Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa kylppäriremppa?

Vierailija
28.06.2011 |

Mikä olisi hinta suunnileen, jos vaihtaa kaikki laatat, kaapit, wc-pöntön, lavuaarin + työ? Kuka työn tekee, jos on osakeasunto?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi hinta suunnileen, jos vaihtaa kaikki laatat, kaapit, wc-pöntön, lavuaarin + työ? Kuka työn tekee, jos on osakeasunto?

Työn tekee osakeyhtiön määräämä tyyppi, tai niin meillä se ainakin meni. Tokihan olisi saanut omaakin ehdottaa mutta sille vaadittiin hyväksyntä osakeyhtiöltä.

Itse työ, johon kuului kalusteiden paikalleen laitto, laatoitus (sisälsi vesieristeen) sekä muutaman pikkuputken laitto, maksoi meillä 3000e.

Muistaakseni kalusteet, laatat jne. maksoivat noin 1500e.

Vierailija
2/5 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna teidän talo on rakennettu?

Aiheesta toiseen kysyn, että kannattaakohan remontoida kylppäriä, jos talo on n. 35 v vanha? Vai onko odotettavissa totaalista putkiremonttia, jolloin kaikki menee uusiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiöllä on remonttisuunnitelma tulevaisuutta varten, kannattanee ottaa selvää?

Vierailija
4/5 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna teidän talo on rakennettu?

Aiheesta toiseen kysyn, että kannattaakohan remontoida kylppäriä, jos talo on n. 35 v vanha? Vai onko odotettavissa totaalista putkiremonttia, jolloin kaikki menee uusiksi?

Meillä talo rakennettu kuuskyt, seiskytluvun vaihteessa. Putkiremppa näytti olevan kyllä viisivuotissuunnitelmassa, mutta kuten hallituksen puheenjohtaja totesi, sitä tuskin vielä tehdään. Nuo suunnitelmat on vain pakko tehdä kun suunnitellaan/julkaistaa budjetit sun muut.

Vierailija
5/5 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvun taloihin pääosin. Eli teillä vielä ehkä jokunen vuos armonaikaa. Putkien kesto yl. n. 40v. Selvitä talon remonttisuunnitelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan