Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ottanut äitiysvaatteita käyttöön jo rv15+ ?

Vierailija
27.06.2011 |

Mun maha on yhtäkkiä viikossa pullahtanut, mutta tuntuu kovin aikaiselta alkaa käyttämään mammavaatteita.

Ed raskaudessa pärjäsin 20 viikolla vanhoilla vaatteillani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nytkin käytän vaikka viikkoja vasta 13-14

Vierailija
2/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa aloin käyttää äitiysvaatteita vasta rv 23, jolloin maha sitten kerralla pullahti esiin.

Toisessa maha tuli hiljalleen ja rv 16 jäi vielä yhdet tavalliset housut, joita käytin ja muuten siirryin äitiyskamoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin pienikokoinen, alkupainoni oli 43 kg

Vierailija
4/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vaatteet (lähinnä housut) kiristivät ja tuntuivat muutenkin epämiellyttäviltä, joten ostin äitiyshousut. Rv oli tuolloin 15 tai 16.

Vierailija
5/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensimmäisestä oli kyse, mut vatsa pullahti lähestulkoon heti ja esim omat farkut ym ei menny kiinni eikä viitsinyt pelkissä verkkareissa kulkea :) tosin myöhemmin jouduin ostaa uusia housuja kun alko muutkin paikat levii :D

Vierailija
6/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että kun loman jälkeen yritin vetää italialaisia stretsfarkkuja jalkaan,pursui joka puolelta..eiku testi ja äitiysfarkkuja ostaan

Vierailija
7/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ulospäin työntyvä kohtu, joten hoikkana ihmisenä vatsa on tosiaan tullut esiin jo aiemmin. Mulla tulee ihan alkuraskaudessa turvotusta ja se jo saa esiin sen tunteen, että housut eivät mene kiinni.

pidän siis aika istuvia vaatteita, kyllä mä varmaan kaikissa kolmessa raskaudessa olen viimeistään rv 12 joutunut vaihtamaan äitiyshousut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän