Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuomitsetteko? vauva 3kk, äiti lähtee terassille

Vierailija
30.06.2011 |

Mitä mieltä olette siitä että 3 kuukautinen vauva jää isänsä hoitoon ja äiti lähtee viettämään iltaa tyttöporukassa? Maitoa on varattu pakkaseen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hauskaa iltaa äidille!

Vierailija
22/26 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietenkään tuomitse. Isä on tasaveroinen vanhempi, joten ihme kysymys.

Kumnhan hoidat imetyksen jotenkin, pumppaat tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tekee ihan hyvää välillä käydä tuulettamassa päätään jossain aikuisseurassa, kun on päivät kotona vauvan kanssa. Hyvin se isi pärjää. ;)

Vierailija
24/26 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niitä äitejä, jotka ovat roikkuneet lapsissaan tosi kauan. Täysimetystä jne.

Miten täysimetys sulkee terassin pois? Mä kävin juhlimassakin vaikka täysimetin, pumppasin etukäteen ja laskin tunteja. Vaikka ei olisi varmaan tarvinnut. Mutta tämä äiti sekä imetti että juhli, jee!

Vierailija
25/26 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toki pyrin tankkaamaan vauvan hyvin ennen lähtöä, joten ei välttämättä edes herää sillä välin, kun olen poissa.

Plus terassilla ottaisin vain pari alkuillasta ja kotiutuisin hyvään aikaan. Jos on tarve vetää perseet ja riekkua aamukuuteen, niin sitten en välttämättä ymmärrä kyllä, jos ei mikään erikoistapaus esim. parhaan ystävän polttarit ole kyseessä. Tavan terassireissuja tulee ja menee.

vaikka siellä vetäisi minkälaiset perseet tahansa? Ei se vauva siitä kärsi yhtään enempää kuin pelkästä istuskelustakaan (eli ei ollenkaan)...

Vierailija
26/26 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapakkaan juomaan! Otappa selville kauanko kestää sen litkun haihtuminen kehostasi!! + siihen nikotiinit sun muut myrkyt jota siellä hengität ittes täyteen!