Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet jos pk:n työtekijällä on kristinuskoon viittaava paita päällä?

Vierailija
04.06.2008 |

Minulla on esim. paita, jossa lukee Chirst is the solid ROCK ON whitc I stand (tuo `rock on´ on kirjoitettu isolla, muut on pienellä). Toisessa paidassani lukee Yes I am a PRINCES My father is the King of Kings (Tuo loppu pienellä). Kolmannessa lukee yksinkertaisesti forever blessed.

Voiko tuollaisia paitoja pitää töissä päiväkodissa. Vakaumukseni ei näy mitenkään työssäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voi olla joku tekstipaita. Hevibändienkin paidat on ok, kunhan ei ole pelottavia kuvia.

Vierailija
2/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tekstilliset paidat on kamalia. Pitäisin sua pelkästään siis mauttomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, lapseni ei tietenkään paidastasi mitään ymmärtäisi, mutta en usko, etteikö uskosi tunkisi jollain tapaa työhösikin, jos kerran omaa vakaumusta pitää noin vahvasti ympäristölleen julistaa.

Vierailija
4/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOLLA... herra on hyvä ja auttaa

Pienellä... (ja rouva myös)

Vierailija
5/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hölmöltä sun paidat kuitenkin suomeksi käännettynä kuulostaa, huh huh.

Vierailija
6/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, lapseni ei tietenkään paidastasi mitään ymmärtäisi, mutta en usko, etteikö uskosi tunkisi jollain tapaa työhösikin, jos kerran omaa vakaumusta pitää noin vahvasti ympäristölleen julistaa.

Ärsyttäisi.