Kääk! Helsinkiläiseltä hienostorouvalta loppuivat kauppareissulla kädet kesken - kuvat!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kaak-helsinkilaiselta-hienostorouv…
Syliin mahtui muun muassa pakkaus vessapaperia.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Onko seiskalta aiheet lopussa, kun kopiopaperinipun ja vessapaperin kantamisesta tehdään juttu.
Jos Seiskassa ajatellaan, että vain rahvas käy paskalla.
Tuollakin on kaulan ja leuan nahkaa kiristetty niin että seuraavan kerran jälkeen saattaa pillukarvat vilkkua dekolteesta.
Aina voi pyyhkiä kopiopaperiin kun vessarulla loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa nyt oli muutama ostos. Minä olen kantanut kaupasta 6 kassia ruokaa ja muuta tavaraa ja kuskannut ne polkupyörällä kotiin.
Kylläpä olet sankari!
Vierailija kirjoitti:
Onko seiskalta aiheet lopussa, kun kopiopaperinipun ja vessapaperin kantamisesta tehdään juttu.
piti sunkin kommentoida
Sairaanhoitajan ranteessa on mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa nyt oli muutama ostos. Minä olen kantanut kaupasta 6 kassia ruokaa ja muuta tavaraa ja kuskannut ne polkupyörällä kotiin.
Kokeilepa samaa ilman polkupyörää. Minä olen tehnyt sen. Mitäs siihen sanot?
Typerä juttu ja typerä aloitus. Ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tuollakin on kaulan ja leuan nahkaa kiristetty niin että seuraavan kerran jälkeen saattaa pillukarvat vilkkua dekolteesta.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Typerä juttu ja typerä aloitus. Ei kiinnosta ketään.
No mutta! Ap suorastaan hehkui aloitusta laatiessaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajan ranteessa on mikä ongelma?
Liian raskas taakka.
Minulla on kyllä paljon enemmän kannettavaa, kun tulen kaupasta. Seiska hei nyt.
Vierailija kirjoitti:
Rouvahan näyttää ikäiseltä mutta itse tohtoria on kyllä kiristelty oudon näköiseksi.
Seiska, tuo juorunjanoisten ehtymätön Graalin malja.
naimisiin he eivät ikinä ehtineet mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouvahan näyttää ikäiseltä mutta itse tohtoria on kyllä kiristelty oudon näköiseksi.
Joo, mä katsoin Rolfia että näyttää samalta kuin se toinen niistä hahmoista Beavis ja Butthead (kirjoitetaanko noin?) piirretyissä. 😁