Muumimaailma sateella?
Huomenna oli tarkoitus mennä, ja mietin tässä, pitäisikö tuottaa lapsille pettymys ja siirtää reissua sääennustuksen takia vai ottaa reilusti sadekamppeet mukaan ja toivoa, että ruuhkaa olisi vähemmän ja päivä voisi olla ihan kiva mahdollisesta sateesta huolimatta.
Onko kukaan teistä ollut Muumimaailmassa sadepäivänä? Olen itse joskus käynyt paikassa ja muistan kyllä, että touhut ovat enimmäkseen ulkosalla.
Kommentit (6)
mä ajattelin mennä lasten kanssa ilman miestä, joten perheriitaa tuskin saan aikaiseksi, enkä ajatellut kyllä Muumimaailmaltakaan alkaa vaatia rahoja takaisin sateen vuoksi... =)
ap
sadetakit mukaan vaan ja kivaa retkipäivää.
Kuurottaisia kai päivän sateet ovat, siellä talossa on kyllä paljo näkemistä:)
mutten olen tuollaiseen tuntiennusteeseen törmännyt. =) Sadetutkassa vain näkyy yksi suuri sadealue Lounais-Suomen yllä koko päivän. Naantali jää vähän siihen reunalle, mutta kuitenkin...
mutten olen tuollaiseen tuntiennusteeseen törmännyt. =) Sadetutkassa vain näkyy yksi suuri sadealue Lounais-Suomen yllä koko päivän. Naantali jää vähän siihen reunalle, mutta kuitenkin...
vähän erilaisia eri puljuilla.
Perheriita heille siitä syntyi ja vaativat Muumimaailmalta rahoja takaisin, tai ainakin jotain korvauksia, ja olivat sitte ihan ihmeissään miksei ne korvaa! Olishan niitten pitäny!