Onko teillä häpyhuulet kestäneet synnytyksen ilman rupsahtamista?
Kommentit (33)
Luuleeko joku että pillun tai mulkun pitäisi pysyä sellaisena kuin se on 18v:lla? Vaikka iho rupistyy, niin pilluiho ei? :D
Olis se oikeestaan aika tylsää jos keski-ikäisellä tammalla olisi pieni sievä karvaton ja sileä vaalean punainen viivapimppi. :-P
kyllä naisella saa olla tumman puhuva tussu karvoineen kaikkineen.
Joo. Ne on ihan saman näköiset kuin ennenkin. En mä häppäreillä synnyttänyt.
Empä ole huomannut alapäässä mitään muutosta.. Eikä kuulemma mieskään, tai ainakin sanoo niin :D Ei ulkonäössä, tuntemuksissa, toiminnassa. Mies ei moiti ja se on itselleni tärkeä juttu. Katselee sitä kuulemma mielellään ja antaa suuseksiäkin enemmän kuin olisi tarvettakaan :) Seksi on parempaa kuin ennen. Itse pelkäsin, että joka paikka lörpsähtää, mutta eipä ole siltä tuntunut.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2011 klo 10:24"]
yksi ja sama miltä se pimppi näyttää, eihän sitä seksin aikana kukaan katsele. Munalla kun ei ole silmiä, mikäli arvon rouvat ei ole sattuneet huomaamaan.
[/quote]
NO kyllä mun mies katselee joka kerta pitkään ja hartaasti!!?? Ensin ihailee silmillään, sitten suullaan ja vasta viimeksi "munallaan".
Ja näyttää ihan hyvältä vielä 4 lapsen jälkeenkin.
Ilmeisesti ei, kun mies ylistää mun häppäreitä vielä 4 lapsen jälkeenkin.
Luulen, että mun kohdalla ovat rupsahtaneet raskaudenaikaisen lihomisen ja sit sen jälkeisen laihtumisen seurauksena. Ennen siis olivat täyteläisemmät ja pulleammat, nyt enemmän löysää nahkaa (samoin kuin tissit). Mut en usko, että synnytyksestä johtuu, vaan ihan vaan tosta lihomisesta ja laihtumisesta.
Ei mitään muutosta, samanlaiset pulleat kuin ennenkin, olen kyllä lihonut sen jälkeen,ehkä ne sitten rupsahtaisi jos oikein rajusti laihtuisi. Mutta synnytyksessä revenneet paikat kyllä ommeltiin takaisin kiinni, eikä kyllä tainnut häppärit muutenkaan siinä revetä.
Iän myötä ovat kyllä muuttuneet, synnytyksestä en vielä tiedä. Eikä haittaa kun en välitä että mies kovasti tuijottelee alas ja nuolemisesta en välitä ollenkaan. Eksä harrasti molempia enkä tykännyt, nykyinen ei onneksi välitä moisesta. Ehkä se on tyytyväinen kun kuitenkin tykkään ottaa siltä suihin. Ja kyllä meidän seksielämä on aivan mahtavaa ilman tuijotteluakin :)
Voin kertoa, että kyllä ne muuttuvat iän myötä ihan ilman synnytystäkin. Ikääntyminen vaikuttaa ihan kaikkeen. Minulla oli vielä alle 35-vuotiaana todella pienet ja nätit, vaaleanpunaiset kuin kukan terälehdet, mutta nyt näky on selvästi tummempi ja tosiaan entiseen verrattuna lurpahtanut. Niinhän se kukkakin kuihtuu :)
En siis ole synnyttänyt.
Täällä myös ikä tehnyt tehtävänsä ilman synnytyksiäkin. Ennen ulommat häppärit oli pulleat ja sileät, sisemmät vaaleanpunaiset. Nyt ulommat häppärit on kurttuiset ruppanat, ja sisemmät muuttuneet ruskeiksi.
Ei ole vielä vastaan rumaa pimppiä tullut ,oli sitten synnyttänyt tai ei .
Mutta sen verran täytyy kyllä myöntää että toisilla on kauniimpi kuin toisilla mutta ei se ole menoa haitannut. Monilla naisilla karvotus hieman pilaa näköalaa,mutta kun on siistitty hieman niin sieltähän on löytynyt yllättävänkin kauniita värkkejä.
Maku asioita :)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 07:53"]
Onneksi olen vela. Vatsani on litteä, rintani kiinteät ja pimppikin on täydellisen rupsahtamaton.
[/quote]
Ikä kyllä tekee sitten noihinkin tehtävänsä, vaikka et lapsia saisikaan. Minulla ainakin alkoi 35 iässä alapää rupsahtaa, sisemmät häppärit muuttui tummiksi, uloimmat ryppyisiksi jne, vaikka en ollut lapsia saanutkaan.