Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: Mitä ajattelet suomalaismiehestä, joka hakee Thaimaasta itselleen vaimon?

Vierailija
04.01.2010 |

Lomailee jokusen kerran Thaimaassa ja viimeisellä kertaa tulee sieltä tuleva vaimo mukanaan Suomeen. Mitä mieltä? Pian menevät naimisiin ja saava lapsia, jäävät Suomeen asumaan eivätkä juuri enää Thaimaassa käy.

Kommentit (292)

Vierailija
201/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvosta. Luuserimies sellainen!

Ei uskalla lähestyä oikeaa suomalaista naista.

Minä olen pullantuoksuinen, suloinen, sivistynyt, ymmärtäväinen, kiltti, soma, kaunis, hoikka ja lempeä nainen. Pidän urheilusta, olen eläinrakas, mm lehmät, lampaat menee, rajkastan kissoja, metsässä oleilusta ja repertuaarinin on suvaitseva moneen tekemiseen.

Voin kaivaa ojaa ja poimia sateessa marjoja, mutta osaan kävellä korkkareissa ja pidän mekkoa ja käytän huulipunaa. Rakastan punaista ja pitsejä. Ajan tarvittaessa traktorilla ja käytän koneita. Olen haka tekemään perinneruokaa ja olen oikea kodinhehgetär. Enkä ole jakanut pers...ttä kun ei se ole kelvannut omista yrityksistä huolimatta.

Että voisin KYSYÄ TEILTÄ MIEHILTÄ, MITÄ PRKL TE VAADITTE SUOMALAISELTA NAISELTA????

voisin haistatella teille pitkän täällä, ja niin teenkin. Hakekaa lapsivaimo ja alistakaa hänet. Te surkimukset!!!! Voi naisparat!

Edes kouluaikana, opiskeluaikana, työelämässä minua ei kukaan ole pyytänyt kertaakaan ylos.minun lähestymiset on torjuttu, että haistakaa soijakastikerömpötin koko loppuikänne, te luuserimiehet

Et sinä erityisen suloiselta ja sivistyneeltä kuulosta.

Jälleen kerran, mitä sinä vaadit???? Luuserimies täällä huutelee vaan

Että nainen viehättäisi omaa silmääni, sekä olisi ystävällinen ja empaattinen. Vaadinko liikoja?

Vierailija
202/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a - looseri peräkammarinpoika, jolta äiti tullut niin vanhaksi/kuollut, että ei enää jaksa paapoa

b - juntti, joka haluaa pitää vaimoaan nyrkin ja hellan välissä.

A+b juuri mitä ajattelin suomalaisesta 50+ DI hankki balkanilaisen yh-kohteen 20 v nuorempi.

Etenkin se että äititäti on niin dementoitunu että ei enää välitä kouluttamaton tuontivaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että mies ei saa suomalaista naista. Tai haluaa palvelevan naisen joka tekee kaikki kotityöt niin että mies saa vetää lonkkaa ja kaikki kannetaan eteen. 

Tunnen tosin yhden pariskunnan jossa mies asui vuosia Thaimaassa ja tapasi siellä ihan koulutetun ja hyvätuloisen naisen töiden merkeissä. Rakastuivat ja menivät naimisiin, asuvat tällä hetkellä Suomessa miehen työn takia. Naisen opinnot Suomessa on loppusuoralla ja tekee koodarihommia siinä sivussa. Hauskinta tässä on että  naisen perhe Thaimaassa on varsin varakas ja miehen perheellä duunaritausta. Meni siis väärinpäin, länkkäri olikin se "köyhempi".

Vierailija
204/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihme jos thainainen on lapseton ennen Suomeen tuloa, yleensä vähintään yksi lapsi jo valmiina. Kun tullaan Suomeen, sukulaiset kotimaassa alkavat sairastella vakavasti/kotitalo palaa yms josta johtuen rahaa täytyy lähettää kotimaahan entistä enemmän. Ja suomipoikahan lähettää. Että kun täällä haukutaan suomalaisia naisia lompakkoloisiksi, niin kyllä niitä muualtakin löytyy.

Vierailija
205/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihme jos thainainen on lapseton ennen Suomeen tuloa, yleensä vähintään yksi lapsi jo valmiina. Kun tullaan Suomeen, sukulaiset kotimaassa alkavat sairastella vakavasti/kotitalo palaa yms josta johtuen rahaa täytyy lähettää kotimaahan entistä enemmän. Ja suomipoikahan lähettää. Että kun täällä haukutaan suomalaisia naisia lompakkoloisiksi, niin kyllä niitä muualtakin löytyy.

Happamia sano kettu.

Vierailija
206/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai nainen sukuineen on saanut elättäjän.

Vierailija
207/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvosta. Luuserimies sellainen!

Ei uskalla lähestyä oikeaa suomalaista naista.

Minä olen pullantuoksuinen, suloinen, sivistynyt, ymmärtäväinen, kiltti, soma, kaunis, hoikka ja lempeä nainen. Pidän urheilusta, olen eläinrakas, mm lehmät, lampaat menee, rajkastan kissoja, metsässä oleilusta ja repertuaarinin on suvaitseva moneen tekemiseen.

Voin kaivaa ojaa ja poimia sateessa marjoja, mutta osaan kävellä korkkareissa ja pidän mekkoa ja käytän huulipunaa. Rakastan punaista ja pitsejä. Ajan tarvittaessa traktorilla ja käytän koneita. Olen haka tekemään perinneruokaa ja olen oikea kodinhehgetär. Enkä ole jakanut pers...ttä kun ei se ole kelvannut omista yrityksistä huolimatta.

Että voisin KYSYÄ TEILTÄ MIEHILTÄ, MITÄ PRKL TE VAADITTE SUOMALAISELTA NAISELTA????

voisin haistatella teille pitkän täällä, ja niin teenkin. Hakekaa lapsivaimo ja alistakaa hänet. Te surkimukset!!!! Voi naisparat!

Edes kouluaikana, opiskeluaikana, työelämässä minua ei kukaan ole pyytänyt kertaakaan ylos.minun lähestymiset on torjuttu, että haistakaa soijakastikerömpötin koko loppuikänne, te luuserimiehet

Et sinä erityisen suloiselta ja sivistyneeltä kuulosta.

Jälleen kerran, mitä sinä vaadit???? Luuserimies täällä huutelee vaan

Että nainen viehättäisi omaa silmääni, sekä olisi ystävällinen ja empaattinen. Vaadinko liikoja?

Minä olen. Sinähän et tunne minua ja periaatteessa vaan haukut suomalaista naista palstalla. Kun et ole ukaltanut häntä realielämässä kohdata.

Olen empaattisin lähihoitaja jota saa hakea.

Etkö osannut lukea, pullantuoksuinen, lempeä, kiltti........mitä ne sinulle merkitsee, jos ei ystävällistä ja empaattista, vai käsittäkö nuokin ALISTAVINA ominaisuuksina...

Thaikkunaisethan kumartaa ja niiaa miestään ettei se hakkaa. Olet tyypillinen möhömaha luuseri, joka hakee alistettavan.

Voi naisparat!!!

Siis mitä ihmettä nyt. En ole osallistunut aiemmin koko keskusteluun enkä ole haukkunut ketään tai ottanut kantaa thaikkunaisten puolesta enkä vastaan. Sanoinpa vaan, ettet kuulosta kovin suloiselta. Vai kutsuisiko suloinen ja empaattinen ihminen toista möhömahaksi luuseriksi?

Vierailija
208/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thai nainen sukuineen on saanut elättäjän.

Parempi olla elättäjä, kuin taistelukumppani.

Vierailija
209/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehhee!

Olin joskus ysärillä Tampereella Ilveksen yökerhossa muutamien yliopiston vaihto-opiskelijoiden kanssa tutustumassa Tampereen yöelämään.

Minä (mies) juttelin japanilaisen (nainen) kanssa niitä näita ja niin paikalle pölähti raivostunut suomalainen naislauma. 

Kaksi naista erotti minut vaihto-opiskelijasta ja kaksi alkoi valistaa naista naisten oikeuksista.

Esimerkiksi, älä anna passia koskaan minulle, pidä omat rahat ja puhelin, naista ei Suomessa saa lyödä ja tässä sinulle turvakodin kortti osoitteineen ja puhelinnumeroineen. Sinne kannattaa mennä.

Yritin esittää paheksuntaani ja puuttua tilanteeseen, mutta naiset estivät liikkumistani kutsuivat minua esimerkiksi s***anan siaksi ja ku*ipääksi.

Ja sitten naiset kipittivät porukalla pois.

Japanilainen kysyi minulta, että olenko minä tuomittu rikollinen ja naisten pahoinpitelijä, no kivakiva ja en ole.

Kerroin hänen ja minun joutuneen nyt valitettavasti feministis-rasistis-ääliömäisen suunnitellun aktion kohteeksi.

Siinä oletettiin minut pahoinpiteleväksi siaksi sekä aasialaisen näköinen nainen rahalla ostetuksi, riistetyksi  ja sorretuksi.

Epäilemättä tempauksen toteuttaneet naiset vielä jossain syvällä tunsivat kiukkua siitä, että vieraat naiset vievät heidän miehet ja sotkevat parinmuodostusta.

Feminismin ja rasismin raja taitaa aasialaisten naisten suhteen olla aika häilyvä.

Mä en usko sanaakaan tästä sepustuksesta.

Sehän on palstan ikioma koppelokundi, lempiaiheensa raivostuvien suomalaisnaisten parissa. Olin jo melkein huolissani, että onko maailmantilanne kokonaan lannistanut aasialaisten naisten varauksettoman ihailun. Ei sentään.

Hmm?

Missä tässä oli varauksetonta aasialaisten naisten ihailua?

Siinäkö, että liuta suomalaisia feminatseja rasismoi omiaan?

Eikä tekstissä edes haukuta suomalaisia naisia yleensä.

Ettet ole tulkintojesi perusteella valtakunnan syyttäjän sukulaissielu?

Tämä on toivottua kehitystä, hyvä sinä! :) Se on vapaan maan hienous, jokainen saa tehdä kuten haluaa. Käytöstavat silti kunniaan.

Vierailija
210/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehhee!

Olin joskus ysärillä Tampereella Ilveksen yökerhossa muutamien yliopiston vaihto-opiskelijoiden kanssa tutustumassa Tampereen yöelämään.

Minä (mies) juttelin japanilaisen (nainen) kanssa niitä näita ja niin paikalle pölähti raivostunut suomalainen naislauma. 

Kaksi naista erotti minut vaihto-opiskelijasta ja kaksi alkoi valistaa naista naisten oikeuksista.

Esimerkiksi, älä anna passia koskaan minulle, pidä omat rahat ja puhelin, naista ei Suomessa saa lyödä ja tässä sinulle turvakodin kortti osoitteineen ja puhelinnumeroineen. Sinne kannattaa mennä.

Yritin esittää paheksuntaani ja puuttua tilanteeseen, mutta naiset estivät liikkumistani kutsuivat minua esimerkiksi s***anan siaksi ja ku*ipääksi.

Japanilainen kysyi minulta, että olenko minä tuomittu rikollinen ja naisten pahoinpitelijä, no kivakiva ja en ole.

Kerroin hänen ja minun joutuneen nyt valitettavasti feministis-rasistis-ääliömäisen suunnitellun aktion kohteeksi.

Siinä oletettiin minut pahoinpiteleväksi siaksi sekä aasialaisen näköinen nainen rahalla ostetuksi, riistetyksi  ja sorretuksi.

Epäilemättä tempauksen toteuttaneet naiset vielä jossain syvällä tunsivat kiukkua siitä, että vieraat naiset vievät heidän miehet ja sotkevat parinmuodostusta.

Feminismin ja rasismin raja taitaa aasialaisten naisten suhteen olla aika häilyvä.

Sehän on palstan ikioma koppelokundi, lempiaiheensa raivostuvien suomalaisnaisten parissa. Olin jo melkein huolissani, että onko maailmantilanne kokonaan lannistanut aasialaisten naisten varauksettoman ihailun. Ei sentään.

Hmm?

Tämä on toivottua kehitystä, hyvä sinä! :) Se on vapaan maan hienous, jokainen saa tehdä kuten haluaa. Käytöstavat silti kunniaan.

Ettet nyt sekoita johonkin toiseen?

Vierailija
211/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen otetaan sieltä mistä naisen voi saada. Ja onhan suomalaisellakin miehellä oltava valinnan mahdollisuus. Jos ei oo kala syönnillä suomessa niin ehkä kirkkaammissa vesissä thaimaassa tai aasiassa. Kyllä niitä naisia on muitakin kuin suomalaiset. Ja hyvä kun suomalaisilla alkaa olemaan muitakin vaihtoehtoja kuin suomalaiset. Aasialaiset yleensä ottaen ovat

-nöyriä

-luotettavia

-kilttejä

-vähään tyytyväisiä

-ihan ookoo näköisiä + lapsista eurooppalaisen kanssa tulee kauniita

-naisen rooliin tottuneita

-vaatimattomia

-suomalainen mies kelpaa

Vierailija
212/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla viikonloppua viettävät miehet huutelevat, kuinka eivät huolisi suominaista, ja Spessun nainen räkyttää takaisin. Hieno, hieno ketju.

Vierailija
213/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan fantastisen voimaannuttavaa. Tulee mieleen moniosaajatekijämies alfa!!

Vierailija
214/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalasti koulutettu.

Vierailija
215/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harhainen, feministinen konstruktio, etteikö suomalainen mies saisi suomalaista naista. Tasan yhtä moni suomalaisista on heteroparisuhteessa. Naisia on etuoikeutetun asemansa tähden hieman enemmän leskinä ja ylipäätään suomalaisina korkeamman ikänsä puolesta.

Vierailija
216/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä nörtti miehiä.

Vierailija
217/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset taitaa vaan olla nyt kovinkin kateellisia,  kun suomalaismiehille riittää ottajia.

Noista miehistä ei kukaan ole kateellinen, jotka tuontivaimon hakevat. Kaikki sympatiat ovat vaimojen puolella.

Vierailija
218/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luuseri

joka voimautuu saadessaan joksikin aikaa itselleen sievän pikku palvelijan. Kuvittelee voivan pitää naisen rahalla. Se vaan, kun harva nainen lopulta on niin tyhmä ettei näe tuo diilauksen läpi.

Vierailija
219/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole saanut suomalaista vaimoa, koska ei kelpaa suomalaisille naisille. Ihan syystä. Tunnen pari tällaista tapausta, molemmat ovat pitkäaikaistyöttömiä (työnteko ei kiinnosta) ja toinen on ollut vankilassa.

Poikkeuksiakin varmaan on, tuskin kaikki ovat tuollaisia luusereita.

Meinaatko sinä oksettava ämmä olevasi jotenkin aasialaisia naisia parempi?

En millään tavalla arvostellut aasialaisia naisia (joita muuten tunnen aika monta), vaan kaltaisiasi luuserimiehiä :D

Kaltaisiani luuserimiehiä? Mikähän sinä kuvittelet olevasi minua luuseriksi kutsumaan?

Vierailija
220/292 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehhee!

Hmm?

Ettet nyt sekoita johonkin toiseen?

Onhan sekin mahdollista. Siinä tapauksessa hän tosiaan on poistunut paikalta, hyvä niin.