Valittaako teidän miehet ruoasta?
Siis mulla paloi taas äsken käämit, ihan valmisruokaa lämmitin ja tää istuu ja nirsoillee : (
Mä en enää kestä, mä en oikeesti ole lapsuudenperheessäni tottunut tuollaiseen, että ruokapöydässä valitetaan, tarjottiin sitten mitä hyvänsä.
Kommentit (49)
Toi kasviskeitto on musta ihanaa ja päälle just uunista tulleita sämpylöitä.
Ei kai semmoista miestä olekaan, joka tuota ruuaksi kutsuu.
Hyi saatana
Ei kai semmoista miestä olekaan, joka tuota ruuaksi kutsuu.
kun sanot ruuasta "hyi saatana".
Ja vastaus kysymykseen: kyllä on.
Kyllä miehet syövät mieluiten perunaa ja lihaa ja kalaa.
Vai niinkö ne miehet tekevät? Pitäiskö sun tulla kertomaan tämä munkin miehelle, joka ei syö lihaa eikä kalaa ollenkaan?
Hyi saatana Ei kai semmoista miestä olekaan, joka tuota ruuaksi kutsuu.
kun sanot ruuasta "hyi saatana". Ja vastaus kysymykseen: kyllä on.
Mun mies on nyt helteillä tykästynyt salaatteihin, niiden lisukkeena on sitten pihviä, kalaa, milloin mitäkin.
Hyi saatana Ei kai semmoista miestä olekaan, joka tuota ruuaksi kutsuu.
Pahoittelen, unohin pyyhkiä yhden lainauksen poies.
Kyllä miehet syövät mieluiten perunaa ja lihaa ja kalaa.Vai niinkö ne miehet tekevät? Pitäiskö sun tulla kertomaan tämä munkin miehelle, joka ei syö lihaa eikä kalaa ollenkaan?
jos valittais!sais tehdä seuraavat ruokansa itse!!
kyllä mä sen tiiän ettei se tykkää kaaliruuista,jättää syömättä silloin,muttei se meteliä siitä pidä.
meillä ei möskään sovi lasten valittaa ruuasta,ei ole hyvää käytöstä mielestäni.
että oikeesti ajáttelin sitä ilahduttaa noilla ruoilla(sämpylät oli muuten hyviä, kelpas kaikille)
ja sit vastaaotto oli noin nihkeä.
-ap
salaattia sillä miehellä fyysinen työ ja harrastaa lisäksi aktiivisesti liikuntaa. Niin ja kokkaa myös itse usein eikä valita ruuasta kunhan sitä on riittävästi.
Ei uskalla valittaa, tietää nimittäin että jää tasan ilman ruokaa sen jälkeen. Mulle ei tartte sanoa kuin kerran jotain valitusvirttä niin lautanen lähtee ja syöjä myös, oli nälkä tai ei.
olen itse kasvissyöjä ja mies syö minun kanssa mielellään perunavellit, kasvissosekeitot ym. Ja ihan fyysistäkin hommaa tekee (tosin nyt hoitaa lasta kotona, kun minä käyn töissä). Monesti tekee myös noita kasvisruokia koko perheelle.
Jos mies valittaisi tekemästäni ruoasta, oli se sitten mitä tahansa, niin sanoisin kylmän viileästi, että herra on hyvä vaan ja tekee omat ruokansa, jos ei maistu, mutta lapsen kuullen ruoasta ei tarvitse toiste valittaa.
Mies myös tietää sen, että jos ei kelpaa, niin itse saa tehdä omat sapuskansa. Kyllä minä Ap:n asemassa loukkaantuisin. Ja nam, itsetehtyjä sämpylöitä vielä!
Kyllä miehet syövät mieluiten perunaa ja lihaa ja kalaa.Vai niinkö ne miehet tekevät? Pitäiskö sun tulla kertomaan tämä munkin miehelle, joka ei syö lihaa eikä kalaa ollenkaan?
ei se ole mies, se on hiiri
Ei hätää, Wikipedia auttaa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mies
http://fi.wikipedia.org/wiki/Varsinaiset_rotat_ja_hiiret
Miestä ja hiirtä ei voi sekoittaa toisiinsa.
Asun nyt vanhempieni kanssa kylläkin, mutta isäni ei oikeastaan koskaan valita. Meillä ei edes kukaan tee ruokaa, kunnolla. Äitini ei koskaan ole ollut ruoanlaittaja ja isäni osaa puurot ja makaronit keittää, siihen se sitten jääkin. Joskus tietenkin joku jaksaa panostaa vähän enemmänkin..
Mutta ei valita, paitsi joskus kyllä saattaa jotain sanoa jos ei ole mitään tehty.
mies paljon kuluttaakin. Syö sitten vaikka tukevamman iltapalan, jos nälkä tulee. Ei se varmaan kaikista mun tekemistä ruuista pidä, mutta syö mukisematta. Olisihan se huono esimerkki lapsillekin, että joku rutisee ruuasta.
Tosin taidankin hemmotella miestä ja valmistan yleensä aina sellaista ruokaa mistä tiedän hänen pitävän.
Siihen yhteen ainoaan kertaan jäi mun ukkoni natinat.
joskus on sanonut ettei tykkää jostain tietystä maussa ruuassa (esim. kerran lisäsin paprikaa yhteen reseptiin, meis ei tykännyt) mutta harvoin näitä tulee.
Jos valmisruuasta sanoo että menihän se mutta ei toiste tartte ostaa, niin en loukkaannu. Eihän se ruoka minun tekemääni ollut.
meillä syödään aniharvoin lihaa ja perunaa, ja ihan miehen omasta aloitteesta näin. Itse olin aika arka maistelemaan uusia ruokia, mies on tutustuttanut minut esim. kasvisruokiin.
Eikä mies ole mikään hernekeppi :)
Kyllä miehet syövät mieluiten perunaa ja lihaa ja kalaa. Kasvissosekeitot maistuvat minullekin aniharvoin.
Kotijuustoa kyllä tehdään itse, mutta savujuustosta ei tule vastaavaa kuin Valiolla.
Kyllä miehet syövät mieluiten perunaa ja lihaa ja kalaa. Kasvissosekeitot maistuvat minullekin aniharvoin.
Lapsemme syövät kaikkea, ovat aina olleet hyviä syömään. Liikkuvat paljon, kuten minäkin.
Olisi karmeaa, jos aikuinen mies natajaa ruuasta, kun en lapsiltakaan ole sitä tottunut kuulemaan.
Voin kuvitella ruuasta valittavan naisen; kuiva, kireänaamainen nirsoilija..