Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valittaako teidän miehet ruoasta?

Vierailija
30.06.2011 |

Siis mulla paloi taas äsken käämit, ihan valmisruokaa lämmitin ja tää istuu ja nirsoillee : (

Mä en enää kestä, mä en oikeesti ole lapsuudenperheessäni tottunut tuollaiseen, että ruokapöydässä valitetaan, tarjottiin sitten mitä hyvänsä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin Mike Tyson, joka on vegaani?

ei se ole mies, se on hiiri

Vierailija
42/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole mies, se on hiiri

Ai niin kuin Mike Tyson, joka on vegaani?

Paavo Nurmikin muuten oli hiiri. Piip!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkisin yleensä tekeekin. Tosin tänään kokki olikin tuonut grilliltä ranskalaiset makkaralla -annokset perheelle. Ei kuulemma huvittanut helteellä huhkia hellan ääressä :)

Vierailija
44/49 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ne sapuskat ja heitä korkeimman omakätisesti roskiin, tyhjennä koko pöytä ja sano "herra on hyvä ja menee kauppaan ja kokkaa mitä mielii!"

Simppeliä! Älä ala moiseen, se on kerrasta poikki ja ikinä enää ei narise. Ja vielä vaikuttavampi tuo keino on jos olet normaalisti rauhallinen ihminen.

Vierailija
46/49 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keittokirjasta ihan latottiin hyviä reseptejä! Miten vatsat ovatkaan rauhoittuneet! Ei yhtään ääniä vatsasta, nälkä ei ole ruokailun jälkeen!

Einekset taitaa olla täyttä hiilaria! Niistä mies tulee vain vihaiseksi ja ehkä siitäkin, ettei vaimoke viitsi nähdä vaivaa ruuan eteen omalle rakkaalleen?! Se on loukkaus, jos joku Saarioisten maksalaatikko heitetään eteen, kun toinen tekee rahaa perheelleen!!

Vierailija
47/49 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä, júusto, jukurtti??

Mikä??

Vierailija
48/49 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin 90 %:sesti mies kokkaa, eikä koskaan valita omista kokkauksistaan. Kun minä kokkaan, mies sanoo AINA että "ihan hyvää" (siis vaikka olisi vähän epäonnistunuttakin - jos on oikeasti hyvää sanoo senkin tietysti suoraan ja ylistäen ja pyytäen että teen samaa toistekin).

Vierailija
49/49 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai rasvaa?

Taivas mitä pönttöjä.