Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku kehtaa antaa Lihavalle lapselleen jäätelöä

Vierailija
29.06.2011 |

kaupan edustalla. Näinpä tällaisen tapauksen, lapsi ehkä 9v. Kunhan mietin, että jos ensin lihottaisin lapseni, en kyllä kehtaisi sillä julkisesti vielä mässäillä.

Ja joo, voihan tietysti olla mahdollista, että tämä lapsi on aina muuten laihdutuskuurilla ja tämä oli ainoa herkku kesässä... mutten usko.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes poikkeuksetta alipainoisia. Aikuisilla eri asia. Olen psykiatrisella osastolla töissä, missä hoidetaan syömishäiriöisiä nuoria(pääosin bulimikkoja ja anorektikkoja). Määrät ovat huimassa kasvussa, enkä ihmettele, kun luen tätäkin ketjua. Onpa nykyaikana sairaita äiti-ihmisiä olemassa. Asiallinen keskustelu lihavuudesta ok, totta kai, mutta kaikenlainen haukkuminen ja irvokas mollaaminen on todella mautonta, etenkin kun aikuinen kohdistaa sen lapsiin/nuoriin.

Anoreksiakorttia käyttäville tiedoksi, että bulimia on paljon yleisempää lihavilla nuorilla ja aikuisilla. Ja vakava sekin.

Vierailija
2/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla jo, ja hae apua ongelmiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vesikuurille ja juoksupyörään ne pitäs laittaa!

Vierailija
4/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran käydä huutelemassa jotain rumaa, niin lapsi ei todennäköisesti enää koskaan kehtaa syödä julkisesti.

Vierailija
5/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava. Surullista mielestäni, kun se on täysin vanhempien aikaansaannosta... no ainakin 1/10000 tapauksesta.

ap

Vierailija
6/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava. Surullista mielestäni, kun se on täysin vanhempien aikaansaannosta... no ainakin 1/10000 tapauksesta. ap

Vierailija
7/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten usein. Jos joka päivä syö toffee, kerma, sokeri, suklaa tötteröitä, niin ei paras mahdollinen ratkaisu. Ei se sitä kuitenkaan tarkoita, etteikö joskus jäätelöäkin voisi syödä. Mitä vähä sokerisempi jäätelö sen parempi.

Vierailija
8/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikunta on muuten kunnossa. Laihdutuskuuri on siis täysin mahdollinen vaikka jäätelöä söisikin.

Vierailija
9/60 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain haukkuisin, se olisi ko lapsen äiti. Jotenkin tuntuu, kun täällä kommentteja lukee, että 'se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...' En ymmärrä muuten kommenttien hyökkäävää sävyä, kun tässä ei ole haukuttu ketään, eikä varsinkaan päin naamaa.

Kertokaas nyt sitten, että miksi niistä lapsista on tehtävä niin lihavia. Miksi ette kontrolloi sitä syömistä ollenkaan?

ap

Vierailija
10/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itse eilen sen pitkän ketjun, jossa kauhistelin samaa, vanhempien vastuuntunnottomuudesta. Tämä mesta kuhisee juuri niitä yli lihavien lapsien vanhempia, jotka vaan silittelevät näiden mussukoiden päitä ja syöttävät lisää herkkuja. Säälittävää pilata lapsen elämä. Näitä lapsia kiusataan (valitettavasti), kun eivät pysty/jaksa liikkua muitten kavereiden mukana.

Todella surullista! :(

Vierailija
11/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäs tutkimuksesta tämän luvun löysit? :>

lihava. Surullista mielestäni, kun se on täysin vanhempien aikaansaannosta... no ainakin 1/10000 tapauksesta. ap

Vierailija
12/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuuluu lasten kesään! Ei kukaan lapsi jätskillä lihoa. Kyllä siihen järeämmät keinot tarvitaan, esim suklaa, rasvaset happikset ja ranskikset. Itsekin syön aina välillä jätskiä vaikka olen dietillä ja tuloksia on tullut! Ylipainoisten lasten tulisi laihtua liikunnalla. Ap, hanki yleissivistystä.

Vierailija
13/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on oltava, kun on Suomessakin niin iso ongelma. No tämä mainitsemani tapaus asuu tässä jossain lähellä, mutten tunne.

t. ap

Aloitin itse eilen sen pitkän ketjun, jossa kauhistelin samaa, vanhempien vastuuntunnottomuudesta. Tämä mesta kuhisee juuri niitä yli lihavien lapsien vanhempia, jotka vaan silittelevät näiden mussukoiden päitä ja syöttävät lisää herkkuja. Säälittävää pilata lapsen elämä. Näitä lapsia kiusataan (valitettavasti), kun eivät pysty/jaksa liikkua muitten kavereiden mukana.

Vierailija
14/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetty ei-niin-vaarallisina. Olen tainnut hankkia yleissivistystä sitten kuitenkin. Tosin en varmasti usko, että yksi jäätelö vaikuttaa mihinkään, kunhan mietin, että siinä on malli perheen elämästä.

Itse en antaisi mitään makeaa jatkuvasti lapselleni, joka olisi niin lihava.

ap

ja kuuluu lasten kesään! Ei kukaan lapsi jätskillä lihoa. Kyllä siihen järeämmät keinot tarvitaan, esim suklaa, rasvaset happikset ja ranskikset. Itsekin syön aina välillä jätskiä vaikka olen dietillä ja tuloksia on tullut! Ylipainoisten lasten tulisi laihtua liikunnalla. Ap, hanki yleissivistystä.

Vierailija
15/60 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain haukkuisin, se olisi ko lapsen äiti. Jotenkin tuntuu, kun täällä kommentteja lukee, että 'se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...' En ymmärrä muuten kommenttien hyökkäävää sävyä, kun tässä ei ole haukuttu ketään, eikä varsinkaan päin naamaa.

Kertokaas nyt sitten, että miksi niistä lapsista on tehtävä niin lihavia. Miksi ette kontrolloi sitä syömistä ollenkaan?

ap

kontrollifriikin natsin kuvan, ja kuten aloituksessasi sanoit, sinä et voit tietää oliko se pirun jäätelö kesän ainoa... Ja terveellinen ruokavalio ei kaadu jäätelöön. Sinä et voi tietää, oliko lapsen ravitsemusasioita jo korjattu parempaan suuntaan. Minulla ei ole lihavia lapsia, itsekin hoikka(saisin jopa olla pulskempi) mutta ottaa aivoon nämä taivasteluketjut(apua, läski söi sitä ja tätä) Enpä ole nähnyt aloituksia, että luuranko söi tänään kahvilassa vain salaattia. Lisäksi kokemukseni mukaan usein tällaiset kaltaisesi kauhistelijat ovat niitä, joilla omassa elämässä pahoja ongelmia, joita kanavoidaan sitten muiden hämmästelyyn, moralisointiin jne. Esimerkkinä ex-työystävä joka teki kaikista ilmoituksia eri instansseihin ja myöhemmin selvisi, että hän kosti sitä, että hänen lapsensa oli otettu huostaan. Aina arvosteli muiden painoa, sitä joka vei lapsensa päiväkotiin jne...

Elä ap oma elämääsi. Mitä sinun psykoottinen jankuttamisesi auttaa tätä lihavaa lasta? Hän saa apua terkalta ja ravitsemusterapeutilta. Kannattaisi silloin vasta puuttua muiden asioihin, kun omat asiat ovat kunnossa. Tämä ei tietenkään koske rikoksia jne. Mutta koskee kyllä sitä asiaa, jos lihava lapsi syö jäätelön.

Vierailija
16/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, varoituksen sana... Aloitin itse eilen sen pitkän ketjun, jossa kauhistelin samaa, vanhempien vastuuntunnottomuudesta. Tämä mesta kuhisee juuri niitä yli lihavien lapsien vanhempia, jotka vaan silittelevät näiden mussukoiden päitä ja syöttävät lisää herkkuja. Säälittävää pilata lapsen elämä. Näitä lapsia kiusataan (valitettavasti), kun eivät pysty/jaksa liikkua muitten kavereiden mukana.

Jotain järkeä nyt kuitenkin kommentointeihin. Eri asia on jotkut, karkit, suklaat, vaaleat jauhot, lisäaine moskat, ravintoköyhät mäsäytykset yms... Jäätelö ei nyt ole sieltä pahimmasta päästä.

Ihmisten ravintokäsitykset on niin kujalla, kuin olla ja voi.

Vierailija
17/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta lihavan lapsen ylipaino saadaan kuriin niin pitää oppia oikeanlainen syöminen. Herkutellakin saa kunhan ei tee sitä liian usein. Mistä tiedät että sille lihavalle annetaan jäätelöä jatkuvasti?

pidetty ei-niin-vaarallisina. Olen tainnut hankkia yleissivistystä sitten kuitenkin. Tosin en varmasti usko, että yksi jäätelö vaikuttaa mihinkään, kunhan mietin, että siinä on malli perheen elämästä.

ap

Vierailija
18/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava. Surullista mielestäni, kun se on täysin vanhempien aikaansaannosta... no ainakin 1/10000 tapauksesta.

ap

ihmettelen samaa asiaa.

yököttää lihavat mässäilevät lapset jotka lyllertää mäkkäriin mässäämään. oikeesti, vanhemmat voisi tehdä jotain! ei yhtäkään herkkua läskeille!!!

Vierailija
19/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jakelisi herkkuja en. Etenkään julkisesti :D

ap

ap, varoituksen sana... Aloitin itse eilen sen pitkän ketjun, jossa kauhistelin samaa, vanhempien vastuuntunnottomuudesta. Tämä mesta kuhisee juuri niitä yli lihavien lapsien vanhempia, jotka vaan silittelevät näiden mussukoiden päitä ja syöttävät lisää herkkuja. Säälittävää pilata lapsen elämä. Näitä lapsia kiusataan (valitettavasti), kun eivät pysty/jaksa liikkua muitten kavereiden mukana.

Jotain järkeä nyt kuitenkin kommentointeihin. Eri asia on jotkut, karkit, suklaat, vaaleat jauhot, lisäaine moskat, ravintoköyhät mäsäytykset yms... Jäätelö ei nyt ole sieltä pahimmasta päästä.

Ihmisten ravintokäsitykset on niin kujalla, kuin olla ja voi.

Vierailija
20/60 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan joku niistä 99:stä kerrasta, joka on aiheuttanut ko lihavuuden.

t. ap

Jotta lihavan lapsen ylipaino saadaan kuriin niin pitää oppia oikeanlainen syöminen. Herkutellakin saa kunhan ei tee sitä liian usein. Mistä tiedät että sille lihavalle annetaan jäätelöä jatkuvasti?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän