Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit lomailevat taas aikuisten ehdoilla...

Vierailija
28.06.2011 |

Sääliksi käy heidän lastaan, kun ei ikinä pääse normaaleille lapsiperhelomille. Taas kuulemma koko perheen lomamatkana kaupunkiloma.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli heidän lapsi tosi tippalinssissä tänään, kun kuuli, että me menemme Legolandiaan.

Vierailija
2/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli heidän lapsi tosi tippalinssissä tänään, kun kuuli, että me menemme Legolandiaan.

tuo paikka on kaiketi jokaisen lapsen unelmien täyttymys.

Mutta en ymmärrä, miksi kaupunkiloma ei olisi lapsiperheloma. Meidän lapset ovat ainakin innoissaan uusista leikkipuistoista ja mielenkiintoisista museoista tai näyttelyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on normaali lapsiperheloma?

Vierailija
4/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei ole välttämättä varaa matkoihin vaan toiset joutuu säästämään jopa vuosia.Niin ja mikä on sun mielestä normaali? ainoastaan joku legoland jne. Onhan toikin normaali lapsiperheloma tavallaan.

Vierailija
5/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta siinä, että kyllä mielestäni lasten tulisi joskus päästä ns. lasten paikkoihin.. ihan esimerkiks puuhamaa, muumimaailma, legolandia yms.

Mutta myös me olemme tänävuonna lähdössä kaupunkilomalle (Riikaan) ja sieltä löytyy todella paljon näkemistä ja tekemistä myös lapsille. Esim iso Lido, Eläintarha, Kansantieteellinen museo (jossa ihmiset tekee entisajan töitä pukeutuneena ajanmukaisiin asuihin), sirkus jne.

Eli pelkkä sana kaupunkiloma ei vielä kerro mitään, vaan se ratkaisee mitä siellä tehdään!

Vierailija
6/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyyhkisivät kun tajuaisivat, että meidän lapset eivät ole koskaan päässeet mihinkään lomalle....ei legolandioita, ei kaupunkilomia... nyyh vaan. Mutta mummolaan pääsystä he ovat aivan onnestaan. Tosi köyhää, eiks o!?

Vierailija
7/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei ole välttämättä varaa matkoihin vaan toiset joutuu säästämään jopa vuosia.Niin ja mikä on sun mielestä normaali? ainoastaan joku legoland jne. Onhan toikin normaali lapsiperheloma tavallaan.

Luuletko että kaupunkilomat on sen halvempia kun legolandia??? Ei tässä ketjussa nyt ollu rahasta kyse, mut tarvihan tänne tulla jonkun köyhänkin huuteleen ja ruikuttaan rahapulasta, vaikkei se mitenkään liity aloitukseen.

Vierailija
8/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan on rouvakin todennut, että heillä on vain yksi lapsi, että voivat jatkaa mahdollisimman samanlaista elämää kuin aiemminkin. Ei siis ikinä mitään puuhamaita, rantalomia, kylpylöitä tms. Ehkä jossain Lintsillä ovat hätäisesti käyneet lapsen kanssa.

Vierailija
9/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan on rouvakin todennut, että heillä on vain yksi lapsi, että voivat jatkaa mahdollisimman samanlaista elämää kuin aiemminkin. Ei siis ikinä mitään puuhamaita, rantalomia, kylpylöitä tms. Ehkä jossain Lintsillä ovat hätäisesti käyneet lapsen kanssa.

lastensuojeluun ja kertoa, että olet huolissasi, kun naapurin lapsi ei pääse Puuhamaahan?

Vierailija
10/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti miks näiden ''meiän lapsi ei pääse koskaan mihkään'' -narisijoiden pitää tulla joka ketjuun itkemään. Nytkään ei ollu kyse missään vaiheessa rahasta. Säästäkää ihmiset ja valitkaa edulliset kohteet. Ja turha tulla sanoon ettei oo mistä säästää, varmasti jokaisen kauppalaskusta ja muista löytyy säästökohteita.. esim omassa tuttavapiirissä ennemmin ''köyhillä'' on kaiken maailman elisa viihde-paketit, plus tv:t ja kirjakerhojäsenyydet. Ja sitten pitää vielä tilailla huuto.netistä ylihintasia lastenvaatteita, kun merkkiliikkeiden alesta saa käyttämättömiä halvemmalla..

Vierailija
11/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että kaupunkilomat on sen halvempia kun legolandia??? Ei tässä ketjussa nyt ollu rahasta kyse, mut tarvihan tänne tulla jonkun köyhänkin huuteleen ja ruikuttaan rahapulasta, vaikkei se mitenkään liity aloitukseen.

Tiedän ettei ollut kyse rahasta joten itelles pöh :P Ja joo riippuu paljolti onko se kaupunkiloma suomessa,ruotsissa,jne kyllä saattaa olla halvempiakin kerta otit sen puheeksi. T.Köyhä joka pystyy ostelee 55" televisioita jos siltä tuntuu ja miksei vaikka lapsille myös omat siinä samalla :P Mene ittees

Vierailija
12/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti miks näiden ''meiän lapsi ei pääse koskaan mihkään'' -narisijoiden pitää tulla joka ketjuun itkemään. Nytkään ei ollu kyse missään vaiheessa rahasta. Säästäkää ihmiset ja valitkaa edulliset kohteet. Ja turha tulla sanoon ettei oo mistä säästää, varmasti jokaisen kauppalaskusta ja muista löytyy säästökohteita.. esim omassa tuttavapiirissä ennemmin ''köyhillä'' on kaiken maailman elisa viihde-paketit, plus tv:t ja kirjakerhojäsenyydet. Ja sitten pitää vielä tilailla huuto.netistä ylihintasia lastenvaatteita, kun merkkiliikkeiden alesta saa käyttämättömiä halvemmalla..

Vaan totesin asian ohimennen.Heti mammat hyppäs silmille.Millonkohan ootte saaneet viimeksi ku on hermot piukeella?

Vierailija
13/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestit, joissa harmitellaan miten naapuri-/ystävä-/tuttavaperheen lapsilla on kurjaa, kun vanhemmat sitä ja tätä blaa blaa... Siis ihan oikeastiko te jaksatte tuntea myötätuntoa, jollei naapurin lapsi esim. pääse puuhamaahan, vaan joutuu kaupunkilomalle? Mä olen ehkä harvinaisen kurja ihminen, mutta mulle riittää, että mun omat kullannuput pääsee nauttimaan kylpylöihin sun muihin ja mulle on ihan se ja sama, jos kaverit vie omansa johonkin museoon sivistymään... ennemmin voin tuntea pientä "vahingoniloa" kuinka kurjaa niillä siellä onkaan, kun meidän perhe se osaakin nauttia ;)

Vierailija
14/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehkä harvinaisen kurja ihminen, mutta mulle riittää, että mun omat kullannuput pääsee nauttimaan kylpylöihin sun muihin ja mulle on ihan se ja sama, jos kaverit vie omansa johonkin museoon sivistymään... ennemmin voin tuntea pientä "vahingoniloa" kuinka kurjaa niillä siellä onkaan, kun meidän perhe se osaakin nauttia ;)

mä halusin lapsena ihan oma-alotteisestikin museoihin, en tiennyt, että niissä on kurjaa. Mitä nyt, auttaiskohan terapia?

Vierailija
15/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ensimmäiselle sellaiselle lapsen kanssa. Ehkä saamme asian anteeksi, kun puuha- ja muumimaat on männä vuosina nähty?

Ei kun oikeesti: jättäkää nyt hyvät ihmiset ne naapurin asiat rauhaan ja keskittykää omaan elämään!!!

Vierailija
16/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan totesin asian ohimennen.Heti mammat hyppäs silmille.Millonkohan ootte saaneet viimeksi ku on hermot piukeella?

Taidat olla vähän itsekeskeinen ihminen, kun luulet että kokoajan on kyse sinusta... juuri tuolla joku kirjoitti, että meidän lapset ei pääse kun mummolaan..

Vierailija
17/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas jätimme lastenpaikat, koska lapsi ei niissä viihtynyt. Eiköhän jokainen omat muksunsa parhaiten tunne ja tiedä, millaisesta lomasta koko perhe eniten nauttii.

Vierailija
18/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahaudutte varta vasten vieraaseen maahan ja menette teemapuistoon! Mä ainakin katselisin mielummin ympärilleni siellä maassa.

Vierailija
19/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pääsin lapsena ulkomaille vain kaupunkilomille (kotimaassa käytiin kyllä huvipuistoissakin). Minä ainakin innostuin joistain museoista, tykkäsin käydä paikallisissa huvipuistoissa (katsokaas kun kaupungeista pääsee vaikka junalla muuallekin) ja leikkipuistoissa. Minusta oli kiva nähdä uusia paikkoja. En ole itse asiassa KOSKAAN ollut rantalomalla! Perheelläni oli kesämökki uimista ja löhöilyä varten. Ja nyt kun itselläni on lapsi aion jatkaa samaa perinnettä. Kaupunkilomilla voi tehdä muutakin kuin kiertää kaikki miljoonakaupungin museot. On eri kokoisia kaupunkeja, niistä voi tehdä päiväretkiä ihaniin luontokohteisiin... Haaveeni on, ett kun lapsi vielä vähän kasvaa, menisimme koko perhe reilaamaan :)

Vierailija
20/24 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mähän olin ainoa joka otti ketjussa rahan puheeksi.

Taidat olla vähän itsekeskeinen ihminen, kun luulet että kokoajan on kyse sinusta... juuri tuolla joku kirjoitti, että meidän lapset ei pääse kun mummolaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme