Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puolessa vuodessa laihtua 10kg?

Vierailija
29.06.2011 |

Minulla 20kg ylipainoa. Menetelmäni ovat seuraavat: liikuntaa joko ratsastus kerta viikkoon, lenkkeilyä 2-3 kertaa viikossa taikka ratsastus ja jumppa/kuntosali 2 kertaa viikossa, en ole vielä pättänyt mitä alan harrastaa, ratsastus on varma.

Syön 5 kertaa päivässä reilusti pienempiä annoksia, ja koitan välttää huonoja hiilareita. Herkkupäivän pidän joka lauantai, jolloin syön valitsemaani herkkua. Uskon sen olevan,karkkia,suklaata tai jätskiä,jotakin noista, olen perso makealle, mutta koitan kohtuullistaa. Salaattia teen valmiiksi lounaalle ja päivälliselle. pyrin siihen että päivällinen olisi joko keittoruoka tai salaatti, lounas sitten tavallista kotiruokaa. välipalakasi hedelmää,illalla leipää,jugurttia tms ja aamulla puuroa tai mysliä. Kuulostaako yhtää hyvälle?

Syömiseni ovat nykyiseltään ihan rempallaan,jojottelen jatkuvasti,paastoa ahmin paastoan ahmin syön normaalisti hetken ja taas ahmin ja paastoa...ihan tolkutonta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 6kk aikana laihtunut juurikin tuon 10kg, tekemällä mitään (paitsi että käyn vaunulenkeillä kävelyllä)! Ja syön ihan normaalisti..

Vierailija
2/8 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helppo nakki ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg. Jälkeenpäin vielä n. 6 kg, hitaammin. Ei vaikeaa saati mahdotonta.

Vierailija
4/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loka-marraskuussa painoa oli vielä 69 kg, huhtikuussa 58 ja tuossa pysynyt nyt tuon kolmisen kuukautta.

En kuitenkaan laihduttanut millään "dieetillä", opettelin vain syömään oikean verran, samaa ruokaa kuin ennenkin. Perunan, pastan ja riisin määrää olen vähentänyt (enkä useinkaan varsinkaan kesällä jaksa keittää noita ollenkaan vaan lihan kanssa syödään pelkkää salaattia / kasviksia), ja vaaleaa leipää en osta.

Herkuttelenkin, eli askeettisesti en elä.

Vierailija
5/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pudottaa painoani juurikin 10 kg (bmi 24 nyt) ja tänä aamuna päätin, että vuodenvaihteessa painaisin n. 60 kg. Ajatuksena oli ihan vain ruokavaliomuutoksilla siihen päästä eli herkut ja leivänsyönti vähemmälle sekä pienempiä ruoka-annoksia. Liikunnan määrää en juurikaan pystyne lisäämään, vaikkakin sen suhteen jotain muutoksia voinee tehdä.

Vierailija
6/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pudotin tuon 11 kg BMI 26 --> BMI 22 eli hieman oli lähdössä ylipainoa mutta osa pudotuksesta (viimeiset 6 kg) tapahtui normaalipainon sisällä.

-5

Vierailija
7/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on aikaa jo 8 vuotta.Silloin ei vielä puhuttu mitään karppaamisesta,hiilihydraateista,mutta jätin nimenomaan pois ja sulin silmissä.

Vaihdoin esim.aamukahvini(punasta maitoa ja sokeria) vihreään teehen ja rasvattomaan jukurttiin..lopetin kokonaan leivät ja perunan,vain vähän tummaa leipää.

Vierailija
8/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilaripitoinen ruokavaliosi (hedelmät, myslit jne.)pitävät yllä makeanhimoasi. Itse syön vähähiilarista ruokaa ja kolme ateriaa päivässä riittää. Rasva ja proteiinipitoinen ruoka vähentää välipalojen tarvetta ja makeanhimoa. Itse laihdutin luopumalla kevyttuotteista ja vähentämällä reippaasti hiilareita. Makenhimoni katosi kokonaan.

Laihdut kyllä tuolla ruokavaliollasi, mutta tulokset tuskin jäävät pysyviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan