Nainen, kuinka nopeasti seksiä uudessa suhteessa?
Simppeli juttu eli miten nopeasti päästät tai päästit miehen pöksyihin uudessa seurustelusuhteessa?
Meillä meni kaksi kuukautta. Tuntuu nykypäivänä yhdenyön tarinoiden lomassa valovuodelta mutta jos tälläsellä gallupilla saisi vähän perspektiiviä asiaan.
Kommentit (53)
Pitäähän se heti testata ettei turhaan hukkaa aikaa toivottomaan tapaukseen. ;)
Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta.
Pantiin miehen kanssa samana päivänä ja 5 vuotta yhdessä oloa nyt ja oli alusta asti toivoton sängyssä,silti lähdin leikkiin mukaaan ja nyt ollaan todella umpikujassa kun haluaisin sitä ihanaa intohimoista seksiä mitä joskus muiden kanssa.
illalla siis oltiin tavattu. Enkä mä mitään päästänyt tai antanut...molemmat haluttiin varmaan ihan yhtä paljon!!
T. yhdessä nyt 6 vuotta
Tavattiin juhlissa, josta ravintolaan jatkoille ja sitten kotiin. Mies jäi yöksi. Asettui taloksi kahden viikon jälkeen. 8 vuotta yhdessä, hyvin menee.
kaameimmat valittajat suhteesta ja lapsista on yleensä näitä pikajutttuja. Tehdään lapsi ensikättelyssä ja sit ruvetaan ihmetteleen kun ei jaksetakaan ja isukki häippäsee poikamieselämään suht nopeesti. Rahakaan ei riitä elämiseen jne....
Ihmettelen tosiaan tuota yhteiselämän alkua/tasoa kun pitäisi alkaa yläpäästä niin aletaankin alapäästä. Vähän sama kuin jos talo rakennettaisiin katosta alkaen ja perustus viimisenä.
No pysyyhän ne hökötyksetkin jonkin aikaa kasassa mut entäs kun myrsky tulee???
lasketaanko huulihölkkä jos ei niele?
seksiä alle 15 minuuttia ensitapaamisesta. Nyt yhteisiä vuosia takana 17...
miten tällainen tilanne syntyy ? Annoitko esim. baarin vessassa vai olitko joku maksullinen ?
Oltiin kaverin kanssa baarissa ja olin tiskillä tilaamassa. Aiemmin olin näyttänyt kaverille miestä ja sanonut, että wau mikä kundi. Tämä sama kundi tuli siihen mun viereen ja heitti jotain ihan perusläppää. Minä sitten pienessä sievässä kysyin kauniisti, että mennäänkö panemaan ja mies tähän, että ok, mennään vaan. Mies sattui asumaan samassa talossa missä ravintola oli ja siirryimme siis vain naapurirappuun.
Seuraavana aamuna tuli sitten kysyttyä jo kaverin nimikin... =).
Viikko siitä muutin miehen luokse, 3 vuotta myöhemmin menimme naimisiin ja vuosi häistä syntyi esikoisemme.
Yhdessä porskutetaan edelleen ja monesti tätä alkua ollaan naureskeltu, että ilman suoraa ehdotustani tuskin olisimme koskaan päätyneet tähän tilanteeseen koska mies ei kuulemma ikinä olisi uskaltanut pyytää edes puhelinnumeroani. Koskaan ei kuulemma ole kuitenkaan katunut, että antoi minulle sen siliän tien =).
ujoja ja minä olin neitsyt, lisäksi mies oli osan ajasta ulkomailla vaihdossa. Nyt varmaan menisin sänkyyn ehkä 2-4 viikossa, riippuu siitä, miten usein olisi treffejä.
Eli avioliittoon asti odotettiin. Kyllä kannatti.
Onko se niin huonoa, että kannatti olla ilman?
no sit kun on naimisissa, tai kun on varma että haluaa olla tämän miehen kanssa ja vaikka sattus vahinko niin voisi pitää lapsen, sitä kutsutaan vastuulliseksi, mutta monet miettii vain panohalujaan.
Tuo on aika hauska todeta, että näitä samana iltaka keisejä on monia.
Itse kommentoin vaimon puolesta, että kovasti on määritelmäkysymys. Olimme olleet jo muutama vuosi samoissa piireissä, jotain pientä vilkuilua oli ollut 2 kk- pari viikkoa ja sitten kerran lemmentaika (=sopivat juhlat, pimeä sali, alkoholi ja lemmen huuma) sai meidat yhdessä illassa samaan sänkyyn ja siitä sitten ollaan kohta 20 v kimpassa.
mikä oli miehestä ikuisuus, mutta minusta se oli tosi nopeasti kun halusin vain neitsyyden taakan pois harteiltani.
Ei ollut tarkoitus jäädä miehen viereen sen kauempaa, ajattelin häippästä heti kun neitsyyden olin saanut "hoidettua pois."
Jotenkin asiat vain lipsahtivat niin, että yhdessä ollaan oltu jo yli 25 vuotta.
olimme vaihtaneet viestejä mesessä, ja soitelleetkin. Tapasimme siis nettitreffipalstalla... Mies tuli käymään kotikaupungissani, kutsuin hänet kotiini ja juttelimme aamuun asti. Lopulta, juuri ennen auringonnousua halut ottivat vallan... ;) Olemme olet yhdessä pian kuusi vuotta.
Pääsääntöisesti sänkyyn pääsemiseen on mennyt 2-3 kuukautta (miehiä yhteensä neljä). Yhden tyypin kanssa katseltiin toisiamme peräti kolme vuotta, ennen kuin päästiin sänkyyn asti. Sitä pidän itsekin ihmeenä, sillä kipinöitä oli ihan valtavasti ja huumori välillä tosi villiä.
En tiedä, onko tällä mitään tekemistä tuon yllämainitun kanssa, mutta olen edelleen varsin hyvissä väleissä kaikkian noiden "hoitojen" kanssa. Kaikille heille on jäänyt hyvä maku yhteisistä jutuista, vaikkeivät ne sitten syystä tai toisesta kestäneetkään. Ja itse ainakin olen ottanut joka jutun vakavasti ja pyrkinyt molemminpuoliseen kunnioitukseen. Aviomieheni kanssakin olen ollut jo 14 vuotta, eikä ole suunnitelmissa vaihtaa.
mutta kun tavattiin muutaman vuoden jälkeen uudestaan, katsottiin uudemman kerran toisiamme, niin heti ekana iltana mentiin sänkyyn. Yhdessä kolme vuotta ja esikoinen tulossa.
Voiko rakastua ensi silmäyksellä, kun näkee toisen pitkän ajan jälkeen uudestaan?!
mä painelen menemään kyllä tarvittaessa samana iltana...No joskus jonkun on tuntenut entuudestaan ni ei voi puhua samasta illasta, mut silloin ei kyllä yleensä oo myöskään mitään tapahtunut aiemmin.
Kyllähän siinä muutamakin tunti taisi mennä, iloisella 90-luvulla, ennen kuin asiaan päästiin.
Ihmettelen tosiaan tuota yhteiselämän alkua/tasoa kun pitäisi alkaa yläpäästä niin aletaankin alapäästä. Vähän sama kuin jos talo rakennettaisiin katosta alkaen ja perustus viimisenä.
No pysyyhän ne hökötyksetkin jonkin aikaa kasassa mut entäs kun myrsky tulee???
Eikös ne talot nimenomaan aloiteta alapäästä. Siis niinkuin kestävät suhteetkin.
Toisella tai kolmannella tapaamisella. Ehkä olis menny jo ekalla siihen pisteeseen (äärimmäisen suuri fyysinen vetovoima), muttei ollu tilaisuutta.
Pääasia on, että tapaako miestä vielä uudestaan, mielellään parin päivän sisällä sekstailusta.
Mies ei ollut valmis aikaisemmin, mutta oltiinkin kummatkin vielä neitsyitä. Yhdessä oltu nyt 3 vuotta. Jos joskus jonkun uuden ottaisin, niin en ihan noin kauaa varmaan odottaisi, ehkä pari viikkoa- 2kk, riippuen kuinka usein tavataan ja kuin hyvin tunnetaan. En menisi ihan tuntemattoman kanssa sänkyyn.