Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin siskon tytölle 40 v kahjas 40 e postissa,

Vierailija
19.05.2011 |

emme päässeet juhliin, onkohan edes saanut. Ei mitän viestiä ole tullut jo kuukausi aikaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän suvussa annetaan 400e,ellei 4000e,riippuu siitä kuinka läheinen on.



mutta ei tosiaan kympeillä pelata,oli ikä mikä hyvänsä,tai no,ehkä alle 10-vuotiaille...

Vierailija
2/15 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että kysyt multa, etkä siltä itseltään. Aika jännä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tarttee antaa rahaa lahjaksi joku summa. 40 € lähinnä kyllä naurattaisi. 400 taas on ihan liikaa.

Vierailija
4/15 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vain eläkeläiselle iso raha.

Vierailija
5/15 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tarttee antaa rahaa lahjaksi joku summa. 40 € lähinnä kyllä naurattaisi. 400 taas on ihan liikaa.


nyt voi ostaa vaikka jotain itselleen. Saathan sinä nauraa niin paljon ,kuin jaksat. Sulle en tois todellakaan mitään!!

Vierailija
6/15 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran hyvässä duunissa, ettei raha heille merkitse kaikkea vaan muistaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta, 40 euroa. Itse annoimme miehen siskon tytölle 25-vuotislahjaksi 25 euron arpaa.

Vierailija
8/15 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylppärilahjaksi eräältä, nyt 50 euroakin on liian vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla 40v siskontyttö??

Vierailija
10/15 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän suvussa annetaan 400e,ellei 4000e,riippuu siitä kuinka läheinen on. mutta ei tosiaan kympeillä pelata,oli ikä mikä hyvänsä,tai no,ehkä alle 10-vuotiaille...


40 € kuulostaa hauskalta 40-v-lahjalta.

Minua ainakin hymyilyttäisi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerojutut on kivoja synttärilahjoissa.



Ollaan itsekin annettu 70-vuotislahjaksi pikkuauto, jonka katossa on luku 70 tosi isolla :)

Sen lisäksi osallistuttiin arvokkaampaan yhteislahjaan, mutta pikkuauto annettiin vitsinä, meidän perheen muistamisena. Ukki kyllä tykkäs siitä =D

Vierailija
12/15 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tässä ole rahasta kyse vaan kiittämisestä.



Itse olen lopettanut kummilapsen muistamisen, kun kertaakaan ei ole tullut kiitosta. 12 vuotta jaksoin joulut ja synttärit muistaa, mutta nyt lapsi on mielestäni tarpeeksi iso että voisi vaikka tekstarin laittaa kiitokseksi lahjasta jos vanhemmat kerran eivät välitä opettaa kiittämistä.



Voithan tietysti tiedustella, että eihän posti hukannut lahjaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän suvussa annetaan 400e,ellei 4000e,riippuu siitä kuinka läheinen on. mutta ei tosiaan kympeillä pelata,oli ikä mikä hyvänsä,tai no,ehkä alle 10-vuotiaille...

Vierailija
14/15 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän suvussa annetaan 400e,ellei 4000e,riippuu siitä kuinka läheinen on. mutta ei tosiaan kympeillä pelata,oli ikä mikä hyvänsä,tai no,ehkä alle 10-vuotiaille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen laittaa kykyjensä mukaan ja 40 euroa on jo ihan iso raha jopa meidän perheellemme, jossa molemmat aikuiset ovat töissä.



Meillä on sisaruksille laitettu syntymäpäivälahjoiksi 30 euroa tai 30 euron arvoisen lahjan, ja häälahjaan sitten 70-100 euroa. Ehkä 40-vuotislahjaksi olisi tullut myös tuo 70-100 euroa, jos olisi isot juhlat pidetty. Äitini täyttää 60 vuotta, ja hänen lahjaansa laitamme rahaa noin 70-100 euroa myös.



Sisarustemme lapset ovat vielä ihan pieniä, joten muistamme heitä aina lahjalla, mutta voisin kuvitella, että jos olisimme kovasti vieraantuneet emmekä koskaan tapaisi, niin emme varmasti laittaisi tuota 40 euroa suurempaa lahjaa, jos itse emme edes juhliin osallistuisi. On eri asia olla läheisesti tekemisissä kuin vain lahja-automaattina.



Ap, on tosiaan törkeää, että kiitosta ei ole kuulunut. Toisaalta itsekin tunnustan, että olen liian hajamielinen muistaakseni pienet yksityiskohdat. Esim. eräs vanha täti laittaa meille joka joulu paketin, ja nyt vasta aloin miettiä, olemmeko muistaneet kiittää... On noloa kyllä! Alan heti väsätä kirjekuorellista valokuvia lapsista ja lasten piirtämää korttia kiitokseksi. Eikä haittaa vaikka olisin jo kiittänytkin, kun on niin ihanaa, että vanha ihminen jaksaa meitäkin muistaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän