Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä tissit kestäneet imetyksen ilman rupsahtamista?

Vierailija
30.06.2011 |

Mun tissit on imetyksen jälkeen ihan kauheat. Iho on tosi ohutta kun venynyt. Tisit roikkuu ja on ihan kamalan muotoiset. Ennen raskautta mulla oli terhakat pystyrinnat.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokalla sitten kunnolla.

Mutta syy ei ollut imetyksessä. Vaan jo raskausaikana rinnat paisuivat kuin pullataikinat ihan uusiin mittoihin. Imetyksen jälkeen sitten vähän tyhjenivät, mutta isoiksi jäivät.

Ei ihan kansallispuvuntaskut, mutta nännit alaspäin... Koko 75H tms.

Vierailija
22/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokalla sitten kunnolla. Mutta syy ei ollut imetyksessä. Vaan jo raskausaikana rinnat paisuivat kuin pullataikinat ihan uusiin mittoihin. Imetyksen jälkeen sitten vähän tyhjenivät, mutta isoiksi jäivät. Ei ihan kansallispuvuntaskut, mutta nännit alaspäin... Koko 75H tms.

Hyvistä liiveistä on varmasti apua. Käytin raskaus- ja imetysajan yötä päivää. Samoin ekassa raskaudessa. Ei myöskään kannata harrastaa aerobicia tai ratsastusta ilman todella hyviä ja tukevia liivejä -etenkin, jos povi on suurehko. Näillä voi vähentää mahdollisia vaurioita, MUTTA rupsahdus on aina loppujenlopuksi kiinni hormoneista, geeneistä ja kudoksesta.

Toisille käy hyvin, toisille huonosti ja toisille hyvin huonosti, jos mittana on tissien valuminen vyötärölle mallia kansallispuvuntasku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönteisten mielikuvien lietsomista, mutta ainakin imetysoppaissa sanotaan, että imetys ei aiheuta muutoksia rintoihin. Sen sijaan muutokset aiheutuvat jo raskausajan hormonaalisista tekijöistä. Jos jollakulla on muutoksia tullut imetyksen myötä, olisi niitä tullut ehkä ilman imetystäkin.

Vierailija
24/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin kumpaakin 2-vuotiaaksi eli tosi pitkään, rinnoissa ei muita muutoksia kuin että ovat nyt kuppikokoa suuremmat (ennen B, nyt C enkä ole lihonut eli ei johdu siitä). Eivät roiku eivätkä riipu, vaan ovat kiinteät ja pyöreät. Minäkin, kuten joku edelläkin, käytän aina hyviä liivejä (myös yöllä).

Vierailija
25/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä lannistaa että rauhoittaa - voi olla, että tissit kurpsahtaa, mutta saattaa ne jäädä ihan kivoiksikin. Tämä nyt ei kuitenkaan vaikuta mielipiteeseeni imetyksestä, haluan imettää! Se on terveellistä ja lisäksi se on edullista; tälläkin näkökulmalla on meille merkitystä.

Toivotaan vaan, että imetys onnistuu muuten.

Terv. esikoisen odottaja

Vierailija
26/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ainakaan mene rikki.

Vierailija
27/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut hankkia teräksisen. Se ei ainakaan mene rikki.

Vierailija
28/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönteisten mielikuvien lietsomista, mutta ainakin imetysoppaissa sanotaan, että imetys ei aiheuta muutoksia rintoihin. Sen sijaan muutokset aiheutuvat jo raskausajan hormonaalisista tekijöistä. Jos jollakulla on muutoksia tullut imetyksen myötä, olisi niitä tullut ehkä ilman imetystäkin.

Ei se imetys, vaan raskaudenaikaiset hormonaaliset muutokset! HYvien ja napakoiden liivien käyttö yötäpäivää ei ainakaan edesauta rupsahtamista.

Pulleiden roikkuvien omistaja - kaksi lasta

Vierailija
29/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei kamalasti kyllä haittaaa. Osaksi syytän raskauden aikaista lihomistani +20kg. Olen aina pudottanut kilot pois ja imetyksiä takana 4X1 vuosi.

Vierailija
30/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaa ei ole eikä rikkauksia mutta hyvät rinnat on imetyksestä huolimatta.

Vierailija
31/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuneeko siitä, että mulla on niin pikkiriikkiset nuo niin ei päässeet pahemmin venymään imetyksen takia. Imetyksen aikana tunsin itseni ihan varsinaiseksi povipommiksi kun mulla oli kerrankin normaalin kokoiset tissit, lisäksi ne oli ihanat kiinteät, niin kuin olis silikonit laitattanu :D Pelkäsin, että imetyksen jälkeen jäljellä olisi pelkät roikkuvat nahkapussit mutta onneksi niin ei käynyt. Tisut ovat aivan samanlasiet terhakkaat nypykät kuin ennen raskauksia. Imetin molempia lapsia vuoden.

Vierailija
32/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka koko oli ennen raskautta 70E. Nyt jotain 70G, mutta roikkuviksi vielä ei voi sanoa. Seuraava raskaus varmasti kääntäisi jo nännit kohti lattiaa navan kohdalle.

Vierailija
33/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hiukan rupsahti mutta ei ne kovin pahalta näytä. Koko 70b.

Vierailija
34/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaiset pystyt (nännit sojottavat melkein ylöspäin) kuin teininäkin. Ikää nyt 34 ja lapsen sain 27-vuotiaana. Imetin lähes vuoden.

Vierailija
35/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa imetin 10 kk ja toista 14 kk, ovat tosi mukavan kokoiset ja malliset edelleen, nänneistä vaan tuli hauskat tutit :) Kokeilin tänään, niihin saa roikkumaan henkarin ;D

Vierailija
36/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen ovat nyt alempana eikä enää ihan niin pystyt mutta tarpeeksi pulleat ja mukavan näköiset yhä. Ei valittamista. Selvisin imetyksestä vähin aika vaurioin.

imetin toistaiseksi ainoaa lastamme 1 v 10 kk, ja hieman vähemmän terhakat rinnat mulla on kuin ennen imetystä, mutta ihan kivat tissit edelleen. Kudostyypistä se taitaa tosiaan olla enimmäkseen kiinni, miten rinnoille käy imetyksen jälkeen, tuskinpa lyhentämällä imetysaikaa voi rintojaan "pelastaa", jos ovat rupsahtaakseen.

Vierailija
37/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos imettää ja on raskaana useita vuosia elämässään. Ensin kasvavat raskauden myötä pari kuppia, sitten lapsen synnyttyä pari lisää, sitten tyhjenevät, täyttyvät, tyhjenevät, täyttyvät, tyhjenevät...

Ole ap ihan huoleti, kyllä ne kaikilla venähtää jonkin verran, riippuen imetysajasta ja lasten määrästä. Ja rintojen alkuperäisestä koosta.

Vierailija
38/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin keskimmäistä imetin vain vähän reilu 2kk.

Eikä mun tissit roiku. Kun ei oo mitä roikottaa :D

Eli teinitissi täälläkin, korkeintaan ne kutistui... :( Mut ei oo myöskään ryppyiset tai ruttuiset mistään kohtaan. Ne vaan... katos. Ovat sit vissiin tehtävänsä täyttäneet, ni ei tarvi niitä enää XD

Vierailija
39/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksiakaan, mutta aika karmeat ne on nykyisin. Minäkin käytin kunnon liivejä yötä myöten, mutta eipä auttanut. Rinnat venähti eli ne on pitkät ja nännit sojottaa alaspäin. Rintojen ulkonäkö ei tosin harmita, se harmittaa vieläkin, että mokomat eivät edes maitoa kehittäneet vauvoilleni :(

Oman tuttavapiirin kokemuksella olen huomannut, että he, joilla oli hyvä kroppa ja nätit rinnat ennen lapsia, myös pitivät vartalonsa parhaiten kuosissaan. Epäreilua, sanon minä ;D

Vierailija
40/50 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk imetystä. Ennen oli kiinteät ja terhakat... :(