mies ja facebook ? !
mieheni ja minä ei olla kavereita facebookissa, koska mies on poistanut minut. hänellä on kuitenkin lukuisia naiskavereita, joita ei ole koskaan nähnyt tosielämässä. Illat menee hänellä heidän kanssaan jutellen ja aamuisin sitten ei jaksa herätä.
Jos näen hänen juttelevan jonkun naisen kanssa, saan raivarin. Inhoan sitä tunnetta, etten ikinä tiedä, kenen kanssaan hän puhuu ja mitä. Lasten kuvia on näkyvillä pari, minun kuviani ei yhtään.
Mielestäni tämä miehen käytös ei ole normaalia, ja olen siitä hänelle monesti sanonut ja itkenytkin. En tiedä yhtään, miten muilla, tämä tilanne on jatkunut jo niin kauan enkä hirveästi kehtaa tästä puhua. En itsekään juttele tietokoneella tuntemattomien miesten kanssa illat pitkät. Mistä hän edes löytää noita "kavereitaan ". Rakastan häntä, mutta asia vaivaa minua kovasti, ja pelkään, että se johtaa eroon.
Kommentit (5)
koska omalla miehelläni on paljon naispuolisia ystäviä ajalta ennen minua, mutta ihmetyttäisi kyllä kympillä, jos hän poistaisi minut ystävistään.
eikä mies ole koskaan tavannut heitä edes. Siksi ihmetyttää. AP
kyllä suuttuisin kyllä myös tollaisesta käytöksestä. Mun mielestä ei ole normaalia, että jos on parisuhteessa niin jutellea toisten tuntemattomien naisten kanssa. Se ei ole oikein.
FB ehdottelee kaveriksi kavereiden kavereita yms. Lisäksi siellä on toki monenlaista sovellusta seuranhakuun, jos sellaista haluaa...
Mies on poistanut sinut kavereistaan ja juttelee muiden naisten kanssa - ei kävisi mulle. Ota ihmeessä puheeksi, ettei näin toimita. Mies haluaa pelata muiden kanssa - siltä näyttää.. Molemminpuolinen luottamus ja kunnioitus on kaiken a ja o. Kakkuahan ei voi samaan aikaan säästää ja syödä.