Rehellisesti: Mitä ajattelet suomalaismiehestä, joka hakee Thaimaasta itselleen vaimon?
Lomailee jokusen kerran Thaimaassa ja viimeisellä kertaa tulee sieltä tuleva vaimo mukanaan Suomeen. Mitä mieltä? Pian menevät naimisiin ja saava lapsia, jäävät Suomeen asumaan eivätkä juuri enää Thaimaassa käy.
Kommentit (292)
Entinen työkaveri rakastui thaimaalaiseen naiseen ja menivät naimisiin. Tiedän myös erään vielä nuoremman pariskunnan, mies rakastui matkallaan aivan ihanan herttaiseen thaimaalaisnaiseen ja naimisissa hekin nyt. Asuvat kai Thaimaassa tällä hetkellä.
Kumpikin mies ihan normaaleita ja kivoja, sattuivat vain rakastumaan ulkomailla. Sellaista voi sattua, jos uskaltautuu poistumaan kasvatusalustaltaan kotitynnyristä
Vierailija kirjoitti:
Noloa katsella naapurin 150 kiloista, kaljua ukkoa, nuoren , laihan thaivaimon kanssa lampsimassa ostarin kauppaan, kaljaa ostamaan. Autoa ei ole, kaupungin vuokrakämppä, ukko työtön, juoppo. Hampaat lähteneet, muutama nysä jäljellä. Sääliksi käy vaimo, masentuneen näköisenä kassajonossa ukon perässä.
Mulla thaimaalainen työkaveri ja otti eron tuollaisesta miehestä siinä kuin Suomi-nainenkin. Eivät he kaikki mitään lapamatoja ole, sinnikkäitä naisia ja osaavat kyllä pitää puolensa ja usein työllistyvät helposti niin, etteivät ole pelkästään miehen rahojen varassa.
Hehhee!
Olin joskus ysärillä Tampereella Ilveksen yökerhossa muutamien yliopiston vaihto-opiskelijoiden kanssa tutustumassa Tampereen yöelämään.
Minä (mies) juttelin japanilaisen (nainen) kanssa niitä näita ja niin paikalle pölähti raivostunut suomalainen naislauma.
Kaksi naista erotti minut vaihto-opiskelijasta ja kaksi alkoi valistaa naista naisten oikeuksista.
Esimerkiksi, älä anna passia koskaan minulle, pidä omat rahat ja puhelin, naista ei Suomessa saa lyödä ja tässä sinulle turvakodin kortti osoitteineen ja puhelinnumeroineen. Sinne kannattaa mennä.
Yritin esittää paheksuntaani ja puuttua tilanteeseen, mutta naiset estivät liikkumistani kutsuivat minua esimerkiksi s***anan siaksi ja ku*ipääksi.
Ja sitten naiset kipittivät porukalla pois.
Japanilainen kysyi minulta, että olenko minä tuomittu rikollinen ja naisten pahoinpitelijä, no kivakiva ja en ole.
Kerroin hänen ja minun joutuneen nyt valitettavasti feministis-rasistis-ääliömäisen suunnitellun aktion kohteeksi.
Siinä oletettiin minut pahoinpiteleväksi siaksi sekä aasialaisen näköinen nainen rahalla ostetuksi, riistetyksi ja sorretuksi.
Epäilemättä tempauksen toteuttaneet naiset vielä jossain syvällä tunsivat kiukkua siitä, että vieraat naiset vievät heidän miehet ja sotkevat parinmuodostusta.
Feminismin ja rasismin raja taitaa aasialaisten naisten suhteen olla aika häilyvä.
Monet miehet, suomalaisetkin, rakennuttavat thaimaalaiselle vaimolleen talon Thaimaahan. Ulkomaalainen ei kuitenkaan saa omistaa Thaimaassa maata tai tonttia, vaan esim. avioliitossa yhteinen Thaimaan koti rekisteröidään aina thaimaalaisen puolison nimiin. Mahdollisessa avioerossa talo jää thaimaalaiselle.
https://www.thailandlawonline.com/62-marriage-family-inheritance/27-is-…
Myös Israelin laissa on eräitä naisia suosivia kummallisuuksia, jos puoliso on ulkomaalainen, tällöin mahdollinen avioero kannattaa aina hakea ulkomailla, eikä enää matkustaa Israeliin, muuten mies jää sinne nalkkiin.
En ajattele yhtään mitään. Minun puolestani voivat hakea itselleen vaimon mistä lystäävät, jos eivät Suomesta saa.
Puolison hakeminen on mielestäni aina hieman kyseenalaista ja sitiä tulee sellainen asiakas/palveluntarjoaja fiilis. Ihan eri asia kun nyt vaan sattuu rakastumaan ulkomaalaiseen ja mennään naimisiin kun ollaan tutustuttu rauhassa ja seurusteltu.
Meidän perheen neljästä sisaruksesta kahdella on ulkomaalaiset puolisot, veljeni vaimo on Filippiineiltä ja oma mieheni Irlannista. Hyvin ovat sopeutuneet perheeseen, eikä ketään ole haettu mistään.
Suvaitsevainen ja viisas mies kun hankkii lapsillensa monipuolisen geeniperimän
Juuri kohtasin pariskunnan. Vanhempi mies , jolla luulin olevan mukanaan pojanpoika. Olikin vaimo , thaimaalainen.
Vierailija kirjoitti:
En arvosta. Luuserimies sellainen!
Ei uskalla lähestyä oikeaa suomalaista naista.Minä olen pullantuoksuinen, suloinen, sivistynyt, ymmärtäväinen, kiltti, soma, kaunis, hoikka ja lempeä nainen. Pidän urheilusta, olen eläinrakas, mm lehmät, lampaat menee, rajkastan kissoja, metsässä oleilusta ja repertuaarinin on suvaitseva moneen tekemiseen.
Voin kaivaa ojaa ja poimia sateessa marjoja, mutta osaan kävellä korkkareissa ja pidän mekkoa ja käytän huulipunaa. Rakastan punaista ja pitsejä. Ajan tarvittaessa traktorilla ja käytän koneita. Olen haka tekemään perinneruokaa ja olen oikea kodinhehgetär. Enkä ole jakanut pers...ttä kun ei se ole kelvannut omista yrityksistä huolimatta.
Että voisin KYSYÄ TEILTÄ MIEHILTÄ, MITÄ PRKL TE VAADITTE SUOMALAISELTA NAISELTA????
voisin haistatella teille pitkän täällä, ja niin teenkin. Hakekaa lapsivaimo ja alistakaa hänet. Te surkimukset!!!! Voi naisparat!Edes kouluaikana, opiskeluaikana, työelämässä minua ei kukaan ole pyytänyt kertaakaan ylos.minun lähestymiset on torjuttu, että haistakaa soijakastikerömpötin koko loppuikänne, te luuserimiehet
Et sinä erityisen suloiselta ja sivistyneeltä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalla lähestyä oikeaa suomalaista naista.Minä olen pullantuoksuinen, suloinen, sivistynyt, ymmärtäväinen, kiltti, soma, kaunis, hoikka ja lempeä nainen. Pidän urheilusta, olen eläinrakas, mm lehmät, lampaat menee, rajkastan kissoja, metsässä oleilusta ja repertuaarinin on suvaitseva moneen tekemiseen.
Voin kaivaa ojaa ja poimia sateessa marjoja, mutta osaan kävellä korkkareissa ja pidän mekkoa ja käytän huulipunaa. Rakastan punaista ja pitsejä. Ajan tarvittaessa traktorilla ja käytän koneita. Olen haka tekemään perinneruokaa ja olen oikea kodinhehgetär. Enkä ole jakanut pers...ttä kun ei se ole kelvannut omista yrityksistä huolimatta.
Että voisin KYSYÄ TEILTÄ MIEHILTÄ, MITÄ PRKL TE VAADITTE SUOMALAISELTA NAISELTA????
voisin haistatella teille pitkän täällä, ja niin teenkin. Hakekaa lapsivaimo ja alistakaa hänet. Te surkimukset!!!! Voi naisparat!Edes kouluaikana, opiskeluaikana, työelämässä minua ei kukaan ole pyytänyt kertaakaan ylos.minun lähestymiset on torjuttu, että haistakaa soijakastikerömpötin koko loppuikänne, te luuserimiehet
Voisitteko te naiset, joita saa lähestyä, laittaa vaikka lapun otsaanne jossa kerrotte asiasta. En minäkään jaksa loputtomia pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Hehhee!
Olin joskus ysärillä Tampereella Ilveksen yökerhossa muutamien yliopiston vaihto-opiskelijoiden kanssa tutustumassa Tampereen yöelämään.
Minä (mies) juttelin japanilaisen (nainen) kanssa niitä näita ja niin paikalle pölähti raivostunut suomalainen naislauma.
Kaksi naista erotti minut vaihto-opiskelijasta ja kaksi alkoi valistaa naista naisten oikeuksista.
Esimerkiksi, älä anna passia koskaan minulle, pidä omat rahat ja puhelin, naista ei Suomessa saa lyödä ja tässä sinulle turvakodin kortti osoitteineen ja puhelinnumeroineen. Sinne kannattaa mennä.
Yritin esittää paheksuntaani ja puuttua tilanteeseen, mutta naiset estivät liikkumistani kutsuivat minua esimerkiksi s***anan siaksi ja ku*ipääksi.
Ja sitten naiset kipittivät porukalla pois.
Japanilainen kysyi minulta, että olenko minä tuomittu rikollinen ja naisten pahoinpitelijä, no kivakiva ja en ole.
Kerroin hänen ja minun joutuneen nyt valitettavasti feministis-rasistis-ääliömäisen suunnitellun aktion kohteeksi.
Siinä oletettiin minut pahoinpiteleväksi siaksi sekä aasialaisen näköinen nainen rahalla ostetuksi, riistetyksi ja sorretuksi.
Epäilemättä tempauksen toteuttaneet naiset vielä jossain syvällä tunsivat kiukkua siitä, että vieraat naiset vievät heidän miehet ja sotkevat parinmuodostusta.
Feminismin ja rasismin raja taitaa aasialaisten naisten suhteen olla aika häilyvä.
Mä en usko sanaakaan tästä sepustuksesta.
Ei ole saanut suomalaista vaimoa, koska ei kelpaa suomalaisille naisille. Ihan syystä. Tunnen pari tällaista tapausta, molemmat ovat pitkäaikaistyöttömiä (työnteko ei kiinnosta) ja toinen on ollut vankilassa.
Poikkeuksiakin varmaan on, tuskin kaikki ovat tuollaisia luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, joilla on thai-vaimo, ovat poikkeuksetta hirveän näköisiä. Vastenmielisiä tyyppejä, jotka eivät muualta naista saa.
Juuri eilen näin tällaisen parin Prisman kassajonossa. Mies järkyttävän lihava ihrakasa, kiiltävä naama ja perstuneet vaatteet. Vaimo siro, onnettoman oloinen hissukka.
Yäk.
Yleensä tämä on se kaava, mutta minä tunnen erään TODELLA herkän, komean, kiltin ja suloisen insinöörimiehen, joka ns sortui thaikkuun. Hän on ns. Lähetyslapsi. Vietetty lapsuus afrikassa ym.......perheessä arvostettu kirkon ja ulkom.apua you know....
Se oli hänen valintansa, mutta suomalaisena naisena olen surullinen, koska lähestyin häntä aikoinan ilman vastakaikua.....
Jos mies ja nainen ovat suurinpiirtein samanikäisiä ja samantasoisia ulkonäöltään, sitten en välttämättä ajattele mitään. Mutta jos mies on huomattavasti vanhempi tai nainen pieni ja siro ja mies ylipainoinen plösö, sitten käy sääliksi naista ja tulee vastenmielinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä erityisen suloiselta ja sivistyneeltä kuulosta.
Jälleen kerran, mitä sinä vaadit???? Luuserimies täällä huutelee vaan
Kuulosta limaiselta Vuoh-Annilta, jolla ylimääräistä rahaa.
Ajattelen, että joissain suhteissa on varmaan hyvä olla kielimuuri.
Nämä sieltä tulleet naiset ovat useimmiten vielä rumia. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tietenkin.