Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö miehet vaan oikeesti ymmärrä??

Vierailija
26.06.2011 |

Mun suht tuore suhde on takunnut viime aikoina. Mies on ollut hyvin etäinen ja olen sitä johtuen ollut hyvin epävarma. Olemme useasti keskustelleet asiasta ja olen antanut hänen ymmärtää, etten hyväksy hänen käytöstään, koska hän jättää minut huomiotta lähes täysin. Olen sanonut hänelle ettei suhteemme muistuta enää seurustelua ja että se sattuu minuun, ettei hän osoita kiintymystään enää. Hän ei ole käytöstään muuttanut ja mulla tuli mitta täyteen. Sanoin hänelle, että "ei sitten, annetaan olla" ja nyt hän on ihan kysymysmerkkinä! Mitä ihmettä, eikö se ymmärrä vai enkö minä saa olla se, joka viheltää pelin poikki?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
2/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tarvitse tunteiden ylenpalttista näyttelyä tai vatvomista. Ne tarvii oman rauhansa eikä ne jaksa mitään draama queenia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tarvitsee omaa aikaa ja siihen ei suhteen pitäisi kaatua. Vai mitä sä et hyväksy?

Vierailija
4/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toisen käytös muuttuu välinpitämättömäksi pitkäksi aikaa ilman syytä, tottakai huolestun ja pelkään, että hän ei halua seurustella enää. Mulle ei käy sellainen, että "otetaan omaa aikaa" tai mitä onkaan tuolla tavalla sanomatta mitään, muuttuen ihan eri ihmiseksi.

ap

Vierailija
5/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä tajua että on oma käytös muuttunut.

Kannattaisiko varmistaa ensin että keskusteluyhteys on saavutettu eikä siinä telkkarin katselun lomassa jos joku matsi käynnissä. Sitten voit ihan suoraan kysyä että missä mennään ja miehen tunteista sinua kohtaan ja tietenkin mitä odotuksia häneltä on tulevaisuudelta.

Omaa aikaa pitää tietenkin olla mutta parisuhteessa pitää pystyä avoimesti kertoa omista haluistaan ja odotuksista.

Kauankohan olette ehtineet olla? Vaikuttaa vähän nuorelta suhteelta jos mies (nuorimies?) alkaa jo ottamaan etäisyyttä.

Näin parinkymmenen vuode kokemuksella parisuhteesta ja päivittäin hellin, halailen ja ihastelen ääneen vaimoani muukin kuin seksi mielessä.

Vierailija
6/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä tajua että on oma käytös muuttunut.

Kannattaisiko varmistaa ensin että keskusteluyhteys on saavutettu eikä siinä telkkarin katselun lomassa jos joku matsi käynnissä. Sitten voit ihan suoraan kysyä että missä mennään ja miehen tunteista sinua kohtaan ja tietenkin mitä odotuksia häneltä on tulevaisuudelta.

Omaa aikaa pitää tietenkin olla mutta parisuhteessa pitää pystyä avoimesti kertoa omista haluistaan ja odotuksista.

Kauankohan olette ehtineet olla? Vaikuttaa vähän nuorelta suhteelta jos mies (nuorimies?) alkaa jo ottamaan etäisyyttä.

Näin parinkymmenen vuode kokemuksella parisuhteesta ja päivittäin hellin, halailen ja ihastelen ääneen vaimoani muukin kuin seksi mielessä.

itse käytöksensä muuttumista siinä mittakaavassa missä minä. Olemme seurustelleet vasta parisen kuukautta, joten en myöskään tunne miestä vielä hyvin. En pääse keskustelemaan miehen kanssa kunnolla, sillä hän on pitänyt itsensä niin kiireisenä viime aikoina, ettemme ole ehtineet nähdä. Ennen hän järjesti kyllä aikaa minulle ja oli ihan "hanikultapusipusi" tyyppinen. Olen sanonut hänelle, että en enää tiedä missä mennään ja hän sanoo haluavansa olla kanssani, muttei osoita mitään merkkejä siihen suuntaan muutoin.

ap