Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioerohakemus täytetty. Mitä sitten pitää tehdä?

Vierailija
28.06.2011 |

Hakemus siis täytetty ja laitettu eteenpäin. Miten nyt täytyy edetä? Mulla ei ole tuon taivaallista tietoa tästä, miten pitää toimia. Voiskos joku ystävällisesti neuvoa? Miten omaisuus jaetaan? tarvitaanko siihen joku lakimies vai voiko sen tehdä itse? Entä lapsen huollosta ja elatuksesta sopiminen? Miten siinä toimitaan? Mä en osaa nyt itse toimia mitenkään järkevästi. Koko elämä meni tuolla hakemuksella ihan uusiksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan ota yhteyttä yhteenkään juristiin. Jää odottamaan mitä tapahtuu.

Vierailija
2/6 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltajuudesta sovitaan lastenvalvojan luona, hänelle pitää varata aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikuntasi lastenvalvojalle.

Omaisuuden voitte jakaa ihan keskenänne jos pystytte.

Paperit voi teettää jakonne mukaisesti asianajajalla. Jos kiinteää omaisuutta niin jotkut paperithan niistä on tehtävä.

Vierailija
4/6 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen vuoden - vuoden päästä. Kukaan ei siitä sulle muistuta. Jos et hae, niin eka hakemus mitätöityy ja olette edelleen naimisissa

Vierailija
5/6 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole suurta yhteistä omaisuutta, lähinnä huonekalut, auto ja asoasunto lisäksi jonkin verran rahastosäästöä. Omaisuuden jaosta ollaan jotain keskustelua käyty, mutta nää viralliset jutut on ihan hukassa.

Kiitos järkeville vastaajille! Tässä vaiheessa ei oikeen osaa hakea netistäkään oikeaa tietoa, kun ei edes tiedä mitä pitää etsiä.

Ap

Vierailija
6/6 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi