaan, vaikka kuinka yrittää pitää mukana rennon fiiliksen ja paljon huumoria. Toivottavasti sinä pääsisit plussaamaan! :)

Kesäkeiju: Sinulla on piinaviikot sitten aluillaan. Toivottavasti rento lomaseksi on tehnyt tehtävänsä.

Enisa: Kiitos! Uskon, että tiedät mitä käyn läpi tällä hetkellä. Tuo oireiden kehitteleminen ja kuulosteleminen on toisaalta niin hauskaakin, että jatka vaan kuulostelua. ;)

Oma napa: Ei ole täti vielä iskenyt paikalle. Iltapäivällä tuntui, että rintojen arkuus olisi lieventynyt. Olen merkannut ylös oireita ja viime kiertoa tarkastelin tuossa. Silloin rintojen arkuus katosi aamulla ja menkat alkoi seuraavana yönä. Eli mahdollisesti ne menkat sitten alkaisi vasta ensi yönä tai vaikka vasta huomisaamuna. Ken tietää... On ne rinnat nytkin jonkin verran arat, mutta ehkä tosiaan vähemmän kuin esimerkiksi eilen.

Ihmettelen kyllä mikä sitä tätiä viivyttää, kun ovis oli kp 17 (su-iltapäivällä kipuoireet) ja minulla luteaalivaihe kestää aina aika tarkasti 14 vrk. Ja kun se r-testi näytti eilen kuitenkin negatiivista.

Roikun täällä seurassanne siis ainakin huomiseen asti vielä.

Marjana kp 32/31-33 Dpo 14-15 yk 16

142/233 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se enteili, kun rintojen arkuus eilen iltapäivällä helpotti. Menkat alkoi viime yönä. Ei ne vielä kunnolla ole päälle iskeneet, mutta vuotoa tulee jo vähän.

Onneksi kerkesin itkeä jo toissailtana, niin nyt ei tunnu ihan niin pahalta. Vaikka harmittaa kyllä se, että me tässä(kin) kierrossa oikeasti hyödynnettiin ovisaikaa, kun lomalla oltiin. Silti ei vaan tärppää.

Koittakaahan joku saada plussa, että huhtikuisiin löytyisi lopultakin veturinkuljettaja! Olette ihana tukijoukko! :)

Marjana kp 1/30-35 yk 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/233 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Marjana, pahoittelut tädistä sinulle. Pidän kovasti peukkuja ensi kiertoon.

Enisa: älä luovuta, sie voit vielä plussata. Plussatuulia!!!

olikohan se Amour, joka kanssa kirjoitteli jokunen päivä sitten et ei oikein ole ovis oireita nii sama täällä. Eilen ei enää näkyny limoja, ei turvota, ei kipuja ei niin MITÄÄN. Voihan se olla et se ovis tulee myöhemmin ja mun kierto palautuu entiseksi pitkäksi mikä se mulla on luomuna ollutkin. VOIH. Eipä tässä auta ku odotella. Tässä kierrossa otettiin miehen kanssa yhteistuumin käyttöön joka toinene päivä taktiikka. Missähän ne limat ja kivut viipyy??? Sais se ovis tulla ennen viikonloppua ku mennään puusavottaan mun vanhempien luo, niin siellä ei oikein petipuuhista tuu mitään. BLÄÄH.

Niitä teidän plussia odotellessa....=D

pikkukoivu kp14/27-28

144/233 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukokuisiin jatketaan.. täti hyökkäs myös yöllä :( Harmittaa ihan tosissaan nyt, tsemppi kateissa. Pidän varmaan taas hiljaiseloa sinne piinaviikoille asti. Yritän pistää yritysajatukset taka-alalle.

Ei oikein tiedä et miten pitäis tehdä.. jos yrittää olla yrittämättä, niin ovis voi mennä ohi ihan vaan oleskellessa.. mutta jos yrittää, niin sekään ei sitten ole hyvä. Äääääääh!!!!

No nyt ei tarvi ihan hetkeen asiaa miettiä. Antaa tädin kerätä kimpsunsa taas.. ehkä sitä sitte mielikin raikastuu ku on mokoma pahanilman hengetär pois paikalta.

Jaksuja kovasti kaikille ja peukut pystyssä, että nyt joku pääsee huhtikuisten junaan! Vielä on piiiiiiitkä lista piinaajia tulossa, kaikki mahikset olemassa teillä kaikilla!! :)

Vierailija
145/233 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa84: Uiminen on ihanaa ja rentouttavaa, jospa itsekkin taas rupeisi harrastamaan. Älä vielä menetä toivoa, toivotaan paljon plussaonnea! Ja kiitos tsemppauksesta.

Marjana: Ei voi olla totta, pahoittelut. Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että syyskuussa testaat plussan, toukokuu on varmasti ihanaa aikaa saada vauva. Ja kiitos, oli ihanaa kun seksi oli rentoa ja kelloakaan ei katottu, jospa stressittömyys auttaisi.

Pikkukoivu: Pitkät kierrot ovat inhottavia, mietin kanssa jos ottaisin tuon joka toinen päivä taktiikan käyttöön turha stressi lieventyisi kun ei tarvitsisi tikutella. Tsemppiä, toivottavasti ovulaatio tulee ja pian.

mermaid: Pahoittelut, toivotaan että ens kuussa täti jättää vierailut väliin. Miettinyt kans samaa, että jättäis yrityksen pois ja seksiä harrastais joka toinen päivä ja testais kun 60kiertopäivää olis täynnä, voisi olla jo melkein varma raskaudesta. Mutta kyllästyisikö seksiin jos joka toinen päivä sekstailis...

amour: välillä on kiva pupuilla ihan vaan ilosta ja voi olla, että stressittömyys ja nauttiminen auttaa myös plussan saamiseksi. Ja voihan se olla et Ovistestikin näytti väärin. Muutama lasillinen punaviiniä kuulostaa oikein hyvältä ja voi jopa auttaa vauvan kiinnittymisessä. Hauskaa illan viettoa ja nauttikaa pupuilusta.

Täytyyhän huhtikuussa saada edes muutama plussa, plussatuulia kaikille!

ON: Mietin rupeanko tikuttamaan vai en, viikonloppuna olin siis tuntevinan ovulaation oireita (kierto voisi olla silloin sen 30päivää) vai nautinko ja odotan mahdollista tädin vierailua ja saahan sitä seksiä harrastaa ilman ovulaatiotakin. 2viikon päästä voisi jo testata jos vaan sitten kestää taas pettymyksenkin.

Huhtivauvaa toivoen Kesäkeiju 17/30-55 Yk 4

Vierailija
146/233 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on se hetki että testauksen voi kohta aloittaa. kierto on vaiheessa nyt 26/28-43.

oloja on, joko kuviteltuja tai todellisia. lähinnäö nyt häiritsevä on alamahan tuntemukset jo noin viideltä päivältä, tuntuu että ne menkat olisi tulossa. jomotus on samanlainen kuin juuri ennen kuukautisia mut sit se tunne taas loppuu ja muutaman tunnin päästä tulee takaisin. lenkillä rinnat aristaa hölkätessä, mut niin ne aristaa muutenkin ennen menkkoja. toivotaan että olisi tärppi tullut, mut jotenkin en jaksa uskoa siihen niin monen negan jälkeen.

147/233 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaksi ainakin vielä luokitellaan, oikein kun tiiraa niin EHKÄ siinä jotain on...

Tilasin mammaksin herkkiä testejä, mä oon testihullu, aloitan aikasin ja teen niitä monta :D

Nyt on vasta kp26, mut oon kyllä joskus plussan saanu jo näihin aikoihinkin, ihan selvän siis.

Viimeksi noi mammaksin testit ei näyttäny plussaa ollenkaan, ei edes kun menkat oli jo myöhässä, vaikka oli niitä herkkiä testejä ja olin raskaana, mut kokeillaan ny muutama taas kuitenkin.

Teen taas huomenna uuden testin, mikäli ne tulee huomenna ja palailen kertomaan tuloksia :)

Toivottavasti nyt tulis paljon plussia!

wattu

Vierailija
148/233 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wattu: mie jännitän sun puolesta jo täällä hirmuisesti... ehkä se tosiaan ei vaan vielä näy. Testaahan pian uudestaan. Onnea plussaukseen!

Jera: Kuulostaa hyvältä. Ihan hyvin voit olla raskaana ku eihä niitä raskaustuntemuksia paljo menkoista erota. Mie odottelin kans koko ajan menkkoja alkavaks ku plussasin pari vuotta sitten tästä meidän kakkosesta... Millos testaat??

Amour: Ehkä sie kuitenkin ovuloit vaikkei testeissä näkyisikään...Heität vaan testit mäkeen..;) Kuulostaa niin ihanalta et sulla on oikein pupuilufiilikset ku täällä meininki on lähinnä pakkopullaa.. Mie epäilen itsekin että en ovuloi ollenkaan tässä kierrossa ku ei oo muita oireita ku mieletön alavatsan turvotus mutta se nyt voi johtua jostain muustakin..Missä ne limat ja kivut vielä viipyy??? Peitot on heilunu mut vähä on nyt tekemisen meininki tässä touhussa, joten nautinto sekstailun suhteen on kyllä hukassa.

No tässä plussaa odotellessa on mukava miettiä vielä noita nimiä vauvalle, vaikka ei taida se vauva ihan heti tulossa ollakkaan.. Mie masennun jo nyt vaikka on vasta yk2...

terkuin pikkukoivu kp15/27-28

Vierailija
149/233 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä mistä tää jännitys on peräisin, se alkaa aina viikkoo ennen testaamista.

huomenna ehkäpä voisin testailla, mut toisaalta jännittää et se näyttää negaa jos kierto onkin taas pidempi. mut ennen mulla oli tavallisesti tuo 28 päivän kierto paitsi se viimekertainen ku putosin maaliskuisista tänne. eilen sit tuli ässäiltyy saunassa =) mut eipä tuo enää mitään vaikuttais, jotenkin alkanut luopumaan vauvahaaveista vaikka kovin kauaa ei olla yritettykkään. mut varmaan viikonloppuna sit testin teen jos en huomenna vielä. eilen olin ihan karmean väsynyt, aamuvuoro takana ja siivosin, lenkille en jaksanut lähteä ollenkaan. tuli ihan sellainen pahaolo ja väsymys joka sit helpotti ku pötkötteli =) huhhuh, ei tää kirjoittaminen lopu koskaan.. toivotaan että joku kohta näyttäisi mallia ja plussaisi.

Vierailija
150/233 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Olen tätä ketjua ahkerasti seuraillut, mutta en oo saanut aikaiseksi itse kirjoittaa. Nyt on taas niin jännät ajat itsellä ja muilla täällä, joten jos tänne tuppautuisin.

"Iltatähteä", kolmatta lasta ollaan jo pitkälti kolmatta vuotta pakerrettu. Välillä on ollut aikoja, jolloin on ollut ehkäisy käytössä terveydellisistä syistä, mutta ainakin puolitoista vuotta on ollut tietoista yritystä. Tutkimuksiin tarkemmin ei taideta lähteä, onhan meillä kuitenkin kaksi ihanaa koululaista. Ovistikkuja olen pari kokonaista kiertoa käyttänyt huomatakseni, että luteaalivaihe oli noissa kierroissa 10 päivää. Nyt on menossa taas dpo 10, eikä menkat nyt vielä ole alkanut. Tosin mammaksin herkkä liuskatesti näytti aamulla negaa. Mutta näidenkin taustojen jälkeen olen aina loppukierrossa toiveikas siihen asti, kunnes lämmöt putoaa.

Täällä oli muitakin viime metrien piinailijaa. Tsemppiä kovasti!!! Eiköhän tästäkin ketjusta muutamia plussia taas saada, vaikkei se nyt omalle kohdalle sattuisikaan.

