Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittaako teidän miehet ruoasta?

Vierailija
30.06.2011 |

Siis mulla paloi taas äsken käämit, ihan valmisruokaa lämmitin ja tää istuu ja nirsoillee : (

Mä en enää kestä, mä en oikeesti ole lapsuudenperheessäni tottunut tuollaiseen, että ruokapöydässä valitetaan, tarjottiin sitten mitä hyvänsä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on sikamaista : (

Vierailija
2/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies yleensä tekee ruuan. Ei valita siitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaa paljon itsekin tai kokataan yhdessä ja kyllä ruoka aina maistuu :) Tosin valmisruokia ei syödäkään koskaan, paitsi pakastevihanneksia/-ranskalaisia satunnaisesti.

Vierailija
4/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta valittaako yleensä ruoasta? Musta se on sikamaista : (

niin joskus valittaa ravintolaruuasta.

Vierailija
5/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nirsoilen yleensä valmisruoasta. Einekset ovatkin suurella prosentilla varsin kamalia.

Vierailija
6/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori väärällä palstalla taas kilahdin, pitihän se tietää, että tartuitte tuohon VALMISruokaan.

Ihan Apetitin kasviskeittoa ja itsetehtyjä sämpylöitä tarjosin.

Vierailija
7/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ne sapuskat ja heitä korkeimman omakätisesti roskiin, tyhjennä koko pöytä ja sano "herra on hyvä ja menee kauppaan ja kokkaa mitä mielii!"

Simppeliä! Älä ala moiseen, se on kerrasta poikki ja ikinä enää ei narise. Ja vielä vaikuttavampi tuo keino on jos olet normaalisti rauhallinen ihminen.

Vierailija
8/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos jotain valmisruokaa sattuu olemaan sitä voi kommentoida varsinkin jos on jotain kokeeksi ostanut mutta silloin sanon siitä itsekin.

Vierailija
9/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa usein ruokaa tai sitten teemme yhdessä. Huomenna laitan itse; uusia perunoita uunissa kypsennettynä, porsaan filettä, sienikastiketta ja salaattia. Kipparijuusto unohtui ostaa salaattia varten, joten nyt kauppaan takaisin.

Vierailija
10/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä olen sitä mieltä, että kädet vaan ristiin ja kiitos ruoasta jokíkinen kerta kun vatsansa täyteen saa.

Vierailija
11/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori väärällä palstalla taas kilahdin, pitihän se tietää, että tartuitte tuohon VALMISruokaan.

Ihan Apetitin kasviskeittoa ja itsetehtyjä sämpylöitä tarjosin.

kasvissosekeittoa niin tulis meilläkin sanomista. Ei jaksais mies olla töissä tuolla ruoalla vaikka muuten ei ruoassa ole vikaa.

Vierailija
12/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa usein ruokaa tai sitten teemme yhdessä. Huomenna laitan itse; uusia perunoita uunissa kypsennettynä, porsaan filettä, sienikastiketta ja salaattia. Kipparijuusto unohtui ostaa salaattia varten, joten nyt kauppaan takaisin.

Vierailija
13/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö aina ja jos minä nirsoilen niin valittaa, etenkin jos lapset on lähellä. Lapset se on muokannut sellaisiksi, että ne syö kaikkea ja päiväkodista on tullut aina kiitosta, että kun meidän lapset syö niin hyvin aina. Se on kasvatettu niin ja minut taas ihan päinvastoin. Mun äiti on kamala valittaja, jättää edelleen ihan periaatteessa ruokaa vaikka ravintolassa ja vaikka ruoka olisi hyvää. Mieheni ei voi sietää tätä anopin tapaa ja ymmärrän sen kyllä. Erona meillä on se, että minä olen hkistä ja mieheni maalta ja kasvatus on miehelläni ollut monelta osin selvästi parempi kuin minulla.

Vierailija
14/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tykkää kaikista mun tekemistä ruuista, kuten pinaattikeitosta eikä lohiruuista, mutta en minäkään pidä kaikista mieheni tekemistä ruuista.

Jos toinen tekee sellaista ruokaa mistä toinen ei pidä, niin meillä toinen joko syö sitä mukisematta tai sitten tekee itselleen jotakin muuta.

Vierailija
15/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kasviskeitto on musta ihanaa ja päälle just uunista tulleita sämpylöitä.

Vierailija
16/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi mä vissiin kilahdinkin, kun musta sekin on törkeetä, että lapset kitajaa saati sitten aikuinen mies.

Vierailija
17/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ruokaa, ei täytä.

Mies ei ymmärrä, että joskus syödään kevyemmin.

Tekee ruumiillista työtä ja tarvitsee kunnon evästä.

Vierailija
18/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi syödä paistilihaa, -suikaileita yms sitkeää. kalassa ei saa olla ruotoja.

eilispäivän ruoka menee jos se on tuunattu hyvin (tässä alan olla aikamoinen mestari!), halvat makkarat ja nakit ei mee. esim kanan koivet hän lyttää huonoksi ruoaksi.. meillä on aina vaan filettä tms.

mausteet ei aina mielytä. eineksiä syö pitkin hampain.

arvatkaa onko tästä tapeltu ja onko mulla paha mieli kun se löytää naudan sisäpaististakin niitä kalvoja ja kaikkee.. oon sille joskus tehny kasvispihvejä vittuillakseni. kurjinta tässä on se e¨ttä mä maksan ruokalaskut. ja käy pikkasen kukkarolle aina keksiä mikä sille kelpaa.

Vierailija
19/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi syödä paistilihaa, -suikaileita yms sitkeää. kalassa ei saa olla ruotoja. eilispäivän ruoka menee jos se on tuunattu hyvin (tässä alan olla aikamoinen mestari!), halvat makkarat ja nakit ei mee. esim kanan koivet hän lyttää huonoksi ruoaksi.. meillä on aina vaan filettä tms. mausteet ei aina mielytä. eineksiä syö pitkin hampain. arvatkaa onko tästä tapeltu ja onko mulla paha mieli kun se löytää naudan sisäpaististakin niitä kalvoja ja kaikkee.. oon sille joskus tehny kasvispihvejä vittuillakseni. kurjinta tässä on se e¨ttä mä maksan ruokalaskut. ja käy pikkasen kukkarolle aina keksiä mikä sille kelpaa.

kokkaa itse selaisia ruokia joita en itse (eikä lapset) pysty syömään, isoja sipulin palasia, kokonaisia pippureita kastikeessa, suolaa ihan kauheasti. rahaakin kuluu per ruoka enemmän kuin mulla kolmenpäivän ruokiin.

Vierailija
20/49 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö myös aina kaiken, vaikka ei olisikaan lempiruokaa

kotona opetettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän