Voiko olla virtsatietulehdus, jos ei kirvele?
Eilisestä asti ollut koko ajan pissahätä ja ajoittain tuntuu painetta ihan alavatsalla.
Pitäisi olla myös ovulaation aika, voiko nuo oireet olla siitä johtuvaa?
Millään en viitsisi mennä päivystykseen jonottamaan, mutta pitäisikö kuitenkin?
Kommentit (5)
Voi olla. Minulla oli kerran virtsatietulehdus, jossa ainoa oire oli korkeimmillaan 40 asteeseen noussut kuume. Sitä siinä sitten aikani ihmettelin ja sitten ihan sattumalta tutkimusten yhteydessä löytyi bakteerit virtsanäytteestä. Onni onnettomuudessa, että ei levinnyt munuaisiin asti, kun sitä kuumettakin jonkun aikaa kerkisi olemaan ennen kuin lääkäriin menin.
Mulla ollut nyt raskausaikana tosi paljon virtsatietulehdusoireita. Oon saanut ravata labrassa yhtenään, muttei niistä oo mitään löytynyt. Nyt vihdoin viimein yks sairaanhoitaja sanoi että käy ostamassa karpalomehua ja juo sitä ainakin 2 litraa päivässä kun on oireita. Join sitä ja juon edelleen muutaman desin päivässä. Ei oo ollut sen jälkeen minkäänlaisia oireita. Mulle autto heti ihan noi normaalit sokeroidut karpalomehut poistamaan vaivat.
Googletin kuitenkin raskaudesta ja karpalomehusta, ja jossakin sanotaan että ei sais olla niitä sokeroituja mehuja. Oon nyt ostanut yhtä sokeroimatonta tiivistettä, ja kyl sen makuun tottuu.
Nous munuaisaltaisiin ja jouduin kolmeksi vuorokaudeksi sairaalaan.
Hullu menin vielä puolikuntoisena töihin, tai en ollut edes puolikuntoinen vaan varmaan 1/10 kuntoinen. Onneksi sain levättyä melkein koko työvuoron, kunnes pääsin kotiin ja lääkäriin.
onnistuisiko niin, että pyydät tekemään lähete näytteenottoon ja sitten hae lääke puhelinreseptillä jos tarvetta on.
Minulla kerran meni monta päivää ennen kuin älysin mennä lääkäriin, sillä ei kirvellyt lainkaan (ennen kuin vasta sinä päivänä kun menin lopulta sinne lääkäriin).
Sen sijaan pissatti suht usein ja vatsaan sekä selkään koski. Alussa vähän, sitten kipu koko ajan paheni.