Bakteeri 29/28-33 dpo 10

151/233 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

amour: Kannattaa soitella omalle terveysasemalle ja kysyä saisiko lääkäriaikaa. Nehän voi sanoa, että pitää seurailla ovistikuilla vielä muutaman kierron ajan, mutta toisaalta jos on rento henkilökunta, voit saada hormonit hetikin, kun ongelma näyttäisi olevan tiedossa. :)

Tuohon ruokavalioasiaan en osaa kommentoida kyllä mitään.

Marjana toukokuisista

Vierailija
152/233 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amour: kuulostaa siltä et sie kuitenki löysit sen oviksen, hienoa ehkei peli ole vielä menetty sulla!!! Ai se ei meekään niin että jos on myöhempi ovis niin tulis pidempi kierto. Mie olin ymmärtänyt että luteliaalivaihe on sen 14 päivää ja jos ovis olis kp18 niin menkat alkais mun laskuopin mukaan kp 32. selkis sit tääkin asia. Elä heitä Amour kirvestä kaivoon vielä ja soita ihmeessä sinne tk:n. Ainahan sitä kannattaa kysäistä!

ON: Mie alan henkisesti nyt luopua toivosta tän huhtikuun suhteen. Valkkari on myös vähentynyt ei limoja, ei kipuja. Sillon viikonloppuna valkkari oli vähä runsaampaa ja yhtenä päivänä tuli pienehköt limat mutku mulla tulee normaalisti useina päivinä selkeesti limaa ja kipuja. Nyt Ei. Mun olis jo pitänyt ne terotki aloittaa (mitkä se gyne määräs ottaessaan kierukan pois) jo kp 15 eli eilen mut mie odottelin sitä ovista vieä. Nooh masentuneena se on kömmittävä kaapille ja otettava se eka nappi. Parempi onni toukokuussa. Se oliski viimeinen tero kierto ja sit se gyne usko menkkojen jo tulevanki normaalisti....

t. surullinen pikkukoivu kp 16

153/233 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se minunki tieni toukokuisiin käydä, mutta toukokuu on kyllä ihan hyvä kuu :)

Tein aamulla mammaksin herkän testin ja ei siinä mitää oo muutaku joku viivanpaikka, yks testi oli viallinen ei tullu kontrolliviivaakaan :/

Joten menkkoja ootellaan 28-29 ollu kierto 29 ny viimeset kaks kiertoo ja yk3 alkaa kun maaliskuinen olis ollu jo mahollista tulla.

Kovasti toivon plussia teille muille ja varsinkin pidempään yrittäneille!

wattu

Vierailija
154/233 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, aivan hävettää tulla tänne. Muutto aiheutti meille sitten vihoviimeisen blakcoutin tietokoneyhteyksissä. Nyt KUULEMMA pitäisi toimia. Pidin tuota maaliskuun listaa, mutta nyt se on jo niin sekava etten lähde sitä enää tässä vaiheessa päivittämään kun kaikki jo siirtyneet joko odottajiin tai huhtikuisiin.

Joo eli tänne tipuin itsekin. Täti tuli käymään 21 päivä viime kuuta, eli nyt on varmaan sit kp 15..

hmm, ovulaatio jopa mahdollisesti oli tässä kuussa, tosi selkeet oireet oli verrattuna taas kahteen viime kiertoon joista epäilen etten ole ovuloinut ollenkaan. No saas nährä miten käy:)

UmmNoora kp 15/26, yk 4

Vierailija
155/233 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään olis sitten 28/28-43.

en tänään testaillu ku ei muistunu tuo testin osto ja mammaksi testit tulee varmaan huomenna tai ensiviikolla , tilasin siis eilen =)

156/233 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Kiva että liityit taas seuraamme UmmNoora, sua jo vähän kaipailinkin :) toivon sulle paljon tärppionnea, kiva jos ovis tuntui selvästi, sulla on hyvät mahikset silloin myös onnistua :)

Jera: onnea testaukseen!!

Itselläni ollut nyt muutaman päivän kokoajan pientä menkkakipuilua, mitä lie taas tarkoittaa, tuskin sieltä ainakaan menkat on vielä tulossa, kun pitäisi vasta ensi keskiviikkona alkaa.. on tää kierto jotenkin kyllä sekaisin...

Muita oireita on armoton palelu, mikä nyt ei ilmeisesti mitään kuitenkaan tarkoita koska palelin viime kierrossakin ja menkat tuli ajallaan.

Yritän mennä päivän kerrallaan, ja jättää itseni ja oireiden syynäämisen taka-alalle.. mutta voin sanoa että helppoa se EI ole!

Ihanaa että huomenna on jo perjantai ja sitten VIIKONLOPPU!!

Eipä tässä ihmeitä, onnea kaikille testaajille ja tietty myös piinailijoillekin!!

PIINA jatkukoon ensi viikkoon!

t. Enisa kp. 18/25 yk4

Kolmatta haaveillessa:

Vierailija
157/233 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset Enisa84, joku vielä minut muistaakin:)

Luulenpa niin, että yritin liikaa aiemmin niillä maca-jauheilla, gelee royalella ja muilla sotkuilla. Elimistö siitä sitten tressaantu ja päätti olla ovuloimatta ollenkaan. Nyt on menty ihan luomuna joten jospa se siitä...

Vierailija
158/233 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt kovin yllärinä tullut, mutta menkat alkoi tänään. Mieli jälleen kerran maassa. Huoh!

Tsemppiä teille kaikille muille!!!

Bakteeri kp 1, yk miljoona

Vierailija
159/233 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänne tullut paljon kirjoituksia. Harmittavan moni on siirtynyt toukokuisiin :( Miten on mahdollista, ettei ole yhtään plussaa tullut?!

Wattuwarwas: Älä vielä luovuta, vaikka ymmärränkin, että ajatukset on siirretty jo toukokuisiin. Ennen kuin täti kurvaa kylään, ei tiedä mistään :)

Jera: Sormet ja varpaat ristissä odotan testaustesi tuloksia toiveikkaana!!

Amour: Minä olen kanssa ymmärtänyt, että tuo luteaalivaihe olisi vakio. Mutta kaikkea sitä näemmä oppii. Eihän se kuitenkaan vielä tarkoita, etteikö tärppiä voisi siitäkin huolimatta tulla :)

UmmNoora: Kurjaa, että putosit tänne huhtikuisten joukkoon. Sinulle nyt paljon tarrasukkia kierron h-hetkiin!! :)

Enisa: Toivotaan, että sinulla olisi pieni kyytiläinen matkassa! :)

ON: Lomareissu tuli tehtyä ja tuli kyllä tarpeeseeen. Ihanaa oli!!! Kuukautiset ei alkanu, vaikka olinkin varautunut siihen. Tänään olisin käynyt ostamassa testin, mutta lähiapteekki oli mennyt kiinni ennen kuin ehdin kauppaan. Huomenna sitten, ellei yöllä täti ilmesty. Vatsaoireita on ollu ja kummallisia tuntemuksia, pientä painon tunnetta, navan seudulla. Maha on myös todella sekaisin! Kunnon kramppeja heittää, joiden seurauksena on suorastaan juostava vessaan. Te viisaammat, raskauden jo kokeneet, voiko olla raskausoire vai onko jotakin muuta? Nännit eivät ole olleet arat enää päiviin, joten edelleen luulen, että kierto tulee olemaan taas pitkä ja ovisvaihe olikin viikkoa myöhemmin kuin ajattelin. Noh, huomenna apteekkiin ja sitten olen taas viisaampi.

Paljon plussapuhureita kaikille ja tsemppiä toukokusiin siirtyneille! Mahdollisesti huomenna pomppaan sinne itsekin..

Vierailija
160/233 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nöyryyttävä mahakipu. :D peukutan kovasti jäljellä oleville ja siirryn toukokuisiin. Mukavaa viikonloppua! merder kp 1/26 yk 2