Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappelen mieheni kanssa.. voiko DD-kupit olla roikkumatta

Vierailija
29.06.2011 |

En itse ymmärrä, miten se on mahdollista, jotenkin miettii, että jos on niin paljon massaa, niiden on PAKKO roikkua, kun eihän tissit kasva kattoon. En ehkä ymmärrä en. No, mielipiteitä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin pitkään 70A-liivejä eikä rinnat ole kasvaneet yhtään tuosta, mutta paremmaksi kooksi on osoittautunut 65C. Tänään kuitenkin totesin kunnon liivikaupassa, että olinkin kokoa 60DD.

Ja mulla on siis älyttömän pienet rinnat.

Eli on aika älytöntä edes puhua kuppikoosta ilman ympärysmittaa. Se ei yksinään tarkoita mitään.

Vierailija
22/24 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin pitkään 70A-liivejä eikä rinnat ole kasvaneet yhtään tuosta, mutta paremmaksi kooksi on osoittautunut 65C. Tänään kuitenkin totesin kunnon liivikaupassa, että olinkin kokoa 60DD.

Ja mulla on siis älyttömän pienet rinnat.

Eli on aika älytöntä edes puhua kuppikoosta ilman ympärysmittaa. Se ei yksinään tarkoita mitään.

Olen DD75 ja ei roiku, en näytä rintavalta edes. Ja ei löydy liivit kuin erikoisliikkeestä, koska taviskaupoissa DD kuppiliivit ympärykseltään 85. Joka sanoi tuota yhtä kuvaa c-kupiksi käyttää itse todennäköisesti lian pieniä liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kärjistetysti 70DD kuppi on sama kuin 90A. Siinä 70 varressa tuo kuppi varmasti näyttää todella isolta, mutta voin hyvin uskoa että se ei välttämättä roiku. Sitten kun mennään näihin 95E kuppeihin (joissa rintsikoista voisi halutessaan tehdä kaksi aikuisten hattua) niin tottakai ne roikkuu.

Vierailija
24/24 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni tuosta kudostyypistä, niinkuin joku aiemmin kirjoittikin.

Minun rintoja on pienennetty ja ennen pienennystä ne roikkuivat. Rinnat olivat tosin kuppikooltaan H:n luokkaa joten luonnollisestikin sen kokoiset luomu-rinnat roikkuvat ainakin jonkun verran, mutta minulla roikkuivat paljon! Ne pienennettiin D-kuppiin ja olivat ihanat ja kiinteät ja läpäisin "kynätestin" kirkkaasti. Sitten tulin raskaaksi ja rinnat muuttivat kokoaan eestaas ja kyllä ne nyt taas roikkuvat. Tällä kertaa vain vähän ja se ei minua haittaa, mutta nyttemmin kynä pysyy kyllä rinnan alla, ellen sitten yliojenna selkää :D

Silarit tietty on niin kireät, ettei ne roiku ja nuorena myös iho on yleensä niin kimmoisaa, ettei isotkaan rinnat vielä lurpata, mutta epäilen, että kaikkien yli 30 v. naisten isot rinnat roikkuu ainakin vähän. Tosin DD-kuppi ei ole mielestäni mikään hirveän iso vielä, joten kyllä ne voivat hyvällä tuurilla olla roikkumattakin vielä vähän matkaa yli 30-vuotiaanakin.

Olisitte ottaneet isomman kuppikoon kiistakapulaksi, niin minullakin olisi järkevä mielipide! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi