Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkatoive kehittämispäällikölle? Apua kokeneemmat..

Vierailija
10.06.2011 |

Hei!

Ajattelin täältä kysäistä teiltä arvoisat av-nerot ja kokemushirmut tälleen pikaisesti..

Eli minulla olisi aika hyvä mahdollisuus saada kehittämispäällikön paikka yksityispuolella (sote-ala). Nyt jäimme keskustelemaan palkasta. Käskivät ehdottaa oman kantani ensin. Olen kohta valmis YAMK-hoitaja, joten paljonkohan nyt en-vielä-valmiina uskaltaisin pyytää, etten ali-/ylihinnoittele itseäni? Ja luonnollisestihan palkka nousee, kun saan todistuksen käteen. Työnkuva aikalailla strategiatyötä, kilpailutusta, koulutusta, henkilöstöosaamista, hankekoordinointia ja -ohjaamista jne. Eli laaja on työnkuva. Kertokaapas, kiitos, niin alan rustaamaan palkkatoivettavani rinta rottingilla. :-)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
2/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000-3200, mutta koska olet vielä opiskelija jne ja en tiedä paikkakuntaa enkä tarpeekis työnantajasta ja palkanmaksukyvystä, niin ehkä 2800 on varovaisempana arviona paikallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan palkata noin vaativaan tehtävään? Ilmeisesti toivovat saavansa tosi halvan työntekijän. Esim. hankekilpailutuksissa tarvitaan lähes lakimiehen taitoja. Hankekoordinointiin taas yleensä pari vuotta projektipäällikön työkokemusta.

Vierailija
4/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi vaikea arvioida, koska sinulla ei ilmeisesti ole vielä kovasti kokemusta.

Yksityisellä sektorilla kokeneiden palkat olisivat varmaan vähän alasta riippuen ja hankkeiden vaativuudesta riippuen isolla haitarilla mitä vain 3500-8000 euron välillä.

Jos kyseessä on kuitenkin ihan entry levelin duuni, niin kyllä mä varmaan lähtisin vähän yli 3000 euroa ehdottamaan.

Tuossa on paljon isoja sanoja, mutta varmaan kuitenkin on tarkoituksena, että tekisit tiiminä muiden ohjauksessa.

Vierailija
5/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh en minä mikään eilisen teeren tyttö työmaailmassa ole.

Työkokemusta yleensäkin pitkälle toistakymmentä vuotta ja viimeiset kolme vuotta jo suhteellisen vaativassa hanketyössä tutkimusyksikössä töissä. YAMK-tutkintohan on vaan pätevöittänyt minut strategiatyöhön. Ts. olen sitä tehnyt jo aiemmin, se on minua kiinnostanut jne. Eli en siis ole mkn 20-vuotias vastavalmistunut vaan perheen jo punonut keski-ikäinen. :-) Ja mm. yksityisyrittäjyyttäkin takana.

Mutta tässä odotellessa sain tarkemman toimenkuvan sähköpostiini ja alan sitä tutkailemaan. Aikalailla työ siis näyttäisi olevan sitä, mihin valmiuksia löytyy. Ja kilpailuttaminen on oma maailmansa, mutta siihenkin saa muuten koulutusta ja ko. organisaatiossa se kuuluu olevan toimitusjohtajan kontolla. Joten älkää peljätkö. Selkiyttää mukavasti ajatuksia tämä keskustelukin muuten. Kyllä minä jonkin palkkatoiveen kehitän, sillä työ edellyttää paikkakkunnalta muuttoa ja ei nykyisessä työssänikään / palkassani mitään vikaa ole.

Mutta kiitoksia jo tästä. Ihanaista päivänjatkoa.

:-)

Vierailija
6/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivien välistä pääteltävissä, että ap vetäisi herneet nenään kun muut ehdottivat "liian pieniä" palkkatoivomuksia ;)

Vierailija
7/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä 4000-4200 euroa. Voit esittää asian niin, että toivoisin palkkani alkavan nelosella.

Vierailija
8/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sinä sitä työtä menetä sen takia.

Itse pyysin mielestäni liikaa, mutta sainkin juuri sen palkan :)

Vierailija
9/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivien välistä pääteltävissä, että ap vetäisi herneet nenään kun muut ehdottivat "liian pieniä" palkkatoivomuksia ;)

No oliko?

Tuskinpa. Ihanaa päivää sinullekin. :-)

Ap

Vierailija
10/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala eli sote kyllä laskee vähän haitaria, jota täällä on ehdotettu. Vaikka on kokemusta, max 3500.

Vierailija
11/11 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi herne nenässä oli oikeesti vitsi ;)

Mielenkiinnolla luen tätä ketjua. Itse opiskelen yamk-tutkintoa liiketalouden puolelta ja on kiintoisaa nähdä tuoko tutkinto oikeasti uusia mahdollisuuksia uralle. Siinä mielessä ollaan kanssasi samankaltaisessa tilanteessa, että itsellänikin on jo ihan hyvä ja vaativa työ ja on kiinnostavaa nähdä tuoko koulutuksen tuoma "muodollinen pätevyys" ihan oikeesti uusia tuulia.

Itse veikkaisin (sote-ala on mulle ihan vieras), että asiallinen palkkapyyntö pyörisi ehkä 3600 ja 3800 euron välillä.

Kivaa kesäistä päivää!

Se vinoilija ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi