Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 80kiloa, mutta en näytä 80 kiloselta.

Vierailija
28.06.2011 |

Mietin vain, väärentääkö peili vai kuvittelenko vartaloni hoikemmaksi kuin oikeasti on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä, otapa mittasi ja laita ne tänne?

rinnanympärys, vyötärö ja lantio?

Sanotaan sitten totuus.

Vierailija
2/8 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ns.läskisokea.Äläkä väitä et paino johtuu lihaksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittämään et hänen 20 kiloa ylipainoa johtuu urheilulla hankituista lihaksista.En ymmärrä,tällä palstalla on niin paljon sellaisia mut silti esim.Jutta G on lihaskimppu ja hänkin painaa vain noin 60kg.

Vierailija
4/8 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnanympärys 103

Lantio 113

Vyötärö 91

Ai kamala.

ap

Vierailija
5/8 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, väärentääkö peili vai kuvittelenko vartaloni hoikemmaksi kuin oikeasti on?

Vääristynyt kehonkuva. Täällä jossakin netissä on sivu jossa voi testata onko itsellä vääristynyt kehonkuva. Yritän etsiä sen ja ilmottelen sen jos löydän.

Vierailija
6/8 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoa on. Mutta mulla on suuret rinnat ja vyötärö sekä lantio ovat tasapainossa. En ole siis sellainen keskivartalolihava, vaikka minulla pieni vatsa onkin. Lisäksi minulla on (ainakin vielä) hoikat sääret ja käsivarret, ranteet suorastaan laihat. En tiedä, voinko sanoa onneksi, mutta minulla paino on jakautunut sillä lailla, että en näytä niin painavalta, kuin olen. Ehkä jos näyttäisin kamalammalta, niin laihduttaisin :) Työkaveri, jolla on tismalleen samat mitat näyttää ihan eri lailla lihavalta, koska hänellä on pienet rinnat ja kaikki ylipaino tuntuu olevan mahassa ja alleissa, jalatkin hänellä hoikemmat, kuin mulla.

Vierailija
7/8 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnanympärys 103 Lantio 113 Vyötärö 91 Ai kamala. ap

http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl

Minun kohdalla näytti tosi törkeen kokoista antamieni mittojen mukaan, kyllä se tosi on ettei niitä kertyneitä läskejä usko todeksi itsellään.

Vierailija
8/8 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen vain 169 cm pitkä enkä ollenkaan lihaksikas. Mielestäni olen arjessa ihan normaalin näköinen, eikä musta kukaan mua kohtelekaan mitenkään erityisen lihavana. Mutta ei karmeus miltä näytän aina sellaisissa valokuvissa jossa on joku hoikempi vieressä... olen talon kokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi