Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olet humalassa? Kiva,suupaltti,riitelevä

Vierailija
27.06.2011 |

iloinen,halukas vai et mitään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan vähän kovempaa tosiaan puhua.

Vierailija
2/19 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huolimaton ja kömpelö, tosin olen noita aina ne vaan moninkertaistuu humalassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono viinapää kesäaikaan ja riittää n.5 isoa olutta .Talvella jaksaa enemmän vaikka drinkkejäkin.

Vierailija
4/19 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse edustan tuota itkuista suuntaa. Se, mihin kuuluu, on osittain geneettisesti määräytynyttä. Ja tämä koskee melko kovaa humalaa, ei mitään yhden lasin hiprakkaa.

Vierailija
5/19 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loppua kohden ehkä vähän itkuinen.Puhelias olen koko humalatilan ajan. Rakastan humalatilaa paitsi en ihan sitä loppua kun tuntuu, että mikään ei pysy paikoillaan ja päässä pyörii.

Vierailija
6/19 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut kovaa humalatilaa, mutta näin enintään neljän alkoholiannoksen jälkeen.

Silti olen mieluummin selvänä kuin humalassa, koska voin hyvinkin olla iloinen ja puhelias myös selvänä, mutta se nyt vain on terveellisempää olla selvänä kuin humalassa.

Vierailija
7/19 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalisti kova puhumaan. Mies onkin sanonut että minusta huomaa heti että olen juonut alkoholia, kun hiljenen.

Vierailija
8/19 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin, juttelen paljon, en yleensä mokaile mitään järkyttävämpää...

Vierailija
9/19 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitten mielestä jankuttava idiootti

Vierailija
10/19 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis seksin suhteen, vaan muuten :) Seksihalut katoavat alkoholin myötä, mikä lienee hyvä asia, ainakin ennen oli.

Vierailija
11/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen humalassa korkeintaan muutaman kerran vuodessa, joskus menee vuosi tai pari välissä etten tule juoneeksi kertaakaan. Enkä koskaan juo sammumiseen asti. Mutta viimeksi join pari päivää seurustelun loppumisen jälkeen ja tilitin sitten itsesääliäni tuoreelle exälle netissä...

Eli vissiin ihan v'tun typerä :D Saipa sen jälkeen taas ajatella että viina on viisasten juomaa.

En olisi uskonut toimivani noin, enkä pidä siitä että hankkiudun tilaan, jossa käyttäydyn itselleni epäluontevasti. Vaikka tuossa oli pohjalla toki enemmän ero kuin humala, mieliala oli itkuinen valmiiksi ja humalassa sitten otin yhteyttä mieheen muuten vain kun luulin hallitsevani tilanteen. Humala ei siis aiheuttanut itkuista itsesääliä vaan sen paljastamisen.

Vierailija
12/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen määrästä, millä tuulella ja mitä on juonut jne..

Yleensä olen puheliaampi, varmaan suorastaan ärsyttävyyteen asti.

Vierailija
13/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nähnyt. mutta pahenee humalassa. kiva en oo mutta aika suulas.

Vierailija
14/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen estottomampi vaan mitä normaalisti. Saatan kännissä suudella ja kiehnätä tuntemattomien kanssa ja sanoa suoremmin asioita kuin selvin päin.

Aika hyvin mulla kuitenkin kontrolli säilyy, juominen ei ikinä karkaa käsistä enkä kovemmassakaan humalassa mokaile. Yhden kerran vaan oon juonut huomaamattani vahvaa alkoholi kuin vettä ja filmi meni totaalisen poikki. Kuulemma oon sinä iltana ollut tosi hellyydenkipeä, yrittänyt halailla ja suudella jokaista vastaantulijaa. :D

Vierailija
15/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee noin 5 ison kaljan jälkeen kyltymätön nymfomaani, joka haluaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa. Sukupuolellakaan ei ole väliä, jos se vaan jotenkin seksuaalisesti koskee minua niin käy. Eikä toki myös iällä, kansallisuudella, ulkonäöllä, siisteydellä, humalatilan asteella, sillä onko vapaa tai varattu... Ja paikaksikin käy mikä,tahansa lähiöbaarin nurkka tai miestenvessa.

Vierailija
16/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän ei kunnolla asiaa tajua, mutta ainakin puhun enemmän ja nimenomaan tunteista, toinen asia on, että mun puheeni ei kovin helposti sammalla, mutta jalat ja koordinaatiokyky ei pelaa yhteen (tuli nimittäin mentyä portaikot nojaillen pääasiassa seinään :D) Nousuhumalan aikana. Laskuhumalassa sitten oon tosi hiljainen ja haluun juoda lisää, että se paha olo lähtis pois. Vaikka eihän se lähe ku vaa pahenee. Tämäki tuli testattua päättäjäispäivänä eilen. Illalla sit ei tienny pitäskö oksentaa vai ei ja aamulla ruoka kuvotti. Mutta itsepähän tulin tyhjällä vatsalla juomaan ne vaivaiset 5 tölkkiä Pirkan olutta.

Vierailija
17/19 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääninen, rasittava jankkaava ääliö. Juon kauheaa tahtia itseni räkäkuntoon ja sitten lähden kotiin nukkumaan.

Onneksi en dokaile enää.

Vierailija
18/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan humalassa.

Vierailija
19/19 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 10 vuoden avioliitonkin jälkeen seksi on parempaa pikku hiprakassa. En mieti humalassa sitä, mitä muut ajattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän