Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ai saatanaaa

Vierailija
30.06.2011 |

aiaiaia istuin 20 min kylmä suihku alapäässäni sattuu niin helvetisti ! polttaa kutiaa kaikkea mahollista!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista sitä salvaa, helpottaa

Vierailija
2/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en tiiä alkoi vaan tässä illan suusta enemmän kutiamaan kirvelee sattuu ei pysty ei mitenkää päin olemaan! voi jeesus.. taidan mennä takasin vessaa suihkun kanssa huuhtelemaan ku se oli ainut mikä tuntu hyvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt enää mihkää apteekkiin pääse ku kello noi paljon jo.. tää kipu on niinku emättimepuolella.. koht revin varmaa alapääni verille ellei lopu siis ai saatana!! mikä helveti tauti muhu nyt iski! yht äkki alko illan suussa .

Vierailija
4/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä auttaa

Vierailija
5/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Minulla nuorempana iski tosi paha hiiva juuri viikonloppuna tai juhlapyhinä ja tarvitsin aina reseptilääkkeen siihen, koska apteekit salvat ym. hiivatuotteet eivät auttaneet. Sitten sain reseptin kyseiseen lääkkeeseen ja vuosien myötä vaiva hävisi pois kokonaan. Olen huomannut että nykyään kyseistä lääkettä saa apteekista ilman reseptiä. Yksi kapseli vain. Hinta tosin melkein 20€, mutta TODELLA tehokas.

Vierailija
6/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisiko jotain mikä auttaisi nyt tavallinen perusvoide?? tai tää yön yli suihkuttelu?? jotain ensiapua ennen ku saan lääkkeen onkos kelläänn ideoita?? ap

Vierailija
7/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö see?? muuta meillä ei ole!!! siis levitänkö kunnon kasan vaan alapäähäni niinkuin rasvaa laittaisin ??

Vierailija
8/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan sä sitä kokeilla, dippaa tamponi siihen viiliin, ja sitten tuuppaat sen sinne reikään.

Vierailija
9/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö see?? muuta meillä ei ole!!! siis levitänkö kunnon kasan vaan alapäähäni niinkuin rasvaa laittaisin ??

Vierailija
10/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurtti käy hiivan ensi oireisiin.

Vierailija
11/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutkun ei niin sisältäpäin hirveästi kutise vaan niinku miten sen sanoisi.. tosta päältä.. ja sit noista häppäreistä..virtsaputkenpäältä... en ossaa selitää. ap

Vierailija
12/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton takia mulla on aina hiivalääkettä kotona,koska toi on niin kauhea olotila! empatiaa!

Vierailija
13/13 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan järkyttävä olo sulla, tiedän. =(

En osaa auttaa, noita hapanmaitotuotteita en ole itse ikinä kokeillut. Olen vaan sinnitellyt kunnes pääsen apteekkiin. Kehotan ostamaan sellaisen hiivalääkkeen, missä tulee rasvaa mukana. Rasvaa levitetään kutiseville kohdille ulkosynnyttimille (eli puikko emättimeen ja ulkopuolelle voidetta). Parantaa hiivan sekä sisä- että ulkopuolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän