Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä häpyhuulet kestäneet synnytyksen ilman rupsahtamista?

Vierailija
30.06.2011 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- eipä juurikaan muutoksia alkuperäisestä:-).

Vierailija
2/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli se rupsahtelu. nyt mä sen tajusin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ainakin kahden lapsen jälkeen on ulommat häppärit todellakin rupsahtaneet. Ennen olivat sellaiset pulleat ja nyt ryppyiset kuin vanhan mummon. Ja en kyllä osaa sanoa missä vaiheessa tämä tapahtui, ei tullut katseltua sinne alakertaan niin tarkasti säännöllisesti..tuskin synnyttäminen sentään tälläistä jälkeä tekee.



Vierailija
4/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ainakin kahden lapsen jälkeen on ulommat häppärit todellakin rupsahtaneet. Ennen olivat sellaiset pulleat ja nyt ryppyiset kuin vanhan mummon. Ja en kyllä osaa sanoa missä vaiheessa tämä tapahtui, ei tullut katseltua sinne alakertaan niin tarkasti säännöllisesti..tuskin synnyttäminen sentään tälläistä jälkeä tekee.

Sama juttu.

Vierailija
5/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä aivan aukon vierestä on katkennut. On siis kahdessa osassa ja lörpöttää. En tiedä, tuliko se itsestään vai leikattiinko sekin epparin yhteydessä.

Vierailija
6/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun elämässäni on (varsinkin synnytyksen jälkeen) paljon tärkeämpääkin ajattelemista kuin se, miltä jalkojen välissä näyttää.



Samoin miehellä, ja ei sillä tulisi mieleenkään siitä osastosta valittaa. Siitä kun auttamatta seuraisi, että menisi jonkun aikaan ennen kun pääsisi uudestaan kokeilemaan josko olisi parammaksi muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen viiva siellä on kuin ennen kolmea lasta.

Vierailija
8/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysäisinpäs nyt mieheltä, ja se meinasi, ettei ole ainakaan huomannut mitään siihen, miltä pimppi näytti ennen raskautta ja synnytystä. Meillä on siis yksi lapsi.



Asialla ei kyllä ole mulle mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rupsahtanet mutta reippaasti venyneet suuremmiksi.

Vierailija
10/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rupsahtanet mutta reippaasti venyneet suuremmiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ja sama miltä se pimppi näyttää, eihän sitä seksin aikana kukaan katsele. Munalla kun ei ole silmiä, mikäli arvon rouvat ei ole sattuneet huomaamaan.

Vierailija
12/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellisesti ulommat häppärit rupsahti. Ei enää täyteläiset, mutta eipä tuo ole menoa haitannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman näköiset kuin ennen synnytystä, ainoastaan vaan tummemmat nykyään.

Vierailija
14/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ja sama miltä se pimppi näyttää, eihän sitä seksin aikana kukaan katsele. Munalla kun ei ole silmiä, mikäli arvon rouvat ei ole sattuneet huomaamaan.


kuinka mulla on kaunis tavara. ja nuolee myös liki joka kerta kuin lemmiskelään ja silmät on toisinaan auki. Ja kun on mun päällä muna sisällä niin tykkää aukoa sitä, eli kyllä sitä vaan meillä katsellaan ;)

-10-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysäisinpäs nyt mieheltä, ja se meinasi, ettei ole ainakaan huomannut mitään siihen, miltä pimppi näytti ennen raskautta ja synnytystä. Meillä on siis yksi lapsi.

Asialla ei kyllä ole mulle mitään merkitystä.

piti sanomani :)

Vierailija
16/33 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole repsahtanut yhtään 4 alatiesynnytyksessä. Vielä näin 50+ tiivis ja kiinteä viivapillu. Emättimen suuaukko on vähän "rosoisempi" mutta ei näy päälle tietenkään. Mies tykkää joka tapauksessa:)

Vierailija
17/33 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, johan taas lisää kytättävää naisten toistensavahtimiskerholle. Ennemmin kannattaisi kytätä sitä naisväen helvetillistä lihomista.

 

Kesällä oli Tuurissa Hevisaurus konsertti jossa kävin lapseni kanssa. Aloin hieroa silmiäni kun paikalla oli lamoittain helvetin lihavia nuoria naisia. Hieroin silmiäni herätäkseni painajaisesta, mutta eiväthän ne läskivuoret mihinkään kadonneet. No, olimme menossa jokatapauksessa Hevisauruksen konserttiin ja siitä sitten sekaan lihavia nuoria naisia täynnä olevaan jonoon mukaan. Epäusko kasvoi kasvamistaan. Lihavia naisia oli  suhteessa 10 lihavaaja yksi hoikka nainen. Lisää silmien hierontaa... Herää jo tästä painajaisesta. Ei mitään vaikutusta. Edelleen sama tilanne ja pikkuhijlaan karmea todellisuus alkaa selvitä. Läskejä alkaa olla järkyttäviä määriä yhteiskunnassa. Paikalla ei siis ollut mitään vastasynnyttäneitä vaan pääsääntöisesti 4-10 vuotiaden lasten äitejä. Oma vaimoni on edelleen hoikka ja tiukassa kunnossa vaikka on synnyttänyt jo 4 lasta. Mistä helvetistä tämä lihominen johtuu? Kuinka helvetisti pitää ahtaa herkkuja naamariin, että turpoaa muodottomaksi jouluporsaaksi. Missä on nykyihmisen selkäranka?

 

Onneksi itsellä on sentään tilanne parempi, eikä tarvitse elää ruokakupista  riippuvaisen lonkerosiideri valaan kanssa.
Siinä vaiheessa elämä muuttuisi todella ahdistavaksi painajaiseksi.

Vierailija
18/33 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen vela. Vatsani on litteä, rintani kiinteät ja pimppikin on täydellisen rupsahtamaton.

 

Vierailija
19/33 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupsahti, siis venyivät ryppyisiksi nahkalärpäkkeiksi ja juurikin synnytyksessä. Sanoohan sen nyt järkikin, että jos tungetaan meloni sitruunan kokoisesta aukosta, niin myös aukon reunat venyvät... Lapsi oli lähes 5 kg.

Vierailija
20/33 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2011 klo 11:20"]

yksi ja sama miltä se pimppi näyttää, eihän sitä seksin aikana kukaan katsele. Munalla kun ei ole silmiä, mikäli arvon rouvat ei ole sattuneet huomaamaan.

kuinka mulla on kaunis tavara. ja nuolee myös liki joka kerta kuin lemmiskelään ja silmät on toisinaan auki. Ja kun on mun päällä muna sisällä niin tykkää aukoa sitä, eli kyllä sitä vaan meillä katsellaan ;)

-10-

Meilläkin mies tykkää katsella sinne, niin alkulämmittelyissä kuin itse yhdynnän aikanakin. Minä en tykkää siitä että mies nuolee, mutta hän haluaisi sitäkin tehdä ja hän on sanonut että tykkää katsella kun kiihotun.

Ap:n kysymykseen: Kyllä. Häpyhuuleni säilyivät entisellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä