Kuinka monen miehen kanssa olet lisääntynyt?
Kommentit (34)
..pahana horona, jos kolmenkin kanssa on tehnyt mukeloita...
periaatteena ollut aina että yhden kanssa vaan lisäännytään ja sen olen tehnyt kolmesti...muuta kivaa tullutkin tehtyä sitten aika monen muun miehen kanssa :)
ja myös yhden kanssa sitä lisääntymistä harjoitellut.
eikä enempää lapsia tule vaikka mies joskus vaihtuisikin.
kerkeet vielä huikeampaan suoritukseen!
ajattelisin et toi ihmisryhmä näkee vaivaa avioliiton ja parisuhteen eteen eikä eroile niin helposti kuin tämä toinen kasti.
Siitähän saa olla tosi ylpeä! Itse en ainakaan kovin ihastele näitä muita lisääntyjiä KOSKA lapsista näkee niin paljon. Ne joutuu kantaa aikuisen vastuuta jo 3-vuotiaasta kun aikuiset 5-vuotiaan tasolla!
Kyllä meidän kylällä pidettäisiin.....pahana horona, jos kolmenkin kanssa on tehnyt mukeloita...
pikkukylässä, jossa ei ole muuta huvia kuin naapurin kyttääminen ja tästä juoruaminen!
2 kertaa eronnut,avoliitosta. Nyt naimisissa.
ajattelisin et toi ihmisryhmä näkee vaivaa avioliiton ja parisuhteen eteen eikä eroile niin helposti kuin tämä toinen kasti.
Siitähän saa olla tosi ylpeä! Itse en ainakaan kovin ihastele näitä muita lisääntyjiä KOSKA lapsista näkee niin paljon. Ne joutuu kantaa aikuisen vastuuta jo 3-vuotiaasta kun aikuiset 5-vuotiaan tasolla!
Tosin harmittaa, kun lapset on tehty kahdessa sarjassa, niin tuntemattomat luulee usein, että mieheni ei ole vanhempien mukuloitten isä.
Tämä kertonee jotain nykypäivästä. Yleisempää on hankkia lapsia useamman kumppanin kanssa, kuin yhden kanssa niin, että väliin jää vuosia.