Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahat ihan vähissä ja ukko vaan ostaa melkein mitä haluaa

Vierailija
27.06.2011 |

Siis meillä on nyt n. kuukaudeksi vain n. 300 eur ruokarahaa 6h perheelle. (Ja siitä varmaan pitää ostaa ainakin bensaa vielä.)

No mies tietää tilanteen, mutta ei sitten tunnu tajuavan mitä se tarkoittaa.

On kyllä vähentänyt esim. oluen juontiaan; tosin osti juhannukseksi sitä kyllä. Ja sitten meni ostamaan vielä kuohuviinipullon!!

Vähänkö ärsytti, tuo viini oli ihan ylimääräistä. Meillä ois ollut kotonakin viinipulloja, myös yksi kuohari, joita olen säästänyt, ja niistä otettiinkin yksi jussina. Ois ehkä voinut kysyä minulta ennenkuin ostelee, tiesi kyllä että meillä on kotonakin viiniä (mutta oli ajatellut että jos haluankin säästellä niitä...)

Toinen ärsytys on se, että hänen pitää melkein joka päivä syödä töissä ruokalassa, ateria alk. 6,80 eur. Olen yrittänyt ehdottaa että söisi eväitä nyt, mutta sitä kuulemma tarvitsisi niin paljon kaupasta ostaa että muka sama hinta (hänelle ei joku einesruoka esim. riitä kuulemma).

Ja kun ehdotan voileipä lisukkeeksi, niin hän ei voi syödä leipää, ei muka vie nälkää.

Sanoin että ostetaan vaikka leikkeleitä leivän päälle häntä varten että ne maistuisi mutta ei.

Ja hän EI tee mitenkään fyysistä työtä! Eikä olisii pahaksi pudottaakin hänen muutama kilo.

Itse olen syönyt lasten tähteitä, ja yrittänyt keksiä mahd. tyhjästä jotain. Olen melko uusavuton ruoanlaitossa mutta niin vaan olen yrittänyt nyt opetella.

Tein yksi päivä voitaikinaakin mitä en ole ikinä tehnyt, että sain pasteijoita ilta/välipalaksi.

Nekään tosin ei herralle kelvanneet, en tiedä miksi, piti tehdä hänen itselleen se viimeinen pakastepizza jota olin ajatellut koululaisten välipalaksi joku päivä.

ennen on kyllä pasteijat kelvanneet.

Samoin väänsin itse pitaleipiä, kun löysin pakkasesta lihaa niihin täytteeksi.

Ennen on olleet pitaleivät täytteineen suurta herkkua, en tajua miksei nekään nyt kelvanneet miehelle, kun ne leivät oli mun itsetekemiä - ihan hyviä niistäkin tuli.

Ärsyttää niin kun me lasten kanssa syödään korkeintaan jotain halpismakaronia ja kalapuikkoja ja mitään herkkuja ja limua ei olla ostettu moneen viikkoon.

Sitten mies vielä kiukuttelee että eikö mitään saa syödä ja että on nälkä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä,että perheenne on menossa hyvää kyytiä perikatoon.

Pidä sinä huolta edes itsestäsi ja lapsistasi. Avaa eri tili, jolle miehellä ei ole käyttöoikeutta eikä kortti kummallakaan teistä. Ei se niin vaikeaa ole, käy muutaman kerran kuussa tarpeeksi käteistä ja käytä ne heti.

Vierailija
22/22 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä varmaan ole säästänyt piilorahaakaan. Heti kun saat taas rahaa niin säästä vaikka 10 ekee viikossa piilorahaa kunnes sulla on 1000 ekee!! Joikaisella naisella pitäisi olla tämä vararahasto, josta KUKAAN ei ikinä tiedä mitään!

Toiseksi laita se ukkosi vastuuseen perheen tilanteesta. Nyt kun rahat loppu niin napitat vaan silmiin ja kysyt mitäs nyt? Itse älä ratkase ongelmaa muuten ukkosi ei ikinä opi. Odota ja katso!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi