Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutaman kerran kehoitin teiniä käyttämään koiran ulkona

Vierailija
25.06.2011 |

"ai näin myöhään" oli eka kommentti, joojoo, toinen ja JOO kolmas kommentti. Aikaa mun ensimmäisestä kehotuksesta oli kulunut 25 min kun heitin takin ylleni, otin koiran ja soitin tuosta maantieltä teinille että vien koiran nyt ulos ja kun tulen takaisin, katkeaa häneltä nettiyhteys. Ja niin myös katkesi.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan nyt jo "niin myöhäää"..... :D

muista ottaa siltä myös känny pois,nyt se surffaa kännykällä netissä.

Vierailija
2/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nimittäin maksaa itse kännykkälaskunsa jos surffailee sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se poikki ainakin maanantaihin!

Vierailija
4/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä teinin koira vai sinun koira? Jos teinin, teit ihan oikein. Jos sinun koira, niin miksi teinin sitä pitää ulkoiluttaa? Oletko kenties jotenkin estynyt ulkoiluttamasta koiraa ja olitte aiemmin sopinut, että teini auttaa sinua?

Vierailija
5/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa sitä.

Lasten vastuulle ei voi lemmikkiä hankkia. Aikuinen on aina loppupelissä vastuussa lemmikin hoidosta.

Turhaan teinille keuhkoat jos itse olet mokannut ja rakin hankkinut.

Laitapa nettiyhteys takaisin kiltisti. Olen tässä teinin puolella.

54 vuotias mummeli

Vierailija
6/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä mesekaverit on huuli pyöreänä,kun kaveri ei vastaa:D

Vierailija
7/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini on pyhästi luvannut ennen koiran hankintaa ulkoiluttaa sitä aamulla ennen kouluunlähtöä, sateella, rankkasateella, pakkasella....... No, aamut ja päivät on yleensä mun heiniäni, illat se vois hoitaa omatoimisesti ilman että pitää käskeä.

Vierailija
8/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä mesekaverit on huuli pyöreänä,kun kaveri ei vastaa:D

Jos ei sitä tehnyt, oma vika

Vierailija
9/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa sitä. Lasten vastuulle ei voi lemmikkiä hankkia. Aikuinen on aina loppupelissä vastuussa lemmikin hoidosta. Turhaan teinille keuhkoat jos itse olet mokannut ja rakin hankkinut. Laitapa nettiyhteys takaisin kiltisti. Olen tässä teinin puolella. 54 vuotias mummeli

16v ei nyt ihan lapsi ole ja tajuaa kyllä mihin sitoutuu.

Vierailija
10/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olemme patalaiska perhe emmekä jaksaisi käyttää koiraa lenkillä monta kertaa päivässä.

Vierailija
11/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten pitää osallistua kodin yhteisiin töihin. Ihan oikein teit ap.

Vierailija
12/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa sitä. Lasten vastuulle ei voi lemmikkiä hankkia. Aikuinen on aina loppupelissä vastuussa lemmikin hoidosta. Turhaan teinille keuhkoat jos itse olet mokannut ja rakin hankkinut. Laitapa nettiyhteys takaisin kiltisti. Olen tässä teinin puolella. 54 vuotias mummeli

Vierailija
13/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teini on niin väsynyt, ettei jaksa koiraa viedä ulos, onkin jo syytä mennä nukkumaan. Nettiin pääsee sitten huomenna, kun on aamulla käyttänyt koiran ulkona.

Vierailija
14/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummelin varmaan kannattais painua pehkuihin, aivotkin toimii paremmin kun vähän nukkuu

Vierailija
16/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin olet raukkamainen paskamutsi. Minulla oli aikanaan samanlainen: keksi kaikenlaisia vittumaisia rangaistuksia, joilla ei ollut mitään tekemistä reiluuden kanssa.

No, en ole puhunut äidilleni yli viiteen vuoteen, mädätköön rauhassa yksinäisyydessään. Toivottavasti sinun teinisi tajuaa tehdä saman kuin minä eli panna välit poikki mahdollisimman pian.

Vie se koira piikille, jos et sitä viitsi hoitaa!

Vierailija
17/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa sitä.

Lasten vastuulle ei voi lemmikkiä hankkia. Aikuinen on aina loppupelissä vastuussa lemmikin hoidosta.

Turhaan teinille keuhkoat jos itse olet mokannut ja rakin hankkinut.

Laitapa nettiyhteys takaisin kiltisti. Olen tässä teinin puolella.

54 vuotias mummeli

sun ikäpolvi ei ole osannut lapsiaan kasvattaa, vaikka haukutte meitä "nuoria" äitejä. Muistan hyvin lapsuudestani, että silloin oli vapaa kasvatus muotia, ja lapselle ei osattu sanoa ei.

Olen ihan samaa mieltä siitä, että aikuinen on lopullisessa vastuussa lemmikin hoidosta, mutta se ei tarkoita, että aikuinen hoitaa koiran. Jos lapsen kanssa on sovittu, että lapsi hoitaa, niin silloin aikuinen voi kantaa vastuun lemmikistä myös patistamalla lapsen ulos koiran kanssa. Kuten voit yltä lukea, ap lopulta vei koiran ulos, joten koira ei tässä kärsi.

Erittäin huono ajatus sinulta, että ap:n pitäisi antaa tässä asiassa periksi teinille. Laitapa sinä nettiyhteys pois ja mene nukkumaan.

Vierailija
18/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin olet raukkamainen paskamutsi. Minulla oli aikanaan samanlainen: keksi kaikenlaisia vittumaisia rangaistuksia, joilla ei ollut mitään tekemistä reiluuden kanssa.

No, en ole puhunut äidilleni yli viiteen vuoteen, mädätköön rauhassa yksinäisyydessään. Toivottavasti sinun teinisi tajuaa tehdä saman kuin minä eli panna välit poikki mahdollisimman pian.

Vie se koira piikille, jos et sitä viitsi hoitaa!

No suurin osa kunnioittaakin, ja sitten koulussakin näkee noita teinejä, jotka eivät tajua, että maailma ei pyöri heidän napansa ympärillä. Ovat pieni vähemmistö. Loput on kasvatettu.

Vierailija
19/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini on pyhästi luvannut ennen koiran hankintaa ulkoiluttaa sitä aamulla ennen kouluunlähtöä, sateella, rankkasateella, pakkasella....... No, aamut ja päivät on yleensä mun heiniäni, illat se vois hoitaa omatoimisesti ilman että pitää käskeä.

Ja nyt sinä keksit vittuillaksesi vaatia iltalenkin? Elät puutteessa vai mikä vaivaa?

Vierailija
20/78 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin olet raukkamainen paskamutsi. Minulla oli aikanaan samanlainen: keksi kaikenlaisia vittumaisia rangaistuksia, joilla ei ollut mitään tekemistä reiluuden kanssa. No, en ole puhunut äidilleni yli viiteen vuoteen, mädätköön rauhassa yksinäisyydessään. Toivottavasti sinun teinisi tajuaa tehdä saman kuin minä eli panna välit poikki mahdollisimman pian. Vie se koira piikille, jos et sitä viitsi hoitaa!

ja jättää hommiasi tekemättä ilman seuraamuksia. On se niin väärin.

Jotkut ei vaan kasva aikuiseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi