Miksi täytyy arvostella nuoren näköistä äitiä?
Olen 23 vuotias ja ulkonäöllisesti näytän n. 15-17 vuotiaalta. Ei ole viellä sellaista paikkaa tullut vastaa missä ei papereita kysyttäs. Lapseni on vuoden vanha ja ärsyttää suunnattomasti esim. kaupassa olevat "tädit" "kylläpä sulla on pieni pikkuveli" tai "ei sulla voi olla viellä lasta ku oot itsekkin viellä lapsi" Mikä ihmeen tarve ventovierailla on tulla kaupas arvostelemaan? Mulla ny kumminkin on se lapsi ja olen onnelisesti naimisissa, on omat talot ja vakkari työpaikat elämä muutenkin kukoistaa, lapsemme on päivän paiste ja rikkain ja rakkain asia elämässämme. Lapseni on terve ja erittäin iloinen leiki-ikäinen. Jopa lääkärissä lääkäri kehu opiskelioille et tältä näyttää lapsi millä on kaikki hyvin. Lapsi vain hymyilee ja nauraa lääkärissä. Ei myöskään ole ikinä vierastanu aina hyvän tuulinen jopa herätessään. Ainoastaan nälän yllättäessä näyttää hapanta naamaa ja vähän harmittaa. Tekeekö se minusta nyt jotenkin huonon äidin koska olen nuori ja näytän viellä alle 18 vuotiaalta?
Kommentit (3)
Mä olin yks päivä kaupassa mun esikoisen ja kuopuksen kanssa, esikoinen on 17-vuotias ja kuopus 3 kuukautta. Eräs nainen tuli kysymään ja sanomaan että "ihan pakko kysyä mutta kumman vauva toi on"?
Ei me loukkaannuttu, lähinnä naurettiin tytön kanssa asialle. Ihmettelen vaan että mitä se nainen sillä tiedolla teki ja olisko ruvennut kauhistelemaan jos poikani olisikin ollut mun tyttären poika?
Ei lapsessa ainakaan mitään vikaa ole löytyny. Kahittyy normaalisti, opetelee parhaillaan kävelee ja jokunen sanakin jo tulee. Neuvolassa vaan sanottiin ettei kaikki vierasta. Meillä käy paljon ihmisä viikottain kylässä. Pikkuinen on jo pienestä pitäen tottunut ihmisiin :) Itsekkään en ole koskaan vierastanu. Sisko kyllä munkin puolesta. Haluisin vaan keskittyä niihin omiin ostokssiin. Mut harvemmin se onnistuu ku aina löytyy näit yliuteliaita tätejä.
ennemminkin olisin huolissani, riippuen toki lapsen iästä.
Ja juu juu, käsitin kyllä pointtisi, koen välillä ihan samaa vaikka olin 25, onhan mulla toki kolme lasta. varmaan katsovat että onko ne omia vaiko sisaruksia ja myöskin kysytään paperit, aina.