Onko hyvät juomat häihin, puuttuuko jotain oleellista?
Meillä siis viinit ruoan kanssa ja tietysti se alkumaljakuohari.
Illalla kahta siiderilajia ja olutta. Mietin, otanko jonkun esim bacardi breezerin tuohon mukaan, olisiko kiva? Perjantaina olemme lähdössä hakemaan juomia ja teen listaa.
Alkoholittomia olisi sitten, kotikalja, vichy, pommac, mehua ja vettä.
Onko kaikki juotavat ok, ja btw en sitten jaksa kuunnella ketään ylihysteeristä absolutistia jonka mielestä ihan kaameeta jos on tilkkakin alkoholia häissä. :D Meidän häihin ne kuuluu ja jokainen on sivistynyt ihminen, ei tarvitse pelätä. :D
Mutta vastatkaa siis kysymykseen, olisin kiitollinen. :)
Kommentit (34)
Olipas tossa viestissä typoja, no ehkä ymmärsitte kuitenkin hehe. :)
Moni juo niitä kalorisyistä, moni taas välttää sokeria periaatteessa nykyään. Esim. Zero Cola menee varmaan monelle.
Alkossa ihan älyttömän hintaisia nuo.Häissä ei tosiaan pidäkään juomia hinnan perusteella valita,olen samaa mieltä!
Kiitos tästä, en olisi tajunnut edes ajatella!
Alkossa ihan älyttömän hintaisia nuo.Häissä ei tosiaan pidäkään juomia hinnan perusteella valita,olen samaa mieltä!
Katsoin ja ovat 1,25e kappale plus pantti 0,6c :)
Eli eipä paljoa! Se on kiva säästää jos vaan pystyy jostain, kuten juuri juomista. Samaa juomaa saa kuitenkin kahdella eri hinnalla niin minusta erittäin jöärkevää säästöä! ;)
Ei mitään kaupanmehukattia tietenkään. Meillä oli omia mehuja vielä pakkasessa, saatiin hyvät sekamehut. Joltain mehutilalta vois saada parhaat, vaikka kai siellä kaupassakin jotain parempiakin on.
Onko sinulla huono käsitys boolista, kyllä sekin voi olla laadukasta?
Itse tunnet vieraasi paremmin, että juovatko breezereitä vai mitä. Meidän kaveriporukassa kuiva valkkari uppoisi paremmin. Joku muukin siitä mainitsi.
miten olisi ihan viuna-pohjainen booli? tulisi edullisemmaksi kuin breezerit ja voisi tehdä illan aikana muutakin kuin yhdenmakuista?? meillä saatiin budjetti paljon pienemmäksi kun oli ruoalta jääneet viinit ja booli iltajuomana, ja kukaan ei nurissut =)
illaksi puna- ja valkoviiniä, tai vähintään edes valkkaria. Ja olutta voisi olla vähintään kahta laatua, tummaa ja vaaleaa.
Omiin häihimme ostimme reilusti juomia, juuri siksi että eivät loppuisi. Niitä sitten juotiin kotona seuraavan puolen vuoden aikana pois. :D
Kuulostaa ihan hyvältä, mutta tosiaan noi mitä muut on jo ehdottanu.
Omat ehdotukset:
illaks valkkaria
LONKEROA!!
Meillä oli omissa häissä alkukuohari, punkku, valkkari, boolia, olutta, lonkeroa ja siideriä + alkoholittomat. Limppareita kannattaa varata reilusti, meillä ne olik varattu kuskeille yms juomattomille, mut myös juojat otti niitä..!
Boolia jäi yli ihan sikana, siiderit ja lonkerot loppu kesken. Oltiin varattu olut/siideri/lonkero suhteessa 50/25/25.
T: syksyn 2010 morsian
tuntuu meitä kohtaan niin hyökkäävältä. Mutta toisaalta, tämä on tyypillinen asenne.
Mutta sanon silti. Koska alkoholia on monenlaista ja monta lajia, ihmettelen, miksi limsaa vain pommacia. Se on sellainen limsa, mistä aika harva oikeasti tykkää.
Mutta ei sen puoleen, olen ollut monissa hienoissa juhlissa, missä tosiaan alkoholittomat juomat on unohdettu ja sitten ollaan naama norsunvitulla kun on niin vaateliaita vieraita, ettei halua koko iltaa juoda hanavettä kun muille on erilaisia viinejä ja siidereitä ja boolia ja montaa lajia olutta ja muuta.
lisäisin alkoholittomiin limsan. Itse juon harvemmin, ja aikuisena toi mehu ei innosta. Muuten lista kuulosti samalta kun meidän häissä...
ei häissä tarviikaan mitään ravintolavalikoimaa olla.
mut aika kamala sitä pelkästään koko ilta juoda. Mutta tosiaan tämä vain ehdotus... (ps. tulee halvemmaks ostaa jotain muuta limsaa kun pommacia janojuomaksi
monenlaista limsaa niille, jotka ei alkoholia käytä. Laitat vain vaikka jonku mehukattipohjaisen boolin niille ja jääpaloja sekaan niin kelpaa ihan hyvin. Kai sitä nyt rahakin jotain hääparille meinaa ja ei ole varaa ostella monenlaisia limsoja tai saatikka jotain alkoholitonta olutta. Naurettavan vaateliaita nämä absot kun niille ei mikään kelpaa. Maksakaa itse juomanne,
v. 2012 morsian
t.ap ;)