Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka nopeasti seksiä uudessa suhteessa?

Vierailija
28.06.2011 |

Simppeli juttu eli miten nopeasti päästät tai päästit miehen pöksyihin uudessa seurustelusuhteessa?

Meillä meni kaksi kuukautta. Tuntuu nykypäivänä yhdenyön tarinoiden lomassa valovuodelta mutta jos tälläsellä gallupilla saisi vähän perspektiiviä asiaan.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä se että eiköhän tuokin asia ole lähinnä kiinni siitä kuinka fyysistä sorttia osapuolet muutenkin ovat ja kuinka suuri juuri tämä fyysisen vetovoiman osuus osapuolten välillä on.

Vierailija
42/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä 2 kuukauden seurustelun jälkeen ja rakasteltiin 3 kk jälkeen. Sain "viedä" poikaystäväni poikuuden :) Ensimmäinen ja ehdottomasti ihanin rakastelukertamme! Meni niinku leffoissa :) Nykyään ihana monipuolinen seksielämä ja vuoden päästä menossa naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloittelimme sängyssä noin klo 02 - eli sellaiset 6 h. Hän on btw. aviomieheni ( :

Vierailija
44/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensitapaamisella useamman kerran. ensimmainen akti seuraavana aamuna..yli 10 v naimisissa ja lapsia tullut ihan sopivasti

Vierailija
45/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä neljä vuotta ja edelleenkin meillä pikkulapsiperheessä on seksi innostavaa! Suosittelen muillekin! Tosin tiesin heti tulevasta puolisostani, että hän on kanssani tosissaan eikä pelaile.

Vierailija
46/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyk. suhteessa meni 1-1,5kk mutta olisin ollut valmis aiemminkin jo. Sopivin tilaisuus tuli silloin...

Vierailija
47/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on loistava seksielämä. Olen onnellinen, että en käyttänyt sinkkuvuosiani panopuuhiin, sillä uskon, että olisin paljon rikkinäisempi ihminen. entäs jos olisin ehkäisystä huolimatta pamahtanut paksuksi? Oli ihnana tunne antautua miehelle, joka ei ollut kanssani pelkän seksin takia, vaan rakasti minua ihan ihmisenä ja jaksoi odottaa sen 3,5 vuotta. En ikinä voisi harrastaa seksiä kenenkään kanssa ilman henkistä yhteyttä. Tiedättekö te ollenkaan, mitä rakkaus on? Tuntuu, että olette himojenne orjia.

Eli avioliittoon asti odotettiin. Kyllä kannatti.

Onko se niin huonoa, että kannatti olla ilman?

Vierailija
48/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen henkisen yhteyden helpommin? Tai kokee itsensä kokonaiseksi, henkistä ei ole ilman fyysistä? Tai ajattelee, ettei seksi estä henkisen yhteyden syntymistä?

Minusta henkinen yhteys joko on tai ei ole, mutta sitäkin on montaa sorttia. Minusta sitä "ihmisenä rakastamista" voi tapahtua myös seksin jälkeen - mistäs sen tietää, jos naimasi mies odottikin vain seksiä ja jäi nalkkiin samalla?

Minusta seksi on yksi tapa tutustua ihmiseen, vieläpä sellainen jossa on vaikea valehdella. Seksi joko toimii tai ei toimi. Olisi kummallista seurustella jonkun kanssa tietämättä, toimiiko vuorovaikutus todella myös fyysisesti.

Ekaa poikaystävää lukuunottamatta olen rakastellut seurustelukumppanieni (3kpl) kanssa heti alussa, enkä ole kokenut sen heikentäneen suhdetta. Minusta suhteet alkavat tunteella. Sen lisäksi olen joskus hypännyt sänkyyn ihan vain huvin vuoksi sellaisenkin ihmisen kanssa, jonka kanssa olen halunnut vain sänkyyn, en suhteeseen.

Minusta asetelma, jossa mieshen tehtävä on "jahdata" tai "odottaa" ja naisen "päästää pöksyihin" on kuvottava, enkä voi myöskään kuvitella entisten tai nykyisen rakastettuni alentuvan moiseen. Seksi tapahtuu kahden ihmisen välillä heidän omasta tahdostaan, eikä siinä ole mitään pahaa, eikä sitä tarvitse niin kovin paljoa ajatella, strategisesti suunnitella tai linjata.

Meillä on loistava seksielämä. Olen onnellinen, että en käyttänyt sinkkuvuosiani panopuuhiin, sillä uskon, että olisin paljon rikkinäisempi ihminen. entäs jos olisin ehkäisystä huolimatta pamahtanut paksuksi? Oli ihnana tunne antautua miehelle, joka ei ollut kanssani pelkän seksin takia, vaan rakasti minua ihan ihmisenä ja jaksoi odottaa sen 3,5 vuotta. En ikinä voisi harrastaa seksiä kenenkään kanssa ilman henkistä yhteyttä. Tiedättekö te ollenkaan, mitä rakkaus on? Tuntuu, että olette himojenne orjia.

Eli avioliittoon asti odotettiin. Kyllä kannatti.

Onko se niin huonoa, että kannatti olla ilman?

Vierailija
49/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aikaisemmin "antanut" jo ekana iltana. Tämän viimeisen mieheni kanssa meni useampi kuukausi ennenkuin mies oli valmis. Odottelin kiltisti :) Täytyy kyllä myöntää että avioliittoon asti en olisi ollut valmis odottamaan. Nyt yhdessä on oltu 7 vuotta ja naimisiinkin asti on ehditty.

Vierailija
50/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastimme kiihkeää seksiä jo ensitreffeillä. Oltiin tunnettu/tiedetty toisistamme vuosia. Alkuajat olivatkin tosi kiihkeitä lakanoiden välissä, nyt ei niinkään, mutta eiköhän ne ajat vielä palaa. Ensimmäisessä suhteessani olimme molemmat neitsyitä, silloin siihen meni 3 kk. Ajattelimme kuitenkin olevamme syntisiä..ja välillä oltiin kokonaan ilmankin.Ja aina oli huono omatunto.

Vierailija
51/53 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seksiä vuoden päästä seurustelun aloittamisesta. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 12 vuotta ja edelleen on seksiä ja vieläpä usein ja hyvää sellaista.

Vierailija
52/53 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo seksin harrastaminen ole jokaisen oma päätös. Itse olen tapaillut kuukauden jo miestä, muutama kuuma yö on vietetty, vaikka itse aktiin ei olla vielä ruvettu. Nyt on sellainen tunne, että en jaksa enää odottaa. Mies on selvästi jo ilmaissut, että hän olisi valmis, mutta odottaa kiltisti kyllä :) Jos mies (tai nainen) oikeasti välittää ja haluaa parisuhteeseen ja on kiinnostunut, niin se on mun mielestä sitten aivan sama koska sitä seksiä harrastaa. Toki aivan ensimmäisillä treffeillä en lähtisi itse panohommiin suoraan. Itse halusin nyt odottaa ja nähdä, että ollaanko ihmisinä samanlaisia ja voiko meillä olla tulevaisuus, tällä hetkellä ainakin näyttäisi siltä. Toki koskaan ei voi tietää, tulee niitä eroja muutamien vuosienkin jälkeen. Joten miksei nauttia elämästä ja toisesta ihmisestä kun siihen meidät on luotu ;) turha sinne avioliittoonkaan on odottaa, vaikka kunnioitan kyllä niiden päätöstä, jotka niin tekee. Itse en jaksaisi kuitenkaan odottaa.

- nainen 22

Vierailija
53/53 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kk ...................

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä