Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko minä narsisti?

Vierailija
30.06.2011 |

Miehen veljen vaimo, entinen ystäväni taitaa ajatella minusta niin. Anoppi on viisas nainen, mutta puheli juhannuksena kautta rantain narsismista - ajattelin vaan.

Tuli mieleen että murkkuikäisen tyttären kanssa kun oli hankalaa, niin tämä (kälykö senyton?) vihjasi tyttären narsistiseen käyttäytymiseen. No, murkut nyt on mitä on, sellaisia lapsellisen narsistisia minusta eika moni.

Ollaan ihan asiallisissa väleissä. Niin ei ollut silloin kun seurustelumme veljesten kanssa alkoi - silloin paukkui ja rätisi. Vetäydyin niin pitkälle sivuun kun vain mahdollista oli. Mutta en luopunut miestäni eikä hänkään minusta. Nyt kun matkaa on riittävästi ja käly saa miehineen olla anopin parhaat, ei minullakaan ole mitään valittamista olossani. Mutta aina näihin vierailuihin liittyy jotain outoa.

Sillin kun miehen toinen veli alkoi seurustella ja sitä kautta irtaantui lapsuusperheensä kuvioista väkisinkin, soitteli entinen ysstävä minulle ja varoitteli sukuun tulossa olevan uuden naisen aggressiivisuudesta. Hän ei jotenkin tuntunut kestävän sitä, että irtaantuessaan lapsuusperheestä mihen toinen veli lähentyi meihin, jotka myös olimme selvän pesäeron tehneet.

Ja näitä epäilyjä tulee, aina vaan. Että olenko se narsisti todellakin minä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ensimmäiseksi koeta saada kysymyksesi kirjoitetuksi selkokielelle. tosta ei kyllä ymmärtänyt erkkikään mitään. Sen mitä ymmärsin, niiiiin,lienee aika normi elämää, kaikki sukuun tulleet ovat ihan perseestä, eivätkä ne anopit koskaan kai ihan normeja ole;)

Vierailija
2/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä narsisti, koska käly vihjailee niin. Tai siis epäilen kälyn vihjailevan niin.

ps. anoppi on ok :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta ymmärrä yhtään mitään.

Vierailija
4/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on narsisti, kuka on narsisti. Millähän perusteella?

Voi hyvää päivää..

Vierailija
5/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap. sellainen?

Jos et ole, et ole narsisti!