Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä tissit kestäneet imetyksen ilman rupsahtamista?

Vierailija
30.06.2011 |

Mun tissit on imetyksen jälkeen ihan kauheat. Iho on tosi ohutta kun venynyt. Tisit roikkuu ja on ihan kamalan muotoiset. Ennen raskautta mulla oli terhakat pystyrinnat.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysaikana olivat toki isommat, imetin molempia vuoden + toisen kanssa luovutin maitoa 6kk. Pumppaamallako pilasin rintani? En tiedä, edelleen ajattelen että monen pikkukeskosen ravinnonsaanti oli arvokkaampaa. Lisäkilot eivät minulla tule rintoihin vaan pakaroihin, turha vaivaa siis lihottaa itseään.

Vierailija
42/50 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko pohjanmaalla? Silläpäin ihmiset ollu tosi ohutnahkasia kertoivat kylällä?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta AA-kupissa ei oikeinoo mitään mistä rupsahtaa. Päinvastoin musta tuntuu että on kutistunut entisestään. Imetin 2v.11kk.

Vierailija
44/50 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rinnat on ihan entisenlaiset joskin kuppia isommat.

Teoriani on, että isot rinnat rupsahtaa, pienemmät ei. Oma kuppikoko muuttui b:stä c:ksi.

Vierailija
45/50 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kasvoivat jotenkin hirveän nopeasti enkä ehtinyt mukaan. Ensin ei ollut rintoja ollenkaan, sitten seuraavana päivänä oli C-kuppi. Hirveät raskausarvet rintoihin, ja paljon ylimääräistä venynyttä nahkaa.

Kun sitten 20 vuotta myöhemmin sain ensimmäisen lapseni, rinnoissa oli jo valmiiksi niin paljon ylimääräistä nahkaa ettei edes paisuminen tilapäisesti I-kuppiin merkittävästi venyttänyt rintojani. Nyt imetettyäni yhteensä yli kolme vuotta (eri lapsia) en näe oikeastaan mitään eroa rinnoissa raskauksia edeltävään tilanteeseen.

Vierailija
46/50 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maito nousi rintoihin synnytyksen jälkeen, rinnat turposivat kaksinkertaisiksi ja ovat täynnä säteittäisiä raskausarpia. Imetin toki jonkun viikon, että sain maidon tulon lakkaamaan, mutta sen jälkeen pullolla mentiin.

Nyt jättikokoiset riipparit! Mikähän olis erona, jos olisin imettänyt pitkään?

Vierailija
47/50 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikein pysyt ja kiinteät dd:t ennen lasta ja nyt sitten ei niin pysyt enää.. sama kuppi kylläkin, et on vielä täytettäkin ettei pelkät nahkapussit ole.

Totutteluahan tämä vaatii... tykkäsin niin mun tisseistä.

Vierailija
48/50 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan A-kupin rinnat ovat edelleen terhakkaat, ehkä hivenen tyhjemmät kuin ennen. Mutta siis mistään rupsahtamisesta en puhuisi.Ylpeä olen pienistä, kauniista rinnoistani, jotka hienosti ovat tehneet tärkeimmän tehtävänsä - antaneet ravinnon kolmelle vauvallemme!

Vierailija
49/50 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan A-kupin rinnat ovat edelleen terhakkaat, ehkä hivenen tyhjemmät kuin ennen. Mutta siis mistään rupsahtamisesta en puhuisi.Ylpeä olen pienistä, kauniista rinnoistani, jotka hienosti ovat tehneet tärkeimmän tehtävänsä - antaneet ravinnon kolmelle vauvallemme!

Terveisin F-kuppinen riipputissi!

Vierailija
50/50 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat olivat tosi pienet ennen imetyksiä ja samanlaiset ne ovat edelleenkin. Eivät menneet huonommiksi ainakaan. Ja olen salaa ylpeä rinnoistani: ennen häpesin niiden pienuutta mutta tosipaikan tullen ne tekivät sen mitä niiden oli tarkoituskin.