HUHTIKUISET 2012
Kommentit (233)
Jokseenkin outoa...Täällä haamuillaan apteekin omilla..En jaksa uskoa, että raskaana olisin, koska ihan oikeesti, ei me harrasteltu kun pari kertaa kuun aikana eikä etenkään silloin puolenkuun aikaan..Eilen myöhäisestä iltapisusta tuli tosi hailakka ja samaten tänä aamuna..Linkitän tässä yhden kuvan, joka ei siis ole omasta testistäni, mutta samanlaisena nään omanikin. Pelko persuuksissa, että se on taas vaan kemiallinen, niitä takana lyhyen ajan sisään jo kaks..:(
Noh, onneks on tiukka viikonloppu töissä ja ei paljon ehdi kotona olemaan ja huolehtimaan, siellähän sen sitten huomaa jos vuoto alkaa ja jos ei ala, niin vasta maanantaina testailen uudemman kerran...
Niin, ja kai se jotain oireitakin on...
Tissit on tosi kipeet ja niihin on taas tullut hassuja nyppyjä nänneihin :D, ranteeseeni puhkesi tosi hassu ihottuma (en olisi tätä muuten noteerannut, mutta jostain raskaussivuilta sattumalta luin, että harvinainen raskausoire saattaa olla ihottuma ranteissa/nilkoissa, Itse tosin kärsin myös atopiasta, mutta ranteessa oleva ihottuma on erilaista), Eilen töissä alavatsani oli hassun tuntuinen, tuntui kun vatsalihakset olisivat valahtaneet alas ja olisivat jumissa oikein kovan treenin jälkeen (ei, en treenaa yleensä kovasti, olenhan hieman pullukka :D, itselläni vatsalihakset kipeytyvät lähimmä kovasta nauramisesta), lisäksi tulee täysin kirkasta ja liukasta valkovuotoa,koko ajan tuntuu, että menkat ovat alkaneet ja kiiruhdan vessaan, mutta housuihin hulahtikin vaan valkovuotoa...
Hei!
Tiiuuli: Mun kone on kehno et en mitään selvää noista testeistä saa mut jos haamu siinä näkyy niin ONNEA!!! Kyllä se siitä äkkiä vahvistuu.
Kesäkeiju86: Sulle toivon oikein kovasti plussaonnea edelleen! Maanantaina tai tiistaina testaan ehkä itsekin jos menkkoja ei vkl:na näy. Mullakin tulee paljon liukasta ja kirkasta valkovuotoa ja se minkä kans huomasin et hmmm mulla tekee mieli pupuilla mikä on hiukan outoa näin ennen menkkoja...=)
).( Tänä aamuna heräsin klo 5.00 outoon tunteeseen. Just eilen kirjoittelin tänne et ei oo tunnetta tullu mut siinä aamulla makoillessa mulle tuli jotenki samanlainen tunne alavatsaan kuin raskaana ollessa. Mie ehkä oon luulosairas ja kuvittelen kaiken ja menkat alkaa huomenna tai su ajallaan. Mut se tunne oli kyl sellainen et meinasin jo testata. Mut ajattelin kuiteski ootella ku menkat ei periaatteessa oo myöhässä oletettuun ovikseen nähden. Ja tuota valkkaria vaan tulee ja tulee... kuljen suojat pöksyissä aivan turhaan..
t. pikkukoivu dpo 12 kai...
luulosairaus iski eli ekat merkit tädistä tuli. Punertava valkkari eli huomen o kai sit kp 1.
Tiiulille onnea haamusta, toivotaan, että vahvistuu!Piinaajille tsemppiä!
Mulla loppui piinaus, punertavaa tulee jo pyyhkiessä.. Toukokuu on hyvä, oma syntymäkuukauteni:)
iltatähti 2011 KP kohta 1.. 28 päivänä
hei! Täällä on nyt kp 1.. Siirryn toukokuisiin. Tsemppiä jäljellä oleville! T. Pikkukoivu kp 1 27-31 yk3
Pikkukoivua komppaan, täti tuli yön aikana tuodessaan todella kamalat kivut ja pahoinvoinnin..Huoh, kolmas kemiallinen neljään yrityskertaa..
Tiiuli: Sulla oli oireitakin, voi höh :(. Paljon tsemppiä toukokuisiin! Mulla ei ole ikinä ollut kemiallista, mutta voisin kuvitella, että on kamalaa kun jo luulee ja toivoo. Seuraava plussa on sitten ihan oikea!
pikkukoivu: Eikä :(. Paljon tsemppiä toukokuisiin!
iltatähti: Tsemppiä toukokuisiin!
Täällä ei näy tätiä vieläkään, huomenna sitten testaan ja jään tänne huhtikuisiin melkein yksin piinailemaan. Ja jos en täältä plussaa, saan varmaan siirtyä suoraan kesäkuisiin, ku kierto vähän venähtää.
Edelleen on huono olo ja valkovuoto on lisääntynyt, eli joko menkat paljon myöhässä tai sitten plussa sais pärähtää huomenna, luulen kuitenkin, että menkat alkaa viikon päästä ja taas tuli pitkä kierto...
Kesäkeiju 35/30-55 Yk4
IHANAA AMOUR!!!! Tuhannesti ONNEA sinulle odotukseen ja pikkuiselle paljon tarrasukkia mukaan. Olen tosi iloinen sun puolesta aivan mahtavaa!!! Mitenhä mulla oli jotenki sellainen tunne alusta asti et sie plussaisit!? ;)
Kesäkeiju86: Nyt sie sitten meet Amourin vanavedessä vielä tuonne huhtikuisiin odottajiin!!
Ite toivon et toukokuu jo olis meidänki plussa kuu. Miehellä on toukokuussa kans synttärit. Nyt ajattelin kokeilla ilman noita teroja... saas nähdä kuin käy.
t. pikkukoivu kp2/27-31
amour: Paljon paljon onnea ja tarrasukkia mukaan! Ihanaa!
pikkukoivu: On ruvennut usko jo hiipumaan, että enää huhtikuisiin pääsisin. Paljon plussatuulia toukokuulle, erittäin hyvä kuu syntyä!
ON: Ei raskaana sekä eilen, että tänä aamuna. Oon nyt yrittänyt keskittyä täysin muihin asioihin ku älyttömään vauvakuumeeseen. Gynelle ajattelin soitella tänään jos jotain apua saisi epäsäännöllisiin kiertoihin.
Kesäkeiju 37/30-55 Yk4
Tätiä odottaen, toisesta haaveillen.
Tarttee kai sitä tännekin ilmoitella vaikka en kovin montaa viestiä ehtinyt kirjoittaa että viime viikolla tuli plussattua :) Tärppi tuli ekalla kierrolla ja vain yhdellä ovista ennen tapahtuneella pupuilulla (muut kerrat selvästi oviksen jälkeen).
Plussatuulia muillekin!
amour: Mä en varmaan uskoisi kans todeksi jos plussa tulisi. Mutta aivan mahtavaa ja ihanaa, toivottavasti tulee suht oireeton ja helppo raskaus.
Plussaa toivon kans ja tulisin niin mielelläni teidän kanssa Huhtikuisiin, mutta taidan saada tädin kylään :(. Juu toukokuisiin ajattelin pikkuhiljaa siirtyä ainakin taustailemaan. Mä kans rupesin nyt urheilemaan enemmän jos se auttais ja stressiäkin laukaisisi.
Sain gynelle ajan, mutta vasta 2kuukauden päähän kun ei oo akuuttia, eli jos sellainen huono olo ja vatsan nippailyt jatkuu niin päivystykseen sitten vaan. No eiköhän se siitä sitten parin kuukauden päästä.
Mutta nyt taidan siirtyä toukokuisiin ja siirry sinä odottajiin, onnea vielä kerran :).
Kesäkeiju86 37/30-55 Yk4
amour: Toivon kanssa sitä plussaa testiin, mulla oli ihan vaan jotain liuskoja herkkyys on kyllä 25 mlU/ml , nyt tilasin digitaalisen clearbluen raskaustestin ja sillä testaan sitten sunnuntaina, jos ei tätiä näy.
Ja toi miten miehet pystyy ottaan niin kevyesti, no seuraavalla kerralla sitten, ihan tosiasiahan se on, että seuraava kerta sitten, mutta itse ainakin stressaan ja toivon ja kuvittelinkin varmaan oireita itselleni. Minullakaan ei ole muita oireita kun oksettava olo, jotenkin tuntuu niin epätodennäköiseltä, että olisin raskaana. Toivottavasti huomenna plussa tulee sulle. Posittiivistä piinailua vielä vuorokaudeksi.
pikkukoivu: Oispas mullakin tuollainen mies, ei vaan saattais vaan lisätä stressiä ja paineita. Sellainen tunne, et joku on mahassa olisi ihana tuntea, mutta voihan sitä muutenkin olla raskaana, tsemppiä.
Plussatuulia kaikille vaikkei meitä enää montaa olekkaan.
Kesäkeiju 34/30-55 Yk4
Kovasti pikkukakkosta toivoen, oksenteluoloinen, mutta muuten oireeton. Sunnuntaina testataan sitten taas ja heti tulen ilmoittamaan "tuloksen".